ponedjeljak, 29.03.2010.

Godina dana zajedničkog druženja

Desilo se i to. Godinu smo dana zajedno. Upravo je na današnji dan objavljen prvi post. Nadam se da sam ispunio vaša očekivanja, poštovani čitatelji. Osvrćući se u nazad, zaključujem da je bila to zanimljiva godina. Informirao sam vas pomalo o svemu, od uskih tema vezanih uz Mjesni odbor, pa sve do tema za širok krug čitatelja. Kako nam piše u brojaču na blogu, sveukupno je u godini dana bilo 6.540 "klikova" na ovaj blog. Iskreno, zadovoljan sam. E sada, kakva bi to bila godišnjica bez malog prikaza brojki i samog uspjeha ovog mini projekta. Sveukupno je u godini dana ispisano 42 članka/postova, a prosjek je bio 3,5 postova po mjesecu. Sveukupno je razne teme o kojima je pisano komentiralo dvadesetak posjetitelja.

Smatram da je blog opravdao svoju osnovnu svrhu, a to je informiranje mještana naših naselja o investicijama. Pomoću bloga stvorila se dvosmjerna komunikacija. Moram vam priznati da sam s velikom pažnjom čitao sve vaše mailove i komentare na blogu. Kada god je bilo to moguće, pomagao sam vam u iskazanim poteškoćama. Vjerujte, uživao sam u svim pozitivnim promjenama koje su se odvijale na našem prostoru, od dječjih igrala, pa do novih cesta i uređenja lokvi. Novac od Turističke zajednice Grada smo utrošili u potpuno opravdana čišćenja i uređenja, a nadam se da će toga biti još. Tu mislim na novaca i daljnjih akcija. No kako više puta naglašavam, u svemu mi je tome potrebna i vaša pomoć.

Ovom prilikom zahvaljujem svim članovima MO-a na konstruktivnom dijalogu, toleranciji i međusobnom uvažavanju. Isto tako zahvaljujem i našim lokalnim portalima Poreštini.info i Parentiumu.com na objavljivanju novosti iz našeg MO-a. Jedna VELIKA ZAHVALA IDE i ljudima s RADIO CENTRA STUDIJA POREČ koji su redovito u svojim vijestima objavljivali novosti iz Vrvari i okolice. Zahvaljujem i novinarkama našeg Glasa Istre, Martini Dodić, Vedrani Habereiter i Sniježani Matejčić, te mnogim drugima.

U prošloj godini u više je navrata pisano o ovom blogu. Bilo je to u Glasu Istre, prije navedenim lokalnim portalima, a jedan je post zapeo za oko i ljudima koji uređuju web stranice blog.hr, pa se tako post o sigurnosti doma našao i na web stranicama NOVE TV. Taj je dan blog posjetilo osamstotinjak surfera.

Iako postove pišem u relativno kasno doba dana, trudit ću se i dalje biti aktivan i aktualan. Puno će toga ovisiti o preuzetim obavezama, poslu i Eriku, no ne mislim posustati. Putem već poznatog maila možete mi i dalje slati vaše prijedloge. Putem maila možete mi se obratiti i radi komunalnih poteškoća. Nastojat ću odgovoriti na svu vašu poštu. Kako ste već primijetili, sam se blog kroz vrijeme mijenjao - nadopunjavao novostima. Bit će toga još, zato pratite nas i dalje.

Robert Velenik

- 22:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.