Robert Andrija Skejić Motorom po Africi
motorobi.blog.hr

 

30.03.2009., ponedjeljak - Biti a konobar

Kao što sam rekao, opet sam osta bez posla međutim nije prošlo ni 2-3 dana a ja sam već našao drugi posa i to konobarski. Evo kako je to bilo. Pošto nisam ništa radio odem ja u Duće kraj Omiša kod jednog poznanika što ima plažni objekat da se malo obućkam u moru.

Nakon kupanja odem ja kako to već praksa nalaže u gostionu od tog poznanika da popijem piće i tu se raspričam sa tim prikom. Kaže meni taj prika kako mu treba jedan konobar koji bi radio za šankom pa da li ja znam nekog. Računam ja u svojoj glavi pa moga bi se ja okušati malo u konobarenju, pa neće mi kruna s glave pasti.

Tako kažem ja tom priki da bi ja radio pošto sam ionako bez posla itd. Tako se mi u pet minuta dogovorimo da ja počimam raditi od sljedećeg vikenda. Vjerevali ili ne tako je započela moja konobarska karijera koja je trajala sveukupno preko godinu dana.

Prvo sam to ljeto radio na tom plažnom objektu a onda sam krajem ljeta počeo raditi u kafiću Primorac u Stobreču kod Ante Blaževića mog prijatelja. Za one koji to neznaju kafić Primorac je nenadjebivo najpopularniji kafić u Stobreču sa najzanimljivijom ponudom. Sva ekipa iz mjesta koji nešto znače i vrijede redovito dolaze u taj kultni kafić.

Primorac je kafić za svaku priliku, možete igrati raznorazne kartaške igre kao što su briškula i trešeta, šnaps, remi, zatim možete igrati šah, za one koji više vole elektronske igre u ponudi ima pikado, megatač i ostale video igre. Kafić Primorac je doslovce univerzalan kafić za svaku priliku.

U kafić Primorac možete doći i u radnom trlišu i u večernjem odijelu a da se pri tom niko neokreće za vama, zatim neko dolazi u Primorca da bi igrao kartaške igre ili neke druge igre koje su u ponudi, neko dolazi da bi pio točeno pivo, neki ljudi se vole poslovno sastajati sa svojim poslovnim partnerima u Primorca a zbog nevjerovatno ugodne atmosfere dosta gostiju voli uvečer izaći u Primorca sa svojim curama ili ženama na piće i društvenu ćakulu.

Uza sve te epitete koje sam nabrojio kafić Primorac ima i najjačeg konobara u županiji i šire. To je gazda Ante Blažević. Njegov stil posluživanja i usluge jedinstven je u svijetu i mislim da bi ga trebao zaštititi patentom. Svaki Antin potez dok konobari je unikatan, usluga mu je vrhunska a kvaliteta pića koja on spravlja nemože se izmjeriti.

Tako sam ja radio u Primorca skoro godinu dana a onda sam odlučio da je vrijeme da mjenjam posao. Naime što se tiče rabote u Primorca i plaće i uvjeta rada mora se priznati da je moj prika Ante bio i više nego korektan i ispoštovao je sve što smo dogovorili. Međutim moj odlazak u konobare sa 35 godina bio je u svakom slučaju privremeno riješenje ono što bi se rekla dok nenađem neki vozački posao ili tako nešto.

Da iskreno kažem malo mi je bilo i dosadilo konobariti pa tako kad sam sve zbrojio i oduzeo reka sam sebi dosta je konobarenja idem u potragu za nekim drugim poslom. Tako sam ja prestao raditi u Primorca i već par dana nakon toga naša sam posao u jednoj drugoj firmi kao vozač. Kao je prošla rabota u toj novoj firmi o tome sljedeći put a sad idem u Primorca na piće.

vidi motorobi.com

- 12:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>