Mors Imortallia

utorak, 19.09.2006.

dum, dum, DUM! Nova pričica!

Evo strvinari natjerali ste me na rad! puknucu
Ne da mi se prepisivati, pa je pričica nešto kraća smijeh
Ali drugi put će biti duža, časno pionirska! yes


U Ignisterru, 3. Solisovog okreta
Nisam htio da se ovo dogodi, nisam to očekivao. Mislio sam... mislio sa da se neće promijeniti, bar na ovako. Da će ostati... poznata. Sad ne znam kako da se ponašam, jer se bojim da ću te naljutiti. Daj Aleena, zašto moraš biti tako komplicirana?! Prije, prije je uvijek bilo lako, prije sam uvijek znao što mogu reći, znao sam na što se smiješ... a na što me mrziš. Prije sam mogao biti nasmijan i bahata budala, onda si ti bila... zabavna. Sad, sad moram paziti što govorim, tjeraš me da budem... ozbiljan.
Vrijeme je da ti dokažem da i dalje stvaram svoj svijet.

"Merline, ulovio sam doručak!" Cloud. Odlično, ogladnio sam. Ali ne bih ja bio ja, da ne...
"Kako se možeš derati u rano jutro?! Sunce je tek izašlo, ti kuglo krzna sa zubima! NIsam se još ni umio!"
Cloud se nasmije.
"Merline, ti si ustao prije sunca, pokušavajući uhvatiti tvora i staviti mi ga u krilo."
Gle ti njega, vidio me. Mislio sam da spava. Razvučem lice u osmijeh. "Dobro klinac, 1:0 za tebe. A sad što je s tim doručkom?"
Cloud se nasmije: "Pa, ako si gladan imam ovdje dva riija."
Zašto se ovako čudno smije? Nekako... podmuklo? Ne sviđa mi se ovo. "Znam da ću požaliti, ali što su riiji?"
"Samo gušteri, Merle," pruža ih da vidim, smijući se.
"Zašto se onda smiješ? Spremaš mi nešto, zar ne?"
"Ne brini, Merle. Ne spremam ti ništa. Hoćemo jesti?"
Klinac mi sprema nešto. Ali mislim da znam što. Ipak sam ja prvak Kaosa u psinama. Heh, čak ni Luci mi nije bio ravan.
" Dobro klinac idemo jesti." Začini su u mojoj torbi. "Ali ako nađem tvora u torbi, nahranit ću te njime."
Nego što, pogodak. Problijedio je kao da je vidio demona. A gle slučajnosti, pa ja i jesam demon!
"Ovaj, Merline?"
Nasmijem se. Sad će reći da će se on pobrinuti za doručak.
"Da mali?"
"Pusti mene da sredim doručak?"
"Naravno mali.
E da, neka to bude 1:1."
Cloud prasne u smijeh. " Naravno Merle, ako ti tako kažeš."
- 08:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.