morfinini experimenti

07.03.2007., srijeda

Kad se male ruke slože...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Za one koji nisu čitali moj prethodni post ili koji nisu naknadno upućeni u tematiku, od prošlog petka sam u borbi s virozom i već se lagano nazire pobjednik te bitke!thumbup Da ne bi bilo dosadno i dragi mi se priključio odmah sutradan pa je naš mali stan ovih dana ličio na sanitet a ponekad zbog količine nereda i na poljsku bolnicu. Oba kreveta razvučena a mi smo naizmjence grijali iste po principu ko se u kojeg prije strovalio. Šalice od čaja, iscijeđenih limuna, praznih kutijica od lijekova te toksičnih papirnatih maramica bilo je maltene i iza televizora. Danas sam malo prizdravila pa su prvi napad doživjele zavjese i ukrasni jastuci koji su eno oprani i friški.mouthwash Slijede deke, posteljina, pidžame i ostali potencijalno kancerogeni materijal koji će doći na red čim bude slobodna mašina. A u tu istu mašinu ćemo pridodati i današnje majice i trenirke koje su svojski oznojane u veš korpi. Naime, moj dragi je na bolovanju ali je danas hitno morao obaviti mali zadačić puknucu (iako je do jučer imao 39,5 i diše na škrge). Inače njegov posao je vezan za komercijalu i nije fizički previše zahtjevan, ako izuzmemo vozikanje od točke A, obično u jednoj županiji, do točke B u drugoj. U sklopu svojih radnih obaveza morao je na par mjesta postaviti reklamne kroviće s crijepom, proizvođača kojeg zastupa.
E taj današnji zadačić burninmad se sastojao u tome da je morao premjestiti 2 krovića s jednog mjesta na velesajmu, na drugo! S bolovanja i pod temperaturom! Ni manje ni više… burninmad Ja dobra duša kakva već jesam, ponudih svoju pomoć da to prije riješimo i srušimo se opet u krevet (molim vas, bez niskih primisli, sad smo u stanju samo jaukati i ležati u stavu mirno).smijeh
Oko podne, po dogovoru s odgovornima na velesajmu pojavismo se mi tamo. Oči su nam ispale kad smo vidjeli te „kroviće“ pa ko da su ga reklamnog za katedralu radili!eek A što ćeš sad, pljuni u ruke (dobro, ne baš doslovno, trenutno pijemo mukolitike za lakše iskašljavanje), zasuči rukave i razmontiravaj. Ali ništa ne bi bilo interesantno da smo mi predvidjeli sve zanimljivosti koje nam se mogu desiti- gornji red crijepa je zašarafljen a mi, naravno, nemamo odgovarajući šrafnciger jer moj dragi to nikad ne pričvršćuje a taj koji je ovo radio je htio biti siguran u slučaju da tsunami krene preko Save.headbang Skinusmo mi nekako crijepove, stavili ih u auto i sad treba prenijeti konstrukciju na kojoj je to stajalo, do trećeg paviljona od tamo. Jezicima, znojem i suzama smo im okupali velesajam za buduće sajmove, bar taj dio kuda smo prošli s konstrukcijom na leđima, mi na njoj , pod njom, oko nje…madnut ( oprosti mi Bože sjetih se jednog kojeg su prije 2000 godina krivo optužili i pitam se Pilate hoće li dragi dobit povišicu od bar 1000 kn zbog ovog?! ) . Postavismo na novo mjesto to drveno sranje i naslagasmo crijepove iz auta na to opet istim redom. E sad natrag na reprizu za krović broj 2.bang Tu smo imali malo više sreće jer je naišao tip s viličarom i ponio nam ga do odredišta uz, naravno, materijalnu naknadu za dobročinstvo- e on već nije Marija Magdalena.greedy
Sad smo sretni i zadovoljni, sve viruse- čak i one koji su nas u budućnosti htjeli napasti, smo ispuhali na Novom Zagrebu, iznojili se za cijeli tjedan zabušavanja u teretani i usrećili smo još i proizvođača kreme za ruke jer će nam trebati po nekoliko tubica da ih dovedemo u manje vibrirajuće stanje bez grube kože na našim prstima na koje će lako skliznuti najljepše prstenje kad krenemo za koji dan u „inspekciju“ zlatarni…cerek


- 18:35 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com





vas je trenutno na mom blogu









Free Hit Counters
Free Hit Counters






WeatherReports.com



Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)