Na milosnoj strani ulice...

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga
Jedan sasvim običan blog, protkan svakodnevnim promišljanjem i izričajem, ujedno duhovno - slikovni blog, koji predstavlja moj put ovom zemljom, način promišljanja, ono što vjerujem, kako stvaram i živim. Iskustvo radosti koju spoznaš kad ti ljudi zatvore vrata, a Bog ti otvara prozore... Blog u kom se isprepleću, molitve, moji stihovi, duhovni i svjetovni, te moja hobi fotografija. Pišem za svoju dušu. Pišem onako kako osjećam, mislim, ili ono što se meni sviđa. Izražavam svoj stav, ili dijelim nešto što me se dojmi. Raduje me ukoliko će netko uživati i pronaći nešto za sebe. Blog je imao jednu dužu pauzu iz objektivnih razloga. Nije lako, nailazi se na mnoge poteškoće, velike su kušnje ali je milost na kraju uvijek najveća! Zato, lijepo je hodati na milosnoj strani ulice!


"Sve je moguće onomu koji vjeruje!" Mk 9,23b

Možete mi pisati na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Click for ZraÄŤna luka Split, Hrvatska Forecast


Linkovi koje stalno posjećujem:

Calivita International Web Trgovina

Multivitamini Blogspot

Apartman Mendy

Župa Sv. Jurja mučenika, Kaštel Sućurac

Patrologija


Svakodnevni Časoslov


Blogovi na koje volim navratit:


Umorno oko

Rašćupane priče ili Kako stvari stvarno stoje

Volim slatko

Plavi beskraj

Lanterna duše

Revival

Blog Dnevnik Hr

Linkovi na kojima uvijek ima zanimljivosti

Croative net

Oblak znanja

Zimo Internet magazin

Pun kufer

Blog hr

Ps 20 (19)
Tko god zazove ime Gospodnje bit će spašen (Dj 2, 21).

Uslišio te Gospodin u dan nevolje, *
štitilo te ime Boga Jakovljeva!
Poslao ti pomoć iz Svetišta, *
branio te sa Siona!

Spomenuo se svih ti prinosnica, *
bila mu mila paljenica tvoja!
Udijelio ti što ti srce želi, *
ispunio sve namisli tvoje!

Radovali se tvojoj pobjedi, †
u ime Boga svoga dizali stjegove! *
Ispunio Gospodin svaku molbu tvoju!
Znam evo: Gospodin će pobjedu dati
svom Pomazaniku, †
uslišit ga iz svetih nebesa *
snagom pobjedne desnice svoje.

Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, *
mi imenom Gospodina, Boga našega!
Oni posrću i padaju, *
mi se držimo i stojimo.

Gospodine, daruj pobjedu kralju, *
usliši nas u dan kad te zazovemo!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Loading

Sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski

Image and video hosting by TinyPic

Moj svetac zaštitnik


Ljudevit Marija Grignion rodio se 31. sječnja 1673. godine u Montfortu La Cane u Francuskoj. Zaređen je za svećenika 1700. godine. Tražeći volju Božju za svoj život, privremeno napušta Francusku i odlazi u Rim gdje se susreće s Papom Klementom IX. Papa ga imenuje "apostolskim misionarom" kojemu je cilj obnoviti kršćanski duh obnovom krsnih zavjeta po Marijinim rukama.
Pri povratku osniva prvi samostan Kćeri Mudrosti, drži mnogobrojne misije, te piše raznolike duhovne spise, a između njih je i Rasprava o pravoj pobožnosti prema Djevici Mariji (1712).
Sv. Ljudevit Montfortski preminuo je u 43. godini.

Geslo njegova života bilo je "Samo Bog".


MOJI SVECI SUZAŠTITINICI

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Padre Pio

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Šarbel

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Ante

O ISUSE KOJI ŽIVIŠ U MARIJI
"O Isuse koji živiš u Mariji, dođi i živi u meni duhom tvoje svetosti, puninom svoje snage, savršenstvom svojih putova, istinitošću svojih kreposti, zajedništvom svojih božanskih tajna, vladaj u meni nad svim moćnim neprijateljima, nad svijetom, đavlom i tijelom, silom svoga Duha na slavu svoga Nebeskog Oca".

28.10.2009., srijeda

Isus u mojoj lađi



Mrtvi mi valovi izbacuju vesla.
Sporo idem uza snagu svu.
A On mirno spava (k'o da ne zna za me)
Ništa za to. On je tu.

Imam vjeru čvrstu da prkosim vjetru
I znam da je Isus meni sklon,
Pa, kad teška vesla iz ruku mi padnu,
Ja ću zaspat, a veslat će On.

R.Kupareo

- 12:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #