Na milosnoj strani ulice...

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Opis bloga
Jedan sasvim običan blog, protkan svakodnevnim promišljanjem i izričajem, ujedno duhovno - slikovni blog, koji predstavlja moj put ovom zemljom, način promišljanja, ono što vjerujem, kako stvaram i živim. Iskustvo radosti koju spoznaš kad ti ljudi zatvore vrata, a Bog ti otvara prozore... Blog u kom se isprepleću, molitve, moji stihovi, duhovni i svjetovni, te moja hobi fotografija. Pišem za svoju dušu. Pišem onako kako osjećam, mislim, ili ono što se meni sviđa. Izražavam svoj stav, ili dijelim nešto što me se dojmi. Raduje me ukoliko će netko uživati i pronaći nešto za sebe. Blog je imao jednu dužu pauzu iz objektivnih razloga. Nije lako, nailazi se na mnoge poteškoće, velike su kušnje ali je milost na kraju uvijek najveća! Zato, lijepo je hodati na milosnoj strani ulice!


"Sve je moguće onomu koji vjeruje!" Mk 9,23b

Možete mi pisati na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Click for ZraÄŤna luka Split, Hrvatska Forecast


Linkovi koje stalno posjećujem:

Calivita International Web Trgovina

Multivitamini Blogspot

Apartman Mendy

Župa Sv. Jurja mučenika, Kaštel Sućurac

Patrologija


Svakodnevni Časoslov


Blogovi na koje volim navratit:


Umorno oko

Rašćupane priče ili Kako stvari stvarno stoje

Volim slatko

Plavi beskraj

Lanterna duše

Revival

Blog Dnevnik Hr

Linkovi na kojima uvijek ima zanimljivosti

Croative net

Oblak znanja

Zimo Internet magazin

Pun kufer

Blog hr

Ps 20 (19)
Tko god zazove ime Gospodnje bit će spašen (Dj 2, 21).

Uslišio te Gospodin u dan nevolje, *
štitilo te ime Boga Jakovljeva!
Poslao ti pomoć iz Svetišta, *
branio te sa Siona!

Spomenuo se svih ti prinosnica, *
bila mu mila paljenica tvoja!
Udijelio ti što ti srce želi, *
ispunio sve namisli tvoje!

Radovali se tvojoj pobjedi, †
u ime Boga svoga dizali stjegove! *
Ispunio Gospodin svaku molbu tvoju!
Znam evo: Gospodin će pobjedu dati
svom Pomazaniku, †
uslišit ga iz svetih nebesa *
snagom pobjedne desnice svoje.

Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, *
mi imenom Gospodina, Boga našega!
Oni posrću i padaju, *
mi se držimo i stojimo.

Gospodine, daruj pobjedu kralju, *
usliši nas u dan kad te zazovemo!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Loading

Sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski

Image and video hosting by TinyPic

Moj svetac zaštitnik


Ljudevit Marija Grignion rodio se 31. sječnja 1673. godine u Montfortu La Cane u Francuskoj. Zaređen je za svećenika 1700. godine. Tražeći volju Božju za svoj život, privremeno napušta Francusku i odlazi u Rim gdje se susreće s Papom Klementom IX. Papa ga imenuje "apostolskim misionarom" kojemu je cilj obnoviti kršćanski duh obnovom krsnih zavjeta po Marijinim rukama.
Pri povratku osniva prvi samostan Kćeri Mudrosti, drži mnogobrojne misije, te piše raznolike duhovne spise, a između njih je i Rasprava o pravoj pobožnosti prema Djevici Mariji (1712).
Sv. Ljudevit Montfortski preminuo je u 43. godini.

Geslo njegova života bilo je "Samo Bog".


MOJI SVECI SUZAŠTITINICI

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Padre Pio

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Šarbel

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Ante

O ISUSE KOJI ŽIVIŠ U MARIJI
"O Isuse koji živiš u Mariji, dođi i živi u meni duhom tvoje svetosti, puninom svoje snage, savršenstvom svojih putova, istinitošću svojih kreposti, zajedništvom svojih božanskih tajna, vladaj u meni nad svim moćnim neprijateljima, nad svijetom, đavlom i tijelom, silom svoga Duha na slavu svoga Nebeskog Oca".

24.09.2009., četvrtak

SVETI PADRE PIO

Image Hosted by ImageShack.us



Mir - Padre Pio



Mir je jednostavnost duha, vedrina savjesti, spokoj duše, veza ljubavi. Mir je red, sklad unutar osobe, neprestana radost koja je posljedica mirne savjesti, sveta radost srca u kojem vlada Bog. Mir je put savršenstva ili, još bolje: savršenstvo se nalazi u miru.

Demon, koji zna sve te stvari, čini sve napore da nam oduzme mir. Duša se ne smije žalostiti ni zbog čega, osim toga da uvrijedi Boga. No i u tome moramo biti vrlo razumni: valja nam žaliti zbog naših slabosti, no neka to bude mirna žalost, uvijek puna povjerenja u Božje milosrđe. Čuvajmo se onih predbacivanja i grižnje savjesti koja dolazi najčešće od neprijatelja koji nam želi oduzeti mir.

Ako nas grižnja savjesti vodi poniznosti i marljivosti u dobru, ne oduzimajući nam povjerenje u Boga, znajmo sa sigurnošću da dolazi od Boga. Ako nas, naprotiv, čini bojažljivima, nepovjerljivima, lijenima, sporima u dobru, znajmo sa sigurnošću da dolazi od demona, odbacimo je i tražimo utočište u povjerenju u Boga.

Padre Pio





Mala krunica na čast Presvetog Srca Isusova

I. O moj Isuse, koji si kazao: “Uistinu vam kažem, ištite i primit ćete, tražite i naći ćete, kucajte i otvorit će vam se” – evo ja kucam, ja tražim, ja molim za milost...

Očenaš, Zdravo Marijo, Slava Ocu...
Presveto Srce Isusovo, pouzdajem se i nadam u tebe.

II. O moj Isuse, koji si kazao: “Uistinu vam kažem, što god zamolite Oca mojega u moje ime, On će vam dati” – ovo molim Oca tvoga u tvoje ime, ja molim za milost...

Očenaš, Zdravo Marijo, Slava Ocu...
Presveto Srce Isusovo, pouzdajem se i nadam u tebe.

III. O moj Isuse, koji si kazao: “Uistinu vam kažem, nebo će i zemlja proći, ali moje riječi neće proći nikada” – evo oslanjajući se na nepogrešivost tvoje riječi, ja molim za milost...

Očenaš, Zdravo Marijo, Slava Ocu...
Presveto Srce Isusovo, pouzdajem se i nadam u tebe.

O Presveto Srce Isusovo, kome je nemoguće ne imati sućuti prema nesretnima, smiluj se nama jadnim grešnicima i podijeli nam milost za koju Te molimo po Bezgrešnom Srcu Marijinu, Tvoje i naše Majke.

Sv. Josipe, zakonski Oče sv. Srce Isusova, moli za nas.

Zdravo Kraljice, Majko milosrđa, života, slasti i ufanje naše, zdravo.
K tebi vapimo, prognani sinovi Evini.
K tebi uzdišemo tugujući i plačući u ovoj suznoj dolini.
Svrni dakle, zagovornice naša, one svoje milostive oči na nas,
te nam poslije ovoga progona pokaži Isusa,
blagoslovljen plod utrobe tvoje.
O blaga, o mila, o slatka Djevice Marijo.


* Ovu krunicu je svaki dan molio p. Pijo za sve one koji se preporučuju u njegove potrebe!
- 03:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.09.2009., petak

SLOBODA SV. FRANJE

Ono što se od tijela rodi tijelo je, a što se rodi iz Duha duh je.
A ja s Franjom želim biti rođen od Duha.
SLOBODAN POPUT FRANJE!
O Bože, zar si pozvao mene..? Duša mi vrije. Sve je proključalo u meni.
Pitaju me svednevice, sto ti je dušo, sto si tužna.
A ja pjevam: Samo je u Bogu mir dušo moja!
I čekam ponovni milosni trenutak sa Spasiteljem, Učiteljem, mojim dragim ljubljenim Gospodinom! Želim izići iz ovog tijela, iz ovog svijeta...
Jedan trenutak s Ljubavi Gospodnjom, više vrijedi od sveg svijeta...
Samo je u Bogu mir dušo moja, samo u Bogu.
U SLOBODI!
Sv. Franjo isprosi mi takvu slobodu kao što si je ti imao!
Amen!

- 11:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

PROLJETNA

Kad prva ptica zapoje zorom - znak,
uskoro stiže sto danom se zove - vlak,
kad prvo zarudi lišće - svak,
prepozna uskoro će oštar postat - zrak.

Kad zapupa smokva - kraj,
zimi je i ljeta nastupa - raj,
sve kad stiže znak je prvo - znaj,
raspoznat mi samo Bože - daj.

A kad titraj ljubavi srce - ćuti,
kad odjednom ukažu se daleki - puti,
kad naglo utihnu bičevi - ljuti,
o, to Zaručnik stiže a srce - sluti.

I kad utihne svijeta - vir,
priprema počinje za sveti - pir,
cijelo biće prožima sveti - mir,
radost prosu se svud u - šir.
Amen

- 10:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

DOBRO JUTRO ISUSE

Dobro Ti jutro moj Isuse!
Hvala ti za svakog brata i sestru, za svako stvorenje koje me oplemenjuje, u čijim očima i srcima mogu pronaći Tebe kako se daruješ za mene! Hvala ti i za svakog brata i sestru,
svako stvorenje koje me izgrađuje, koje si mi stavio na put da oni
pronađu Tebe u mome srcu, u mojim očima, riječima, djelima...
Hvala ti za svaki sat, minutu, sekundu Tvoje neizmjerne dobrote i ljubavi kojom
se svaki dan iznova daruješ za mene, na žrtvenicima Tvoje Ljubavi u
svim crkvama svakog dana...
Ali hvala ti i za svaku kušnju i napast kojima me radi moga dobra i izgradnje pripuštaš, da iziđem jači i bolji, čišći i odlučniji, postojaniji i mirniji...
Hvala ti cak i onda kad ja ne prepoznam da je to za moje dobro!
Hvala Ti za dar molitve i vjere, hvala Ti za dar mira i tišine, hvala Ti za dar ufanja i ljubavi, hvala Ti za svaku kap dobrote, hvala Ti za LJUBAV jer Ti si Ljubav sama.
I hvala Ti za ovog brata/sestru koji čita ovaj blog, jer i to je Tvoje djelo ljubavi za mene.
Amen!

- 10:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

JEDNO MISTIČNO ISKUSTVO

I zapovjedio mi Gospodin da dođem na Tabor. 'Izuj sandale' - grmi
milošću Gospodin. 'Prigni koljena, budi ponizan' - zapovijeda pun
ljubavi Gospodin. 'Ne tijelom ljubljeni, srcem, prigni srce svoje i
nakloni glavu svoju' - teče milosrđe iz usta Gospodnjih... 'Jeshuah,
Jeshuah, Jeshuah...' - dozivam te samo smislom, nijemim usnama, praznim
mislima... Ustaješ iz loga svoga, dolaziš od iskona, ispreplićeš se
znakovima: Križ, Alfa i Omega, Krv pobjednička, rastapaš me,
rasplinjuješ, vraćaš u postanak da sliješ me iznova... 'Jaganjče,
Jaganjče, Jaganjče...' - vapi glas moj izvan tijela, od prije postanka
mene...
'Nestrpljivo čekaš da zapalim grm... Nije to za tebe, za tebe je ono
sto ne možeš očekivati... ni znati...' - Silom mi ljubavnom
objavljuješ s odsutnosti svijesti, dok sveta bol mi ispunja grud, dok
rastvaraš oklop oko moga srca, uzimaš ga nježno... odlazim u vrtlogu
svete čežnje......Čudesno mi vadiš srce, blijedo je u Tvojim rukama,
utiskuješ cjelov Ljubavi.... i gle čuda, srce je moje crvenije,
grimizno, kuca snažnije, postojanije... i vračaš ga u grudi moje...
milijarde svjetlucavih djeličaka spaja se od beskraja u nešto, u
eksploziju Svjetla, u prasak stvaranja, u sveto nastajanje novog
bića... izgara tijelo od ljubavi kojom srce novi život strašću neba u
krvotok utka... dokle ćeš Gospodine, ne mogu više, kristali suza
počinju plesati milost radosti po mojem nespremnom licu za takovu
silnu Ljubav kojom Ti me ljubiš... o da sam Te barem ranije čuo
Ljubljeni moj, o da sam barem ranije 'umro' Izvore života moj, o da
sam barem prije ušao u nestajanje, o da sam barem prije vidio kako se
rađa život, o da sam barem prije vidio gdje stanuje Ljubav......evo
me raspet na krizu vlastite volje, strasno bole rane kojima raspeše
vlastite zelje... oslobodi Gospodine, ne moja, nikad vise, ne moja
nego Tvoja neka bude volja, raspet samo za Tebe, u ruke Tvoje predajem
duh svoj, kako Ti predade svoj za mene... odričem se sebe, nikad više
Gospodine, Totus Tuus moj Gospodine, dali to išćeš Gospodine?.......
'Idi za mnom! Zadovoljeno je! Moja je glad za tobom nestala! Dostojan
si sada čuti Riječ moju! Zapovijed ti novu dajem!' - milozvučno šapuće
Zaručnik duše moje... a ja jedva čekam ispuniti taj prvi zadatak, prvi
vidljivi znak potpune pripadnosti Tebi, moj ljubljeni Isuse. Neka
život započne. Amen!

- 10:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

17.09.2009., četvrtak

TREBAM TE KRISTE

Trebam Te Bože, tako te silno trebam! Ali ne trebam Te na zidu, ne trebam na slici, ne trebam u kipu... To nisi Ti! To nije moj Bog! Jer, ne trebam te na umjetnom malom križu - ali te trebam na pravome Križu s velikim slovom. Ne trebam te uljepšana, ušminkana, sa simboličnim kapima krvi. To nisi Ti!
Moj Bog nije bio tako 'lijep' u tijelu. Ali je bio lijep u Tijelu s velikim slovom. Moj Bog je bio ranjiv, slab i osamljen... A tako neuništiv, jak i sveprisutan... Moj Bog je plakao, strašno plakao i bojao se, jako se bojao, napušten od svih, ne razumljen, odbačen... Ali je bio silan u: "Ne moja volja..."
Moj Bog je trpio šamare, poruge, pljuvanja, udaranje, guranje, čupanje...
Moj Bog je bio tako izudaran, da nikako nije bio lijep! Moj Bog je imao iznakaženo, deformirano lice: otečene modre kapke i krvave podljeve, poluzatvorene oči... Moj Bog je imao otečene krvave rasječene usne... Moj Bog je imao raščupanu i počupanu bradu i kosu, sljepljenu krvlju, pljuvačkom, zemljom i kamenjem...
Moj Bog je ostatak lica imao modar od udaranja, prljav, krvav, popljuvan...
Moj Bog je imao kožu rasparanu u trake, meso potrgano...
Moj Bog je pored sveg tog teglio za Njega preteško drvo za stup o koji su ga imali objesiti...
Moj Bog je imao cijelo lice iskrivljeno u bolnu grimasu jauka od dlanova i nogu prikovanih čavlima, velikim širokim jakim čavlima... Moj Bog više nije mogao sići s Križa, mogao je samo široko rastegnutim rukama probodenim čavlima grliti... Ali nije bio lijep. Pogled na Njega izazivao je gađenje, tugu, jad, očaj, nemoć, užas, nevjericu...
Moj Bog nije čak imao ni onaj oskudni komadić platna kojeg mi, zbog estetskih i ćudorednih razloga stavljamo oko Njegovih bokova... Moj Bog je bio gol!!! Potpuno gol, do kraja ponižen i osramoćen... Uistinu jednima sablazan, drugima ludost... I moj Bog je umro!!!
Ali moj Bog je LIJEP!
Plijeni ljepotom što ispod svega vidljivog, nevidljivošću LJUBAVLJU progovara! Jer to je podnio da bi meni bilo lakše plakati. Da bi mi bilo lakše trpjeti, podnositi, ljubiti... Da bi mi bilo lakše kad padnem i da se mogu i ustati...
Da mi bude lakše ljubiti, opraštati i grliti... Da me manje bude strah... Da bi moje grijehe mogao ponijeti, da bi me mogao otkupiti, da bi me mogao SPASITI!!! Da bih mogao disati ljubav, živjeti istinu, ćutiti ŽIVOT!
Jer je USKRSNUO!
Jer je sve podnio da bih i ja mogao podnijeti! Jer mi je dao MAJKU! Jer mi je dao DUHA SVETOGA! Jer je mene dao MAJCI! Jer mi je dao sve što mi treba. Jer to što mi treba jest ON sam!
LJUBAV!
Ne, moj Bog nije čudotvorac koji čarobnim štapićem rješava moje probleme. Ali čini ČUDO svaki onaj put kad pripremi moje srce da se problem može rješiti. Kad neshvatljivo u mom srcu učini razumljivim. Kad nespojivo spoji tako, te moje srce više ništa ne može proglasiti nespojivim. Kad tmurne oblake moje duše obasja iznenadnim suncem. Kad proglasim da sam sam, a ON pokuca na vrata moga srca. Kad zbog onih što od mene odlaze, budem sretan jer BOLJEM dolaze.
Moj Bog ne ispunjava želje poput čudotvorca, ON čini da moje želje postanu čuda ljubavi. Moj Bog ne tješi kad pucnem prstima, ON tješi kad moje srce ispunjeno NJIME postane utjeha meni samom. Moj Bog čini čudo svaki put kad silazna krivulja mojih usana postane uzlazna. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad postanem svjestan da je upravo ON, a ne moje ja, moj Bog. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad se jedna od brojnih tankih ovojnica oko moga srca skida. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad sam sve dalje ja, a sve bliže ON. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad se odazovem Njegovu pozivu da mi učini čudo. Moj Bog je moj Bog, samo onda kad Ga pustim da mi to bude. Moj Bog je sve ono što nitko do sada nije napisao, nacrtao ni načinio. Jer ON je taj koji i piše i crta i čini. ON je taj koji zove, ja sam uvijek odazvan...
I uvijek, ali baš uvijek čeka na Križu... Čeka raširenih ruku da zagrli sve koji to žele... I uvijek, ali baš uvijek šuti jer nema što i ne treba više ništa reći... Jer je sve kazao onda kad je na Križ stao i iz groba slavno izišao...
Rekao je tada, a govori i sada:
LJUBAV!
Koja se ne čuje i ne čita, ne gleda i ne pipa...
Koja se samo može 'očima' srca vidjeti upravo u srcu...
Mome i tvome, njihovu i NJEGOVU.
A tada si spreman i umrijeti u NJEMU, S NJIME, PO NJEMU I ZA NJEGA...
Jer kad imaš Boga imaš sve, sve drugo je blijeda kopija Ljubavi.
Zato neka bude LJUBAV, neka bude BOG. Isus Krist pravi Bog i pravi čovjek, u Bogu Ocu s Duhom Svetim, po Mariji Majci, Bogorodici, Majci Vječne Ljubavi i Majci Crkve. Amen.

- 23:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.09.2009., subota

DEVETNICA U ČAST SVETE RITE

DEVETNICA U ČAST SVETE RITE - Svetice nemogućeg

Image Hosted by ImageShack.us


Prvi dan devetnice



Svrni pogled na Me, sveta Rito, da stojeći ponizno pred tobom dokažem ti svoje duboko štovanje, da od tebe naučim put krijeposti, da tvojim zagovorom isprosim od Boga milost koju ću slijediti do smrti. U sedmoj si godini postala znamenita po svakoj krijeposti:

Mudrosti, Poniznosti, Uzdržljivosti, Pobožnosti, Molitvenom duhu, Pokori i Odbacivanju svijeta i njegovih ispraznosti.

Blažena ti koja si već od djetinjstva dobro znala, kako odgovoriti milosti Božjoj! Blažena ti koja si već tada položila temelje svojoj svetosti! O, koliko sam bio i još uvijek jesam

različit od tebe! Uvučen u ispraznosti svijeta, nebeske me stvari zamaraju; moji grijesi rastu iz dana u dan, a misao o pokori plaši me.

Uslišaj me, sveta Rito, koja imaš toliki utjecaj kod Boga, isprosi za me pokajanje i novi život. Isprosi za me da, ako i nisam slijedio tvoju nevinost, mogu slijediti tvoju pokoru i jednog dana primiti dragocjenu nagradu koja je na Nebu namijenjena nevinima i pokajnicima.



(Oče naš ... Zdravo Marijo...Slava Ocu...)



Molitva svetoj Riti



Sveta zaštitnice nevoljnika, sveta Rito,

čije molbe Nebeski Otac ne odbija,

koja si zbog obilja u

postizanju milosti nazvana

"Zagovornicom bespomoćnih",

pa čak i nemogućeg, sveta Rito, tako

ponizna, tako čista, tako

ojađena, tako strpljiva, s tako

samilosnom ljubavi za Raspetog Isusa,

jer si od Njega isprosila sve što si

tražila, te se zbog toga

svi s povjerenjem uzdaju u tebe u nadi

utjehe ili izbavljenja;

budi milostiva svojim

moliteljima i založi se svojim utjecajem

kod Boga poradi njih;

udijeli obilno milosti sada, kao što si ih

udijelila u tolikim čudesnim slučajevima

na veliku slavu Božju,

za širenje tvog štovanja i utjehu onima koji vjeruju u te.

Obećajemo, ako naše molbe budu uslišane, da ćemo te slaviti

objavljujući tvoje milosti, blagoslivljati te i pjevati vazda hvale

tebi u čast.

Uzdajući se u tvoje zasluge i utjecaj kod Presvetog Srca Isusovog, molimo te:



(Ovdje navedite svoju prošnju)



Litanije svete Rite



Na svaki od sljedećih zaziva odgovorite sa: "Moli za me(nas) "



Osobitim zaslugama tvog djetinjstva,

Savršenim jedinstvom s voljom Božjom,

Uzvišenim trpljenjem za vrijeme bračnog života,

Utjehom koju si doživjela obraćenjem supruga,

Bolju koja ti je ispunila srce zbog umorenog supruga,

žrtvovanjem tvoje djece radije nego da teško uvrijede Boga,

Čudesnim ulaskom u samostan,

Strogom pokorom i svakodnevnim trapljenjem,

Trpljenjem zbog rane od trna koju si primila od Raspetog Spasitelja,

Božanskom ljubavlju koja ti je obuzela srce,

Onom znamenitom pobožnošću svetom Sakramentu, u kojem si živjela četiri godine,

Srećom kojom si se odvojila od kušnji da bi se pridružila Nebeskom Zaručniku,

Savršenim uzorom kojeg si dala ljudima u svim životnim prilikama.



Moli za nas, sveta Rito, da dostojni postanemo obećanja Kristovih.



Drugi dan



Bog te izabrao, sveta Rito, za uzor djevicama, suprugama, udovicama i redovnicama;

stoga ti je dozvolio da osjetiš sve te životne prilike. I kojeg li uzvišenog uzora suprugama, osobito u godinama kad si bila primorana živjeti sa suprugom čija je narav bila oprečna tvojoj! Podnosila si poniženja, uvrede, napade, ali svojom blagošću uspjela si ga svladati i učiniti poniznim i blagim. Mnoge bi supruge mogle naučiti od tebe mijeće blagog trpljenja u tišini, a supruzi obuzdavanje i omekšavanje srca svoje razdražljivosti.

Daj da naučimo živjeti s našom rodbinom i bližnjima u skladu sa svetim zakonima mira i kršćanskog milosrđa. Daj da nestanu zloća i nesloge koje bjesne u tolikim obiteljima, i dovode ih do žalosnih i nesretnih prilika. Osobito te molim sveta Rito isprosi za mene i za druge od Boga, Onoga koji sva dobra daje, stalnu ljubav blagog mira i sloge; u Kraljevstvu vječnoga mira.



(Oče naš ... Zdravo Marijo ... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Treći dan



Sveta Rito, veliki je bio tvoj jad kad si saznala tu strašnu vijest da ti je suprug ubijen!

Koje si gorke suze lila, osobito na strašnu pomisao da njegova duša možda nije bila pripravljena za susret s Vječnim Sucem. Pokorna volji Božjoj, ne mareći za žalostan položaj u koji si dovedena, stavila si sebe i svoja dva sina u ruke Isusove. Koliko si mnogo molitvi uputila Njemu za spasenje te obraćene duše, i za oprost njegovim nečovječnim ubojicama. Čuvši da sinovi kuju osvetu zbog oca, molila si da se njihova srca obrate ili da radije budu uzeti s ovoga svijeta nego da im bude dopušteno izvršiti

nakanu. U svojoj velikodušnosti nisi tugovala kad si istovremeno ostala bez oba sina,

već si zahvaljivala Isusu što je milostivo čuo tvoje molitve i uzeo ih k Sebi u njihovoj nevinosti. Kako smo bijedni mi koji ne možemo oprostiti neznatne uvrede, ni učiniti ikakvu žrtvu na slavu Božju i spasenje naših i duša svojih bližnjih.

Isprosi nam, Rito, od Isusa, da možemo praštati svojim neprijateljima zbog ljubavi Njegove, da nikad ne pretpostavimo ljubavi Njegovoj ljubav prema sebi i svemu što nam je drago, da budemo dostojni oprosta za naše grijehe i primimo vječnu nagradu u Raju.



(Oče naš ... Zdravo Marijo ... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Četvrti dan



Kako je velika, sveta Rito, bila ljubav tvoja prema Bogu i bližnjemu! Tko može opisati nebrojene jecaje i vruće suze samilosti u kojoj si provodila dane i noći promišljajući o muci tvoje Raspete ljubavi? Tko može razumjeti uzvišenost tvojih ushićenja i zanosa u Bogu, toliko čestih da su ti pružili neosjetnu i iznenadnu smrt? Ljubav prema bližnjemu bila je poznata jadnim i bolesnim sestrama, svima ožalošćenima i zabludjelima u svim okolnostima, svakome onome koga je tvoja neizmjerna narav uvela u milost Isusa Krista.

Jadni mi čija su srca otvrdnula za duhovne i tjelesne potrebe naših bližnjih, dopuštamo si da budemo zavedeni slijepom i grešnom žudnjom. Isprosi za nas, sveta Rito, od svog voljenog Isusa, da omekša naša srca i vodi naše osjećaje najčišćom ljubavi prema Bogu i prema našemu bližnjemu; tako da slijedeći te, budemo nakon smrti sjedinjeni s Vječnom

Ljubavlju koja te čini tako slavnom i blaženom u Raju.



(Oče naš... Zdravo Marijo... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Peti dan



Od djetinjstva su ti, sveta Rito, poznate opasne hridi o koje se razbija naša ljudska narav; častoljubiva stremljenja, pokvarene koristi, putena zadovoljstva; a tvoje gnušanje od toga očuvalo te u nevinosti krštenja. Ti koju su mrzili, lišena supruga i sinova, koja nisi osjećala sigurnost na ovom svijetu već si preklinjala za svoje mjesto u zajednici s Isusom, koji ti ga je dao velikim čudom, nakon što te zajednica tri puta odbila. Želja ti je bila nagrađena, i zaželjevši posljednji zbogom svijetu zauvijek si se povezala s Isusom svečanim zavjetom siromaštva, čistoće i poslušnosti. Blaženo tvoje umijeće, sveta Rito.

Bijednici mi, satrti pod težinom svojih stremljenja, pod jarmom svojih niskih

strasti, koje nas vode u vječnu propast! Isprosi nam od Isusa da odsada volimo samo nebeske vrijednosti; da mimo nas prolaze sve slabosti ovoga svijeta, da čistim srcem i dušom primimo stostruku nagradu obećanu svima koji preziru lažna i prolazna dobra ovoga svijeta.



(Oče naš... Zdravo Marijo... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Šesti dan



Ne možemo dovoljno štovati sveta Rito molitveni duh i pokoru koji tvore osobiti znamen tvoje svetosti kojim je tvoj život postao stalni ures molitvi, posta, patnji, promišljanja,

s ushićenjima i zanosima s Bogom; tvoja hrana, kruh i voda, pomiješana s pepelom, tamjanom i suzama; tvoja postelja gruba tvrda daska; kratka kosa, stega, opečena ruka pa noga bolna su sredstva kojima si svladavala strasti. Sveta Rito, mi radimo suprotno. Kad smo napadnuti strašnim žudnjama, umjesto da ih zatomimo, mi ih potičemo, još gore, i dalje tragajući za onim što će nas odvesti u vječnu propast. Priznajemo nužnu potrebu pokore i molitve, i usrdno te molimo da isprosiš za nas od Isusa Krista milost da kroz molitvu I ustrajnost nikad ne padnemo u grijeh, već da budemo dostojni dijeliti vječnu

radost s tobom.



(Oče naš ... Zdravo Marijo ... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Sedmi dan



Sveta Rito, nakon propovijedi svetog Jakova, izgarajući u želji da sudjelueš u patnjama

Kristove Muke, isprosila si od Njega da usliša tvoju molitvu. Tako si ganuta bila da si na povratku u svoju ćeliju milostive suze lila zbog samilosti za Raspetog Krista, koji ti je,

da bi utažio tvoj gorući žar, ranio čelo trnom iz Njegove Krune, tako jakim bolom da si izgubila svijest. Kakvo neizrecivo ushićenje, kakva radost, sveta Rito, biti tako nagrađena od Isusa, toliko slična Njemu; postavši odbojna i neprilična svojim družicama zbog rane i njena neugodna mirisa! Još si se petnaest godina radovala tomu, zahvaljujući svom nebeskom Zaručniku na znamenu milosti. A mi bijedna stvorenja, koji umjesto da

molimo Boga da nam pošalje patnje, postajemo žalosni ako smo kažnjeni za svoje grijehe!

Sveta Rito, isprosi nam od Isusa milost da strpljivo podnosimo nevolje i sve privremene zemaljske bolesti koje nam On pošalje, koje nas izbavljuju od vječne bolesti, da Ga zauvijek slavimo u Raju.



(Oče naš ... Zdravo Marijo ... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Osmi dan



Da bi dao veći sjaj tvojoj svetosti, sveta Rito, voljeni Isus je tvojoj bolnoj rani dodao bolest koja te kroz četiri godine držala prikovanu uz tvrdu postelju sve do smrti.

Kako sjajan uzor savršene predanosti volji Božjoj si nam ostavila i u trpljenju nepobjedive strpljivosti. Jedina tvoja žalost, žalost sveca, bila je što si bila teret svojim drugama. Kakav je blaženi mir zasjao na tvom licu kad si oćutjela Raj. Tko može oslikati radost koja te obuzela čuvši Isusa i Mariju kako navještaju skori dolazak oslobođenja od bolnog zatočeništva tvog tijela u nebeski dom. S poljupcem i uzdahom Raspetom Kristu,

tvoja prekrasna i blažena duša poletjela je na vječni počinak Njemu u naručje. Kako će biti s nama bijednim grješnicima na čas smrti? Nama koji za svoje grijehe ne možemo strpljivo trpiti bolest ni nekoliko dana?

Sveta Rito, svrni pogled na našu bijedu; moli Isusa da nam udijeli savršenu predanost i strpljivost u našoj posljednjoj bolesti i blagoslovljenu smrt u Njegovu zagrljaju, da sjedinjeni s tobom, vazda blagoslivljamo našeg Isusa.



(Oče naš ... Zdravo Marijo ... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice



Deveti i posljednji dan devetnice



Tvoja duboka poniznost uzvišene krijeposti, sveta Rito, koja si od djetinjstva do

Smrti tražila da se povučeš od svijeta, skrivajući se s Kristom u Bogu, bili su razlozi tvog uzdizanja do uzvišene slave kojoj se sada raduješ na nebu. Ali Voljeni Isus, čiju si poniznost savršeno slijedila, želio te proslaviti i na zemlji, te čim je tvoja prekrasna duša ušla u Raj mnoga su se čuda odjelotvorila tvojim zagovorom, puk odasvud istovremeno te prozvao sveticom, a svetom te proglasio Sveti Otac Crkve.

Danas je tvoje štovanje rašireno po svem svijetu, a među svima svetima tebe zovu "Sveticom nemogućeg" i "Zagovornicom najbeznadnijih slučajeva".

Preslavna sveta Rito! Ima li beznadnijeg slučaja od nas, bezvrijednih stvorenja kakvi jesmo, zasljepljenih ohološću, grijehom kojeg Bog i ti najviše mrzite?

Sveta Rito, isprosi za nas od Boga neprocjenjivu milost da znamo kako se nemamo čime ponositi, te da bez Njega nismo ništa i ne možemo ništa. Očuvaj nas svojim djelotvornim zagovorom od vječne propasti u koju su pali oholi i pobunjeni anđeli, da nam bude dozvoljeno jednoga dana dijeliti s tobom, najponiznijom sveticom, najveću slavu

poniznih.



(Oče naš ... Zdravo Marijo ... Slava Ocu...)



Slijedi Molitva sv. Riti i Litanije od prvoga dana devetnice
- 01:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

11.09.2009., petak

SVETA RITO - SVETICE NEMOGUĆEG!

Image Hosted by ImageShack.us


SVETA RITO - SVETICE NEMOGUĆEG!



Život svete Rite

Stoljećima je sv. Rita iz Cascie (1381-1457.) bila jedna od najglasovitijih svetica katoličke Crkve. Poznata je kao "Svetica nemogućeg" zbog njenih divnih odgovora na molitve, kao i značajnih događaja samog njenog života.

Rita Lotti rođena je 1381. godine u seocetu Roccaporena blizu Cascie, u talijanskoj provinciji Umbriji. Njezini roditelji Antonio i Amata vidjeli su u svom jedinom djetetu osobit dar od Boga otkad je rođena, kad su već bili u poodmaklim godinama. Supružnici Lottis bili su predani kršćani, pruživši svojoj kćeri svjedočanstvo snažne vjere u Boga i stvarnog primjera duhovnog života, osobito u njihovoj ulozi službenih mirotvoraca ili pomiritelja među svojim sugrađanima. Stoga ne treba čuditi da je Rita, koja je dijelila snažnu vjeru i vjersku predanost svojih roditelja, imala želju posvetiti svoj život Bogu kao redovnica. Neočekivan je bio odgovor Antonija i Amate, koji su htjeli da se Rita uda i štoviše već dogovorili, po njima, prikladnog supruga za nju. Premda ispočetka razočarana, Rita je shvatila da je taj izbor izraz volje Božje za nju te je pristala. I građansko i crkveno ozračje tog vremena bilo je nezdravo – učestali sukobi i obiteljska suparništva obično su se rješavali zakonom osvete na društvenoj razini, dok je u Crkvenom životu vladala sablazan protupapa i njihovih suparničkih biskupa. Jedino dijete vremešnih roditelja trebalo je biti sigurnije pod zaštitom dobrog supruga, mislili su, nego unutar nebranjenih zidova samostana.

Tako se Rita udala za Paola Mancinija, dobrog čovjeka, premda snažne i silovite naravi. Njihov je brak bio blagoslovljen dvojicom sinova, možda blizancima, te su se Ritini dani uskoro ispunili uobičajenim poslovima supruge, majke i kućanice, dok je Paolo bio zaposlen kao gradski čuvar. Kao niži gradski službenik, Paolo je često bivao uvučen u sukobe među suparničkim političkim stranama, što može objasniti tragediju koja je konačno dotakla obitelj Mancini. Kad se jedan član
vraćao s posla bio,zaskočen i ubijen. Njen joj je suprug nanosio mnogo patnje, ali ona je molitvama i blagošću uzvraćala na njegovu okrutnost. Obrativši se, postao je osvjedočenim i bogobojaznim vjernikom. Ali sv. je Rita bila podvrgnuta još jednoj velikoj žalosti kad je njen suprug bio ubijen. Bol koju je Riti nanijela ta neočekivana i nasilna smrt bila je pomiješana sa strahom da će njeni sinovi pokušati osvetiti očevu smrt. Otkrila je da su njena dva sina razmišljala o osvećivanju oca. Bojala se da bi mogli ostvariti svoje želje u skladu s lošim običajem osvete. Uzvišenom je ljubavlju prema njihovim dušama molila Boga da im radije oduzme ovaj život nego da dopusti da učine taj veliki grijeh.

Njen uzor praštanja, njene riječi pouke i zauzimanje, njene molitve za obraćenje njihovih srdaca, bile su nemoćne dirnuti mladiće i odvratiti ih od odmazde, tako da je Rita cijelu stvar posve povjerila Bogu, moleći ga da riješi tu situaciju koja je bila izvan njene moći. Nedugo potom obojica su umrli, nakon što su se pripravili za susret s Bogom.

Ostavši sama, Rita se posvetila dobrotvornom radu i molitvi. Konačno je žudnja da uđe u samostan još jednom narasla u njoj, ali njene molbe da uđe u red Augustinskih redovnica iz Cascie bile su ne jednom, već tri puta odbijene. Premda je Rita bila poznata redovnicama samostana Svete Marije Magdalene, nasilnost koja je okruživala Paolovu smrt prevagnula je, prema ocjeni zajednice, nad njenim dobrim značajem i vjerskim duhom. Redovnice su se bojale staviti na kušnju mir samostanskog života, vjerojatno zbog toga što je jedna od članica pripadala obitelji odgovornoj za Paolovo umorstvo. Ali, Rita je duboko osjećala da je to bilo poslanje na koje je pozvana i utekla se zagovoru trojice svetaca, sv. Ivanu Krstitelju, sv. Augustinu i sv. Nikoli iz Tolentina. Nakon trećeg odbijanja redovnica, Rita je spoznala da ona sama mora njihove strahove umiriti. Pregovarala je s Paolovom kao i suparničkom obitelji i nagovorila ih da privedu kraju njihovo neprijateljstvo i žive u miru. Njen praštajući duh nesumnjivo im je bio nadahnuće i uzor te su se obitelji pomirile.

Potpisale su ispravu o tome i kad ju je Rita pokazala redovnicama, one više nisu imale razloga da ju odbiju. Čudesno je ušla u samostan i bilo joj je dopušteno da ostane. To se zbilo oko godine 1411. Rita Lotti Mancini postala je sestra Rita.

Sljedećih četrdeset godina Rita je živjela životom augustinke u skladu s Pravilima sveca kojeg je godinama ranije izabrala za svog duhovnog oca, sv. Augustina iz Hipona. Njegovo je bilo plemenito Pravilo koje poziva članice zajednice da na svaki mogući način teže ostvarenju zajedništva misli i srca s Bogom te jedna s drugom. Dane je provodila u molitvi i razmišljanju, u služenju bolesnima i siromašnima i u djelatnostima nužnim za život male zajednice. U samostanu je život sv. Rite bio obilježen velikim milosrđem i strogim pokorama. Po njenim molitvama mnogi su zadobili ozdravljenja, izbavljenja od zla i druge osobite milosti od Boga.

Nakon dvadeset i pet godina vjerskoga života, Rita je primila ono što je smatrala najdragocjenijim i osobitim darom od Boga. Uvijek predana raspetom Isusu, u njoj je neprekidno rasla želja da sudjeluje u njegovom velikom činu ljubavi za nju i za svo čovječanstvo pomažući nositi mu križ. Jedan dan dok je klečeći molila, čelo joj probode trn iz krune koja je pokrivala samu Isusovu glavu. Nosila je tu ranu petnaest godina sve do smrti. Da bi mogla dijeliti bol od trnja Njegove Krune, Gospodin je sv. Riti udijelio ranu od trna na čelu. Rana je bila vrlo bolna i širila je neugodan miris, pa ipak ona ju je smatrala velikom milošću. Molila je: "O, voljeni Isuse, uvećaj moju strpljivost kako moja patnja raste." Rana joj je ostala do kraja života.

Zadnjih je nekoliko godina života bila prikovana uz krevet. Posljednji od mnogih križeva koje je prikazala u životu sada je bio i ponizan položaj invalida, potpuno ovisnog o milosrđu sestara.

Naposljetku, 22. svibnja 1457. Ritin život na zemlji došao je kraju. Razni križevi koje je nosila kao supruga, udovica, majka i redovnica odloženi su na stranu jednom zauvijek otkad ju je prigrlio Uskrsli Gospodin.

Vjernici su pohrlili u samostan da joj odaju posljednju počast. Nebrojena čuda zbila su se njezinim zagovorom, a štovanje svetice nadaleko se proširilo.

Tijelo sv. Rite očuvalo se stoljećima posve nedirnuto, a s vremenom je počelo širiti ugodan miris. Tijekom obreda proglašenja blaženom, tijelo svetice samo je ustalo i otvorilo oči.
Bog je čuo molitve sv. Rite za druge u nebrojenim prilikama, a ona će se zasigurno rado opet zauzeti u ime onih koji je sada mole - kako bi se nastavilo razumijevanje istine o veličini njezinog imena: Svetica nemogućeg!

Svetico nemogućeg!

Sveta zaštitnice nevoljnika, sveta Rito, čije molbe Nebeski Otac ne odbija, koja si zbog obilja u postizanju milosti nazvana "Zagovornicom bespomoćnih", pa čak i neizvedivog, sveta Rito, tako ponizna, tako čista, tako ojadena, tako strpljiva, s tako samilosnom ljubavi za Raspetog Isusa, jer si od Njega isprosila sve što si tražila, te se zbog toga svi s povjerenjem uzdaju u tebe u nadi utjehe ili izbavljenja; budi milostiva svojim moliteljima i založi se svojim utjecajem kod Boga poradi njih; udijeli obilje milosti sada, kao što si ih udijelila u tolikim čudesnim slučajevima na veliku slavu Božju,
za širenje tvog štovanja i utjehu onima koji vjeruju u te. Obećajemo, ako naše molbe budu uslišane, da ćemo te slaviti objavljujući tvoje milosti, blagoslivljati te i pjevati vazda hvale tebi u čast. Uzdajući se u tvoje zasluge i utjecaj kod Presvetog Srca Isusovog, molimo te:______________________________

(Ovdje navedite svoju prošnju).
- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.09.2009., četvrtak

O TVRDOGLAVOSTI


Tišina nekad srodnih bića
potpuno bezvućan zvuk
ko svića ugasla ispod starog sića
sobom zaglušujući prolama se muk.

Ponos ko brdo što premjestit se neće
a beznadnost silna tvrda
nešto tamno po zraku se kreće
usidrena ludost nikuda ne mrda.

Što je to čovjek kad tako je tvrd i krut
ne popušta pred vlastitom misli
kad neće kročit na svjetlosti put
kad krajevi srca već dobrano se stisli.

Samo Bog može premještati brda
samo Bog i nitko više
samo On otapa srca zakorjela tvrda
u kojima život još samo jedva diše.....

Dragi Bože premjesti brda svih brdovitih srdaca....
- 17:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

KOLIKO TRAJU SUZE



Koliko traju suze,
koliko traje bol,
ispod natopljene bluze,
srce kuca mol...

Koja je cjena tuzi,
koliko košta mir,
tuzi je cijena u suzi,
mir sam stiže kad ode zvir...

Tad polako kao jeka,
teče iz srca prema van,
radosna životna rijeka,
napokon dosanjan san....

Nikad ne prestani sanjati, samo sanjaj sretno, sanjaj dobro...
- 17:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ŠUTNJA


Kako šutnja liječi,
plodonosi mir,
jer umjesto suvišnih riječi,
Bog u tvom srcu pobjedni slavi pir....

Svladavši jezika moć,
šutnja ka srcu kreće
i nitko tad nije ljut,
ljubav će božja doć.....
- 17:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

MIR... MIR... MIR...


Mir... Mir... Mir... Mir...
Koliko li samo puta Jaganjac dođe i kaza:
Mir vama! Ne bojte se!

Mir... Mir... Mir... Mir...
Mir Gospodnji bio vazda s vama!

Mir... Mir... Mir... Mir...
Pa čemu taj nemir, čemu strah?
Tko je onaj koji producira strah u tebi jer ima nemir u srcu?
To je zasigurno onaj tko nema prave vjere u sebi, tko pokušava ubiti Boga u drugome...

Mir... Mir... Mir... Mir...
Ali Bog je jednom uskrsnuo zauvijek i više se ne da ubiti!
On živi!
Jer je ŽIVOT!
Zato osjeti taj Mir, uđi u taj Mir, razmatraj taj Mir, nek Mir postane ti, a ti Mir.
Ne boj se!
Samo uroni u Mir!
I Mir će progovoriti bez glasa.
LJUBAVLJU!
Mir...
- 17:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ZA TEBE POSJETITELJU BLOGA

Bog vječne ljubavi. milosti i milosrđa; Bog svete čistoće svim svojim krepostima neka te čuva od svakog nadahnitelja i vršitelja zla u svijetu i vremenu!
Čuvao ti ime svojim Imenom, biće Božanskim očinstvom, narav Božanskim sinovstvom, a snage talente i volju svojim Svetim Duhom!
Njegovi ti anđeli i sveci bili društvo zauvijek!
Njegovo ti Božanstvo proželo tvoje čovještvo!
Njegov Raj bio ti stanom zauvijek!
Ti koji vjeruješ, ustani od mrtvih i Krist će ti svjetliti; krunit će ti muke slavom uskrsnuća!
Danas te preporađa snaga Svevišnjega!
Njegov mir, evo silazi na te i na sve tvoje pute!
Slavi Ga, hvali Ga i uzvisuj Ga dovijeka; jer je dobar Bog naš!
Vječna je ljubav Njegova!
Aleluja!
Evo Križa Gospodnjeg! Bježite stranke protivnikove! Pobjedio je lav iz plemena Judina; Davidov izdanak!
Mi smo Njegovo vlasništvo.
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga.
Amen!
- 16:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #