Na milosnoj strani ulice...

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Opis bloga
Jedan sasvim običan blog, protkan svakodnevnim promišljanjem i izričajem, ujedno duhovno - slikovni blog, koji predstavlja moj put ovom zemljom, način promišljanja, ono što vjerujem, kako stvaram i živim. Iskustvo radosti koju spoznaš kad ti ljudi zatvore vrata, a Bog ti otvara prozore... Blog u kom se isprepleću, molitve, moji stihovi, duhovni i svjetovni, te moja hobi fotografija. Pišem za svoju dušu. Pišem onako kako osjećam, mislim, ili ono što se meni sviđa. Izražavam svoj stav, ili dijelim nešto što me se dojmi. Raduje me ukoliko će netko uživati i pronaći nešto za sebe. Blog je imao jednu dužu pauzu iz objektivnih razloga. Nije lako, nailazi se na mnoge poteškoće, velike su kušnje ali je milost na kraju uvijek najveća! Zato, lijepo je hodati na milosnoj strani ulice!


"Sve je moguće onomu koji vjeruje!" Mk 9,23b

Možete mi pisati na:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Click for ZraÄŤna luka Split, Hrvatska Forecast


Linkovi koje stalno posjećujem:

Calivita International Web Trgovina

Multivitamini Blogspot

Apartman Mendy

Župa Sv. Jurja mučenika, Kaštel Sućurac

Patrologija


Svakodnevni Časoslov


Blogovi na koje volim navratit:


Umorno oko

Rašćupane priče ili Kako stvari stvarno stoje

Volim slatko

Plavi beskraj

Lanterna duše

Revival

Blog Dnevnik Hr

Linkovi na kojima uvijek ima zanimljivosti

Croative net

Oblak znanja

Zimo Internet magazin

Pun kufer

Blog hr

Ps 20 (19)
Tko god zazove ime Gospodnje bit će spašen (Dj 2, 21).

Uslišio te Gospodin u dan nevolje, *
štitilo te ime Boga Jakovljeva!
Poslao ti pomoć iz Svetišta, *
branio te sa Siona!

Spomenuo se svih ti prinosnica, *
bila mu mila paljenica tvoja!
Udijelio ti što ti srce želi, *
ispunio sve namisli tvoje!

Radovali se tvojoj pobjedi, †
u ime Boga svoga dizali stjegove! *
Ispunio Gospodin svaku molbu tvoju!
Znam evo: Gospodin će pobjedu dati
svom Pomazaniku, †
uslišit ga iz svetih nebesa *
snagom pobjedne desnice svoje.

Jedni se hvale kolima bojnim, drugi konjima, *
mi imenom Gospodina, Boga našega!
Oni posrću i padaju, *
mi se držimo i stojimo.

Gospodine, daruj pobjedu kralju, *
usliši nas u dan kad te zazovemo!

Slava Ocu i Sinu *
i Duhu Svetomu.
Kako bijaše na početku, †
tako i sada i vazda *
i u vijeke vjekova.

Amen.

Loading

Sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski

Image and video hosting by TinyPic

Moj svetac zaštitnik


Ljudevit Marija Grignion rodio se 31. sječnja 1673. godine u Montfortu La Cane u Francuskoj. Zaređen je za svećenika 1700. godine. Tražeći volju Božju za svoj život, privremeno napušta Francusku i odlazi u Rim gdje se susreće s Papom Klementom IX. Papa ga imenuje "apostolskim misionarom" kojemu je cilj obnoviti kršćanski duh obnovom krsnih zavjeta po Marijinim rukama.
Pri povratku osniva prvi samostan Kćeri Mudrosti, drži mnogobrojne misije, te piše raznolike duhovne spise, a između njih je i Rasprava o pravoj pobožnosti prema Djevici Mariji (1712).
Sv. Ljudevit Montfortski preminuo je u 43. godini.

Geslo njegova života bilo je "Samo Bog".


MOJI SVECI SUZAŠTITINICI

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Padre Pio

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Šarbel

Image and video hosting by TinyPic

Sv. Ante

O ISUSE KOJI ŽIVIŠ U MARIJI
"O Isuse koji živiš u Mariji, dođi i živi u meni duhom tvoje svetosti, puninom svoje snage, savršenstvom svojih putova, istinitošću svojih kreposti, zajedništvom svojih božanskih tajna, vladaj u meni nad svim moćnim neprijateljima, nad svijetom, đavlom i tijelom, silom svoga Duha na slavu svoga Nebeskog Oca".

17.09.2009., četvrtak

TREBAM TE KRISTE

Trebam Te Bože, tako te silno trebam! Ali ne trebam Te na zidu, ne trebam na slici, ne trebam u kipu... To nisi Ti! To nije moj Bog! Jer, ne trebam te na umjetnom malom križu - ali te trebam na pravome Križu s velikim slovom. Ne trebam te uljepšana, ušminkana, sa simboličnim kapima krvi. To nisi Ti!
Moj Bog nije bio tako 'lijep' u tijelu. Ali je bio lijep u Tijelu s velikim slovom. Moj Bog je bio ranjiv, slab i osamljen... A tako neuništiv, jak i sveprisutan... Moj Bog je plakao, strašno plakao i bojao se, jako se bojao, napušten od svih, ne razumljen, odbačen... Ali je bio silan u: "Ne moja volja..."
Moj Bog je trpio šamare, poruge, pljuvanja, udaranje, guranje, čupanje...
Moj Bog je bio tako izudaran, da nikako nije bio lijep! Moj Bog je imao iznakaženo, deformirano lice: otečene modre kapke i krvave podljeve, poluzatvorene oči... Moj Bog je imao otečene krvave rasječene usne... Moj Bog je imao raščupanu i počupanu bradu i kosu, sljepljenu krvlju, pljuvačkom, zemljom i kamenjem...
Moj Bog je ostatak lica imao modar od udaranja, prljav, krvav, popljuvan...
Moj Bog je imao kožu rasparanu u trake, meso potrgano...
Moj Bog je pored sveg tog teglio za Njega preteško drvo za stup o koji su ga imali objesiti...
Moj Bog je imao cijelo lice iskrivljeno u bolnu grimasu jauka od dlanova i nogu prikovanih čavlima, velikim širokim jakim čavlima... Moj Bog više nije mogao sići s Križa, mogao je samo široko rastegnutim rukama probodenim čavlima grliti... Ali nije bio lijep. Pogled na Njega izazivao je gađenje, tugu, jad, očaj, nemoć, užas, nevjericu...
Moj Bog nije čak imao ni onaj oskudni komadić platna kojeg mi, zbog estetskih i ćudorednih razloga stavljamo oko Njegovih bokova... Moj Bog je bio gol!!! Potpuno gol, do kraja ponižen i osramoćen... Uistinu jednima sablazan, drugima ludost... I moj Bog je umro!!!
Ali moj Bog je LIJEP!
Plijeni ljepotom što ispod svega vidljivog, nevidljivošću LJUBAVLJU progovara! Jer to je podnio da bi meni bilo lakše plakati. Da bi mi bilo lakše trpjeti, podnositi, ljubiti... Da bi mi bilo lakše kad padnem i da se mogu i ustati...
Da mi bude lakše ljubiti, opraštati i grliti... Da me manje bude strah... Da bi moje grijehe mogao ponijeti, da bi me mogao otkupiti, da bi me mogao SPASITI!!! Da bih mogao disati ljubav, živjeti istinu, ćutiti ŽIVOT!
Jer je USKRSNUO!
Jer je sve podnio da bih i ja mogao podnijeti! Jer mi je dao MAJKU! Jer mi je dao DUHA SVETOGA! Jer je mene dao MAJCI! Jer mi je dao sve što mi treba. Jer to što mi treba jest ON sam!
LJUBAV!
Ne, moj Bog nije čudotvorac koji čarobnim štapićem rješava moje probleme. Ali čini ČUDO svaki onaj put kad pripremi moje srce da se problem može rješiti. Kad neshvatljivo u mom srcu učini razumljivim. Kad nespojivo spoji tako, te moje srce više ništa ne može proglasiti nespojivim. Kad tmurne oblake moje duše obasja iznenadnim suncem. Kad proglasim da sam sam, a ON pokuca na vrata moga srca. Kad zbog onih što od mene odlaze, budem sretan jer BOLJEM dolaze.
Moj Bog ne ispunjava želje poput čudotvorca, ON čini da moje želje postanu čuda ljubavi. Moj Bog ne tješi kad pucnem prstima, ON tješi kad moje srce ispunjeno NJIME postane utjeha meni samom. Moj Bog čini čudo svaki put kad silazna krivulja mojih usana postane uzlazna. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad postanem svjestan da je upravo ON, a ne moje ja, moj Bog. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad se jedna od brojnih tankih ovojnica oko moga srca skida. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad sam sve dalje ja, a sve bliže ON. Moj Bog čini čudo svaki onaj put kad se odazovem Njegovu pozivu da mi učini čudo. Moj Bog je moj Bog, samo onda kad Ga pustim da mi to bude. Moj Bog je sve ono što nitko do sada nije napisao, nacrtao ni načinio. Jer ON je taj koji i piše i crta i čini. ON je taj koji zove, ja sam uvijek odazvan...
I uvijek, ali baš uvijek čeka na Križu... Čeka raširenih ruku da zagrli sve koji to žele... I uvijek, ali baš uvijek šuti jer nema što i ne treba više ništa reći... Jer je sve kazao onda kad je na Križ stao i iz groba slavno izišao...
Rekao je tada, a govori i sada:
LJUBAV!
Koja se ne čuje i ne čita, ne gleda i ne pipa...
Koja se samo može 'očima' srca vidjeti upravo u srcu...
Mome i tvome, njihovu i NJEGOVU.
A tada si spreman i umrijeti u NJEMU, S NJIME, PO NJEMU I ZA NJEGA...
Jer kad imaš Boga imaš sve, sve drugo je blijeda kopija Ljubavi.
Zato neka bude LJUBAV, neka bude BOG. Isus Krist pravi Bog i pravi čovjek, u Bogu Ocu s Duhom Svetim, po Mariji Majci, Bogorodici, Majci Vječne Ljubavi i Majci Crkve. Amen.

- 23:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #