www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Sretan & zaljubljen

31.12.2007., ponedjeljak

Na isteku Stare

Pa eto, jos jedna je godina iza nas. Krajnje je vrijeme da se pravi neki rezime svega onoga sto se desilo. Ne zelim previse da zalazim u siroku pricu. Zelim samo da na jednom mjestu sublimiram sve ono sto se desilo i da mi ostanu zapisane stvari i dogadjaji koji bi trebali da budu asocijacija na 2007. godinu.

Outing! Moje prvo priznavanje nekome da sam gay! Najboljem prijatelju. Uvijek cu pamtiti to Valentinovo 2007.godine. I sad kad se prisjetim tog trenutka shvatim koliko sam tog dana dobio, prijateljstvo je zaista postalo cvrsce, sa jos vise povjerenja. Definitivno stvar koja se ne zaboravlja tako lako.

Zdravstveni problemi roditelja. Ne zelim se toga ni prisjecati. Sretan sam samo sto je sve proslo najbolje sto je moglo proci. Idemo dalje.

Uspijeh kad je fakultet u pitanju i neke nove zivotne spoznaje, saznavanje gdje su mi granice, a i gdje nisu. Shvatanje koliko neke stvari mogu da realizujem. Na sve nadovezuju se i poslovni uspjesi. 2007.god – godina mog sazrijevanja kad je profesija u pitanju.

Paralelno slijedi i prekid jedne dugogodisnje veze. Gledajuci sa ove distance shvatam koliko je to bila dobra stvar za mene, oslobadjajuca. Oslobodio se onoga sto me nikad ne bi ucinilo istinski sretnim. Isuvise naivno zavoljena pogresna osoba, osoba koja nije u konacnici ni bila vrijedna tolikog pozrtvovanja i iskrene emotivnosti. Takve osobe se ne mogu voljeti sve dok same ne rijese svoje zivote. Barem nekad u zivotu. U svakom slucaju nesto sto je iza mene, nedostaje iz svega toga samo jedna stvar, ali o njoj ne zelim da pricam. Cak i nakon toliko mjeseci osjetim sjetu kad se prisjetim jedine vrijedne stvari koja mi nedostaje iz te veze. Ali covjek ide dalje.

Najbolji gay prijatelj konacno «zauzet». Odabir pri tome za 5+! Sretan ja, sretni oni.

Nova osoba u mom zivotu. Novo upoznavanje. Nova ljubav. I konacno uvidjanje svega onoga sto je prije nedostajalo, sva ona istinska povezanost, iskrenost, jednostavnost, bistrina, sirina i sarolikost razmisljanja i poimanja stvari. Potpuna izazovnost jedne licnosti. Upoznavanje njegovog svijeta koji ga okruzuje, preplitanje nasih svjetova. Uzivam i zasigurno znam da volim nekoga ko ce trajnije ostati u mojoj svijesti kao osoba vrijedna voljenja. Koliko god da bude trajalo. A nadam se da ce potrajati jer... cinimo jedan drugog sretnim i potpunim. Smirenim.

Kada ovako sagledam sve napisano u par teza i recenica uvidim jedno – nista ne bi mijenjao. Sve je upravo onako kako bi najbolje trebalo da bude. Neke nove zivotne lekcije su naucene i iz dobrih i iz losih trenutaka. Postao sam u nekim segmentima zreliji. I zato nista ne bi mijenjao.

Postoji samo jedna stvar u cijeloj godini koju bi pozelio da mogu promijeniti. Volio bi da se mogu vratiti par sedmica unazad i na neki nacin sprijeciti gubitak jednog mladog zivota. Jer je upravo taj gubitak ono iz cega ne uspijevam izvuci nikakvu lekciju. Bio je tu, cinio je nas zivot ljepsim, bio potpora mnogima. A onda, kao da ga je neko samo ukrao – ostala je praznina. I to je mozda jedina stvar koju bi volio da mogu promijeniti u predhodnoj godini. Volio da mogu.... ali ne mogu....

U svakom slucaju za novu 2008 godinu zelim si samo dvije stvari – zdravlje meni dragim ljudima i malo srece u ljubavi i poslu. Sve ostalo se onda moze i samo postaviti i uspjeti.

Svima vama zelim dobar provod za Novu godinu, da budete okruzeni osobama koje istinski volite i da se jednostavno prepustite praznovanju! Tome se i sam vec vise nego radujem, kao i prilici da testiram njegove kulinarske sposobnosti. Jos samo par sati me dijeli od tih nasih zajednickih trenutaka...

SRETNA VAM NOVA 2008. GODINA!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.