Moje sretno dijete

23.01.2017., ponedjeljak

PRETJERANO GRLJENJE I LJUBLJENJE DJETETA

Da li se može dijete razmaziti ako ga se pretjerano grli i ljubi? Moj odgovor je NE! Jer nitko od nas nije niti će postati razmažen jer mu sepoklanja ljubav i pažnja, zagrljaji i poljupci, bilo nama netko da poklanja, ili mi nekome, a ovdje govorim o ljubljenju i grljenju djeteta. Ja svoje dijete obožavam grliti i ljubiti, iako mu to nije uvijek po volji, ali je shvatio da mu je bolje pustiti da ga izljubim kada mi dođe nego da se odupire. To je nešto najljepše što možete pokloniti svom djetetu, zagrljaj i poljubac za dobro jutro, pa tijekom dana kao mali podsjetnik koliko ga volite i navečer za laku noć. Mnogi će reći, posebno odrasli i starija generacija koja je tako učena, da se dijete, prvo kad se rodi, ne smije nositi puno, jer će se na to naviknuti, jer će tako postati razmaženo, pa kad dijete malo naraste i kad počnemo ljubiti te male slatke obraščiće (što ima slađe od toga da stisnete svoje dijete, onako jako, čvrsto i ljubite ga do mile volje), onda stariji kažu, ne ljubi dijete toliko razmaziti ćeš ga. Možda ima i od vas netko tko nije baš za to da se dijete pretjerano ljubi i grli iz ne znam kojeg razloga, ali dragi moji u tome nema ništa loše. Neka vaše dijete zna koliko ga volite, pokažite mu to. Poljubac i zagrljaj je nešto najljepše što čovjek može dobiti, a vaša djeca neće još dugo biti mala i neće još dugo dopuštati da ih ljubite i grlite. I kada narastu i kada vam počnu govoriti, nemoj me ljubiti, nemoj me grliti, onda će vam biti žao što to niste radili malo više dok su vam dopuštali. Moje dijete ne može zaspati a da mene prije toga ne zagrli i ne poljubi, a za mene neća veće sreće od toga, koliko će trajati ne znam, ali dok traje, uživam u tom svakom trenutku. Zato, sada ostavite sve što radite, otiđite do svojeg djeteta i zagrlite ga črvsto, recite mu koliko ga volite, koliko ste sretni što ga imate, ljubite ih i grlite što više jer to je najbolji način pokazivanja ljubavi!!!
- 17:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2017  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2017 (14)
Prosinac 2016 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi