MojaSavana

24.09.2021., petak

tu smo gdje smo

Kako smo stigli do ovdje?

Logično bi bilo da znam da su nas koraci koje smo pravili, odluke koje smo donijeli doveli do tu gdje smo sada. I ne sviđa mi se ovdje. I ne sviđa mi se što puštam da to tako ide, što puštam da vodimo te rutinske razgovore, što se ne svađamo i ne zamjeramo jedno drugom. Previše smo uložili u sve ovo da bi sada bili tu gdje nam se ne sviđa. Bar se meni ne sviđa. Tijesno mi je i žulja me.
Začudo mogu zamisliti život bez tebe. Mogu zamisliti da ne budeš u njemu u budućnosti. Mogu zamisliti da me nitko više ne voli i da ja više nikoga ne volim. Imala sam sve to i bilo je lijepo. Toliko lijepo da više to ne moram imati da bih bila sretna i zadovoljna. Možda sad mogu raditi druge stvari koje nisam uspjela raditi jer sam toliko bila zaokupljena s tobom i time da te volim, da nisam imala vremena za samu sebe.

I kako smo stigli do ovdje?
- 22:42 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

bi li smjela

Linkovi


blog counter





mojasavana1@gmail.com

@mojasavana, 2019.