MojaSavana

12.04.2019., petak

imati i nemati

Nisam započela ovaj blog s namjerom da evociram stare uspomene, niti od toga ima neke koristi. Ako sam uvijek nešto znala uraditi, to je presjeći stvari i staviti ih u ladicu onda kad je to imalo smisla. E sad nije da se nekad ne poigravam s tim što je unutra, možda jer se tako sjetim kako sam bila u stanju voljeti a isto tako i pogriješiti. Moja mašta je u međuvremenu toliko osiromašena i izlizana da više to nije neki čovjek, to su samo nejasne slike tamo nečega od prije. Sve što se nakon toga događalo ja sam nekako "odvojila" i kao da se to ne događa istoj osobi, tako da nemam nikakve griže savjesti pri spominjanju ga.

Nešto slično mi se događa ovih dana, samo još nisam stigla do konačnog presijecanja, valjda jer još uvijek vjerujem u nas.

Zato je najlakše imati onog što nije moj. Živjeti bez tog stalnog osjećaja da ćeš nešto izgubiti i da će to vraški boljeti.
- 13:03 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

bi li smjela

Linkovi


blog counter





mojasavana1@gmail.com

@mojasavana, 2019.