MojaSavana

07.04.2019., nedjelja

savjest

.. i sad kad sam došla doma, sjela i zapalila cigaretu, pustila si finu glazbu i napokon digla noge vodoravno, ne mogu da se ne zapitam kome sam ja uopće vjerna? Mislim, ili si vjeran ili nisi, ne možeš biti vjeran "na pola", zar je važno da li nekoga i odbiješ, ili se sve to nekako zbroji, sravni, jedna prevara je isto kao i sto?
"Odbijeni" mi je poslao fotku popodne s jezera, prihvaćajući moju ispriku da sam preumorna za viđenje s njim.

"Vodit ću te neki drugi put ovdje".

Možda moja savjest sljedeći put bude manje revna.

- 02:00 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

bi li smjela

Linkovi


blog counter





mojasavana1@gmail.com

@mojasavana, 2019.