MojaSavana

03.04.2019., srijeda

Na papiru

Ovih sedmicu dana kako pišem blog, više razmišljam o njemu nego inače. Općenito o muškarcima i vezama. Ne znam jesu li u mojoj glavi bili i bez "stavljanja" na papir.

Jučer navečer, opet slučajnost. Predavanje o štetnosti narkomanije, bilo je više predavača, raznih profila i gle, opet njegova žena. Interesantno je kako se od nekih žena, žene ne osjećaju "ugroženo", a od nekih da. Da su mi ponudili kokain uopće se ne bih uznemirila. Pričala je preglasno, bez one fine elegancije, ali na prvi pogled se osjeti da je "prosta dobra duša". Gledam u torbu i telefon na krilu, jučer sam zakačila prst za vrata i malo me boli. Smeta mi previše ljudi i zagušljiv zrak. Sve mi smeta, osim nje.

Prvi moj poriv je da mu javim da smo ona i ja opet zajedno na istom mjestu, sasvim slučajno, ali mi se uopće ne priča s njim, pa odustajem.
Razmišljam o gyrosu nakon predavanja. O prelivu, tzatzikiju i pomfritu.

Na trenutak se pitam da li i nju onako luđački pribija uz krevet.
A onda mi misao ode za hrskavim pomfritom i izgubi se.
- 12:00 - Komentari (21) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

bi li smjela

Linkovi


blog counter





mojasavana1@gmail.com

@mojasavana, 2019.