KRUMPIR SALATA SA KUHANIM JAJIMA

nedjelja, 31.07.2016.




OSNOVNE NAMIRNICE:


krumpir

jaja

luk

ulja

ocat

biber

sol







POTREBNE NAMIRNICE:


80 dkg (800 gr) krumpira

8 jaja

2 srednje velike glavice crvenog luka

suncokretovo ulje

maslinovo ulje

bučino ulje

bijeli papar

crni papar

sol

ocat




U hladnu vodu stavila sam oprani krumpir i dodala malo octa .Dodavanjem octa krumpir se ne raspada prilikom rezanja,osim
ako sam baš "baksuz" pa kupim krumpir za pire tuzan.Kuhanje krumpira ovisi o njegovoj veličini.Nakon 30-ak minuta štapićem za ražnjiće probam da li je krumpir mekan.(ne koristim nož jer se onda ploške krumpira zbog velikog reza raspadnu)


U hladnu vodu stavim jaja,dodam soli i octa (jaja se lakše gule) i kuham 5 minuta,možda i više da budem sigurna da su tvrdo kuhana.



Ako pravim klasičnu krumpir salatu jaja i krumpir ogulim dok su još topla (toliko da ih mogu držati u ruci),izrežem na ploške i tople začinim.
Suncokretovo ili maslinovo ulje,sol,mljeveni bijeli papar i ocat ili bučino ulje,crni mljeveni papar,sol i ocat.Suncokretovo i maslinovo ulje po mom ukusu su nježniji,a takav je i bijeli papar,a bučino je intenzivnije i tu mi odgovara crni papar.

Salatu pažljivo promiješam(u toploj salati okusi se bolje prožmu) kad se salata potpuno ohladi dodam luk izrezan na tanke listići i ponovo promiješam.Salata je gotova.Kuhanje krumpira u ljusci daje notu gorčine što je karakteristično za krumpir salatu.(Vidjela sam da netko stavlja oguljeni krumpir kuhati,tako salata gubi svoju "čar" iako je i to stvar ukusa.


Ako se "igram",što često radim,ostavim krumpir i jaja da se ohlade,krumpir izrežem na male kockice (manje od 1 cm),jaja na ploške i luk isto na male kockice.(Dva krumpira izrezem na tanke ploške i odrežem nekoliko ploški luka)





Ovo možete raditi u velikoj zdjeli ili u malim zdjelicama kako sam ja.Zdjelicu sam malo namazala uljem i unutrašnjost obložila prijanjajućom folijom,foliju sam isto lagano namazala uljem (folija je veća od zdjelice da mogu "pokriri" gotovu salatu.)U zdjelicu sam naizmjenično slagala tanke ploške krumpira,luka i jaja.U tako pripremljenu zdjelicu sam stavila red krumpira izrezanog na kockice,lagano ga prelila pripremljenim dresingom(gore u receptu je naveden),na krumpir sam stavila red luka,njega nisam začinila,zatim red jaja izrezanih na ploške,pa red krumpira kog sam zacinila.(Ako je zdjelica veća nastavi se slagati istim slijedom)
Ja sam završila sa krumpirom,gotovu salatu sam pokrila folijom i ostavila u hladnjaku da se okusi prožmu.





Salatu iz zdjelice sam "prekrenula" na tanjur i uz nju stavila dozice sa dresingom da si svatko jos dodatno začini po vlastitom ukusu.(suncokretovo ili maslinovo ulje,bijeli papar,sol i ocat ili bučino ulje ,crni mljeveni papar,sol i ocat)





Ako se volite "igrati" ova salata je idealna za to yesOdlučite li ju probat


i


Oznake: krumpir, luk jaja

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.