MRAMORNI KUGLOF

subota, 07.05.2016.


Uz popodnevnu kavu ili čaj yes






OSNOVNI SASTOJCI:

jaja

šećer

brašno

margarin ili maslac








POTREBNE NAMIRNICE:

25 dkg maslaca ili margarina(250 gr)

25 dkg šećera (250 gr)

3 jaja

2 velike žlice ruma

50 dkg brašna (500 gr)

1 prašak za pecivo

1,25 dcl mlijeka (125 ml)



za tamni dio.

3 dkg kakao praha (30 gr)

3 dkg šećera (30 gr)

2-3 žlice mlijeka



Sve sam si pripremila,izvagala,brašno sam pomiješala s praškom za pecivo,jaja razbila u zdjelicu,pomiješala kakao sa šećerom,ja nevolim pravi rum nego koristim ekstrakt,9 kapi ruma sam stavila u dvije žlice vode.Namazala sam kalup za kuglof
margarinom i pobrašnila ga.







Margarin (maslac) sam izmiksala pjenasto,postepeno dodavala šećer,jaja (lagano nakrenem zdjelicu i ispadne jedno jaje) i rum.
Dio šećera,jaje,polovicu ruma,opet trećinu šećera,pa jaje dok nisam sve upotrijebila.Poslje trećeg jajeta stavila sam drugu polovicu ruma.Kroz sito sam dodavala brašno naizmjenično s mlijekom.Brašno i mlijeko sam umiješaja silikonskom lopaticom,
ponavljala sam postupak dok nisam potrošila brašno i mlijeko.Dobila sam glatku masu od koje sam odvojila 1/3 i u nju umiješala kakao sa šećerom i toliko mlijeka da mi bude iste gustoće kao svijetli dio (2-3 žlice).U kalup za pečenje stavila sam 1/3 svijetle mase,polovinu tamne,pa trećinu svijetle,drugu polovicu tamne i završila sa svijetlom.Pećnicu sam predhodno zagrijala na 220
stupnjeva.Da bi kuglof izglegao kao "mramor" vilicom se pomiješaju tijesta tako što se vilicu ubode do dna kalupa i povlači prema rubu.Ja sam koristila štapić za raznjiće jer nisam htjela da bude jako šaren.Kuglof se pekao 60 minuta,a u pećnici bez ventilatora 70.Probate sa štapićem,ako ostaje čist kolač je gotov.



Mramorni kuglof(recept u slikama) by moja pregaca mojapregaca


Kuglof sam izvadila iz kalupa i hladnog posula šećerom u prahu.





Od ovog tijesta možete praviti i ovakve male simpatične kolačiću yes







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.