CEZAR SALATA

četvrtak, 21.04.2016.


Cezar salata je potpun obrok,uz nju nam nije potrebno ništa više.









OSNOVNI SASTOJCI:

zelena salata

pileća prsa

panceta (ili mesnata slanina)

" pečene kockice kruha" (krutoni)

majoneza

začini







POTREBNE NAMIRNICE:

20-30 dkg salate (200-300 gr)

3 kriške kruha ili tosta

10 dkg pancete ili mesnate slanine (100 gr)

25 dkg pilećih prsa (250 gr)

2 češnja češnjaka




NAMIRNICE ZA PRELIJEV (DRESING):

4 velike žlice majoneze

1 srednja žlica senfa (žličica za čaj)

sok od limuna

1,5 dcl maslinovog ulja (150ml)

2 velike žlice vrhnja

sol,biber

2 česnja češnjaka



Navedena količina namirnica je samo smijernica koje se nije potrebno strogo pridržavati.Neka Vas vodi vlastiti ukus.
Gramažu salate je teško odrediti jer je mlada salata puno laksa od salate u glavici,možda Vam je ova količina krutona previše
ili premalo..Probavate i pravite vlastitu kreaciju Cezar salateyesMožete upotrijebiti samo jednu vrstu salate ili više.Upotrebljava
se mlada salata ili središnji dio salate u glavicu (žuti dio).


Za svoju Cezar salatu koristila sam mladu salatu "hrastov list" i središnji dio glavice "puterice.
Salatu sam očistila i oprala.Stavila sam ju u cjedilo da u njoj ne ostane vode (voda bi razrijedila Cezar dresing).Salatu sam stavila u hladnjak.





Dok se salata cijedila napravila sam kutone (kockice kruha s češnjakom i maslinovim uljem zapečene do žuto-zlatne boje).
koristila sam domaći kruh star jedan dan.Kruh treba biti malo tvrđi da se može natrljati češnjakom.
Natrljala sam kruh sa češnjakom,(može se koristiti i tost) i obrezala mu koru.





Položila sam kriške kruha jednu na drugu i izrezala na kockice što pravilnijeg oblika,veličina kockice 1-1,5 cm.Kockice sam stavila na papir za pečenje u lim.




Pećnicu sam predhodno zagrijala na 180 stupnjeva (pećnica bez ventilatora 200).Kockice kruha sam ravnomjerno pokapala
maslinovim uljem,promiješala ih da budu nauljene sa svih strana i rasporedila ih u jednom sloju po li






Tijekom pečenja nekoliko puta sam ih promiješala da porumene i budu hrskave sa svih strana..Kad sam bila zadovoljna bojom izvadila sam ih iz pećnice.





Poslje krutona pripremila sam pileća prsa.Upotrijebila sam deblji dio prsa da mi ne budu suha.U tavu sam stavila par kapi maslinovog ulja i meso zapekla sa svih strana.Zgotovila sam ga u pećnici.Meso sam stavila u lim za pečenje na papir i.stavila ga u zagrijanu pećnicu.







Pekla sam ga 15-ak minuta,5 minuta prije kraja pečenja posolila sam ga s obje strane i polila sa malo maslinovog ulja.Meso je
dobilo lijepu boju,izvadila sam ga,ostavila da se malo ohladi i izrezala ga na tanke ploške (nož na koso i pod koso sam rezala)..Meso se može peći i na gril tavi,samo trebaju biti odresci ,onda se reže na malo šire trake.





Dok se meso peklo ja sam pripremila slaninu (ili pancetu).Izrezala sam ju na tanke ploške,ne male jer se istopi kod pečenja.
Može se rezati i na dugačke trake kako god želite.Stavila ju na suhu tavu i laganu vatru da se istopi masnoća.





Kad se dio masnoće istopio vatru sam pojačala da se slanina zapeče i postane hrskava.





Stijenke zdjele u kojoj sam odlučila praviti salatu natrljala sam češnjakom,ulje koje pusti češnjak je dovoljno.Ostatci smrvljenog češnjaka mogu se upotrijebiti za nešto drugo.





U zdjelu sam stavila majonezu i senf




Zatim sam dodala sol i biber,maslinovo ulje i limunov sok i promiješala.





Probala sam ,još malo posolila i dodala vrhnje Umiješala sam u glatku smijesu.Umijesto vrhnja može se koristiti jogurt samo jako oprezno da Cezar dresing ne postane prerijedak.





Salata se ocijedila.Složila sam listove jedan na drugi i izrezala na šire trake.




U zdjelu sa dresingom stavila sam izrezanu salatu i kutone,promiješala pomoću dviju vilica da ne smrvim salatu.





Salatu sam rasporedila na tri tanjura,na nju složila ploške mesa i pancete i pokapala po mesu dresing koji sam si odvojila.





Možda izgleda da ima puno posla,ja nisam požalila,probajte možda ne požalite ni Vi.Salata je dobila ime po kuharu koji ju je
prije 100 godina napravio,mala razlika je što je on pravio i majonezu,ako imamo volju možemo i mi njami

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.