ČOKOLADNE KOCKE S JABUKAMA

srijeda, 13.04.2016.





OSNOVNI SASTOJCI:

čokolada

orasi

jabuke

jaja

margarin







POTREBNE NAMIRNICE:

20 dkg margarina (200 gr)(maslaca)

20 dkg šećera (200 gr)

15 dkg mljevenih oraha (150 gr)

15 dkg brašna (150 gr)

3 štangice otopljene čokolade (čokolada od 200 gr)

5 jaja

1 prašak za pecivo

5 jabuka



Šerbet (sirup napravljen od vode i šećera):

2 dcl vode (200ml)

4 velike žlice šećera

malo ruma (nije obavezan).

Pripremila sam suhe sastojke,pomiješala prašak za pecivo s brašnom zatim u to nasula orahe i izmiješala.




Ogulila sam jabuke.Odvojila bjelanjke od žumanjaka.U bjelanjke sam stavila prstohvat soli,izmiksala ih u snijeg.





Pjenasto sam izradila margarin (maslac) u njega dodala šećer i miksala dok se šećer nije rastopio,zatim uz miksanje dodavala jedan po jedan žumanjak.




U dobivenu masu dodala sam rastopljenu čokoladu.Rastopim ju tako što čokoladu stavim u jednom sloju u tanjur,polijem
vrućom vodom za nekoliko sekundi čokolada se otopi,vodu izlijem i ostane samo rastopljena čokolada.Miksala sam dok nisam dobila jednoličnu masu.




U masu sam dodala mješavinu oraha i brašna i snijeg od bjelanjaca.1/3 brašna s orasima,1/3 snijega.Više nisam koristila mikser nego silikonsku lopaticu (može i kuhača).Umiješala sam prvu trećinu miješajući kružno odozdo prema gore,ponavljala sam postupak dok nisam potrošila sav snijeg i sve brašno i orahe.




Dobila sam jednoličnu masu,bez grudica snijega.Pola mase sam stavila u namaštenu i pobrašnjenu posudu za pečenje.
Jednolično ju rasporedila po posudi i naribala jabuke.Na jabuke sam stavila drugu polovicu,ravnomjerno ju rasporedila i zagladila.




Predhodno sam zagrijala pećnicu na 180 stupnjeva i pekla 50 min.(U pećnici bez ventilatora malo duže).U 2 dcl vode (200ml)
stavila sam 4 žlice šećera kad je zakipjelo,šećer se otopio vrući šerbet sam prelila preko vrućeg kolača.U šerbet se može staviti malo ruma ako volite.Kad se kolač ohladio prelila sam ga čokoladnom glazurom koju sam napravila od 15 dkg (150gr) kuhinjske čokolade,15 dkg margarina (150 gr) i jedne žlice ulja.Sve sam rastopila na laganoj vatri uz miješanje i pazeći da ne zakuha.
Ohlađen kolač sam izrezala na kocke i poslužila ga s tučenim slatkim vrhnjem i čipsom od jabuke.



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.