ČOKOLADNE TORTICE

subota, 09.04.2016.

Kolačići vrijedni truda fino







OSNOVNI SASTOJCI:

čokolada

šećer

maslac ili margarin

brašno

jaja






POTREBNI SASTOJCI:


TIJESTO :

20 dkg brašna (200 gr)

4 dkg čokolade u prahu (40 gr)

6 dkg šećera (60 gr)

14dkg maslaca ili margarina (140 gr)

1 jaje


KREMA:

2 jaja

6 dkg šećera (60 gr)

4 dkg čokolade (40 gr)

15 dkg maslaca ili margarina (150 gr)


Izvagala sam brašno,šećer i čokoladu u prahu.Pomiješala sam suhe sastojke i dodala na listiće izrezan hladan margarin.
(Ja pravim s margarinom).





Rukom sam zdrobila margarin i pomiješala ga s ostalim sastojcima.Takvu krupnu i nepravilno grudastu masu sam mrvila
između dlanova (pokretima sličnim kao da pravim kuglice) , dobila sam jednoličnu smjesu kojoj sam dodala jaje.





Zamijesila sam tijesto.Ovo tijesto je dosta mekano,to je zbog velikog udjela masnoće.(što više masnoće to je pečeno tijesto
prhkije i ukusnije yes





Od tijesta sam oblikovala valjak,podijelila ga na dva dijela,rukom pritisnula da tijesto bude tanje,dobila sam dva pravokutnika koja sam zamotala u foliju i stavila 30 minuta u hladnjak.Tako se tijesto stvrdne i ne mora se koristiti puno brašna
kad se valja i izrezuju kolačići.





Nakon pola sata izvadila sam tijesto,pobrašnila dasku za miješenje (što manje brašna),razvaljala sam tijesto na debljinu 5 mm.Izrezivala sam kolačice promjera 3,5 cm.Kolačice sam stavljala u lim na papir za pečenje.Pekla sam ih 10 min. na 180 stupnjeva,ako je pećnica bez ventilatora onda malo duže.kad su kolačići pečeni posvijetle,ne smiju imati tamnije rubove.





Dok je tijesto bilo u hladnjaku pripremila sam kremu.Na peć sam stavila posudu s vodom da zakuha.Izmiksala sam cijela jaja sa šećerom,da postanu pjenasta.Posudu s jajima sam stavila na posudu s vodom i nastavila miksati na pari.(Posude bi trebale biti odgovarajuće veličine,da para ne izlazi).Miksala sam dok smjesa nje postala gusta (ostaju tragovi od mješalica).





Dodala sam rastopljenu čokoladu.Stavim čokoladu u jednom sloju u tanjur,polijem vrućom vodom,za par sekundi čokolada se otopi,vodu izlijem i čokoladu dodam u kremu.





Kad se doda čokolada krema "sjedne" i postane rjeđa.Nastavila sam miksati na pari dok se krema nije počela ponovo zgušnjavati,gotova krema promijeni boju,posvijetli.Možda će Vam izgledati rijetka,hlađenjem se zgusne


.


Kremu sam stavila da se hladi.Pjenasto sam izmiksala margarin i u njega dodala hladnu kremu.





Ovako izrađenom kremom kremala sam kolačice.Može se koristiti slastičarska vrećica ili žličica.Debljina kreme je kao debljina kolačića.Kolačić,krema,kolačić.





Gotove kolačice sam umočila u čokoladnu glazuru koju sam napravili od 10 dkg (100 gr) čokolade za kuhanje i 10 dkg (100 gr )margarina.
Čokoladu i margarin zagrijavam dok ne dobijem jednoličnu glazuru (ne smije zakuhati) Kolačiće umočim u glazuru,
umočim samo gornju plohu, može i cijeli gornji kolačić.Na ohlađenu glazuru stavila sam puslice od kreme,u neke listić badema.
Tortice lijepo izgledaju kad se na glazuru stavi polovica oguljenog badema,badem se stavlja prije nego se glazura stvrdne.





Tortice su gotove,ostavite ih na hladnom do sljedećeg dana i uživajte u njima fino




Ja sam od ovih namirnica dobila 38 gotovih tortica.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.