PILEĆA RAGU JUHA

četvrtak, 07.04.2016.


Pileća ragu juha ubraja se u guste juhe.Karakterističo za guste juhe je da se zgušnjavaju dodavanjem vrhnja u koje je umućen žumanjak.






OSNOVNE NAMIRNICE:

pileća prsa

mrkva

noklice (žličnjaci)

kiselo vrhnje






POTREBNI SASTOJCI:

1/2 pilećih prsa

2 velike mrkve (ili 3 manje)

1 manji korijen peršuna

1dcl kiselog vrhnja(100 ml)

1 žumanjak

2l hladne vode

1 velika žlica vegete (ili nekog drugog povrtnog začina)

sol i kurkuma



Za noklice(žličnjake):

1 jaja

1/2 žličice soli

2 velike žlice ulja

4 velike žlice brašna


Mrkvu i peršun sam očistila,s mesa sam odstranila kožu,tamne dijelove i jedan dio masnoće,dio sam ostavila.U posudu sam stavila povrće,meso i hladnu vodu.






Stavila sam kuhati,posudu nisam poklopila.Kad je juha uskuhala smanjila sam plin da juha lagano kuha i da se ne zamuti.
Nakon pola sata kuhanja vilicom sam probala povrće.Skuham ga da ostane malo tvrđe da se daljnjim kuhanjem ne raspadne..





Izvadila sam mrkvu,meso i korijen peršuna.Mrkvu i meso sam izrezala na male kockice i vratila u juhu,a peršun nisam
vraćala (kockice veličine 5 mm).





Dok sam čekala da juha ponovo uskuha napravila sam noklice. U jaje sam dodala sol i ulje razmutila ga vilicom (nisam
koristila pjenjaču jer kad dodam brašno pretvrdo je i ne može se umiješati pjenjačom) ,dodavala sam žlicu po žlicu brasna i
miješala sve dok nisam dobila glatko tijesto.






Noklice sam ukuhavala najmanjom žličicom (žličica za crnu kavu) 1/3 žličice tijesta,što sitnije to bolje.Nije baš praktično jer je žličica kratkayes







Kad sam ukuhala sve noklice dodala sam vegetu i sol , ostavila da kratko kuha na kaganoj vatri.Kad se noklice dignu na površinu kuhane su,ali ipak je najbolje probati.Noklice su bile kuhane , stavila sam kurkumu (može i bez nje ako ne volite).






Dok su se noklice kuhale pripremila sam vrhnje.U vrhnje sam umutila žumanjak,dodala žlicu juhe,umutila,još jednu žlicu juhe i opet umutila.(Dodavanjem juhe smanjuje se razlika u temperaturi vrhnja i juhe i tako se spriječi da se vrhnje ne zgruša kad ga stavimo u vrelu juhu).




Vrhnje sam ulila u juhu,promiješala i odmah ugasila plin.Ne smije prokuhati jer će vam se vrhnje i žumanjak "zgrušati" , imati
ćete punu juhu mrvica koje baš ne izgledaju lijepo.(Ako vam je izvor topline struja,uklonite s kuhala da se ne nastavi kuhati)





Juha je gotova i spremna za posluživanje.Nadam se da ćete probatinjami


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.