petak, 24.12.2010.

Dragi moji,

ovog Božića nikako da mi stvari krenu kako treba.

Najvažnije sam stvari propustila.

Nisam uspjela žrtvovati najslađe jutarnje snove ovog došašća, nisam uspjela pripraviti doček za Onoga Koji Daje Svoj Život Za Svakoga Od Nas, nisam se čak stigla ni ispovijediti da Ga sutra na misi primim.

Nisam baš ni uspjela u sklapanju zajedništva sa Svojima Doma, možda tek sad u pred-badnjačko-večerje.

Nisam uspjela sredit svoje osjećaje, ali sam barem crno na bijelo završila priču sa Bobom, nepovoljno, nažalost, po mene. (sve izgleda iz daleka drukčije?)

Ipak želim željeti više od toga, željeti nam svima sretniju slijedeću godinu, željeti nam svima uspjeha na poljima života u kojima nam toga nedostaje, željeti dolazak Njegova Kraljevstva u naša srca.

...željeti da riječi prerastu u Nešto Više.

Želim vam svima sretan Božić uz obilje Božjeg blagoslova Vama i Vašim Najmilijima!

Fides - Reci Marijo

- 18:26 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )