ponedjeljak, 01.11.2010.

Netko je stranac, isto kao ja.

toliko mi sad već treba onaj Netko
iz Azrine Ljudi samoće
da
počinjem zanemarivati sve Ostale
oko sebe.
nije namjerno i oni to znaju.

toliko mi sad već treba onaj Netko
iz Azrine Ljudi samoće
da Ga
počinjem prepoznavati
u skoro Svakom koji mi putem naiđe.
možda je to zapravo i dobro
jer
možda to i je taj?

''Zavirujem u gomilu
promatram svijet
Netko me traži
ali ne znam gdje.''

toliko mi sad već treba onaj Netko
iz Azrine Ljudi samoće
da
počinjem biti uvjerena da
je iz ugla.
Jel moguće?


Azrina Ljudi samoće

- 01:43 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

-osjećaji, osjećaji i još malo osjećaja
-ovo je pokušaj da kažem neizrecivo pjeva


PRIČAT ĆE TI O PLOVIDBI
TI ŠTO NISU SIDRO DIGLI!
...šljiviš njih...
(Boljima se teško prašta ;) )