ponedjeljak, 02.11.2009.

Iznenađenje...

Moj trudnicki zivot s vremenom je postajao se zanimljiviji... Mama i tata su isli u skolu, reci ravnatelju i psihologu/pedagogu da sam trudna, bili su jako iznenadjeni, to se od mene kao uzorne ucenice nije ocekivalo, ali eto... I ja sam morala razgovarati s njima, imala sam drugaciji tretman, jer mene nije 'napumpao' neki napaljeni tinejder, vec stariji muskarac s poslom, stalnim prihodima, koji me planira ozeniti... Govorili su mi o sigurnom seksu, o tome kako sam na neke stvari trebala ranije misliti i tako... Ravnatelj je odlucio reci svim profesorima, razrednica je bila u soku, ali je obecala pomoci kako god bude mogla... Poslije su me neke profesorice ispitivale o trudnoci, djelile savijete, ali samo neke...Profesori nisu nista komentirali, neki koji me vole su mi cestitiali i tako...
Meni je preostalo da kazem prijateljima, vise nisam mogla kriti trudnocu, na pragu cetvrtog mjeseca...
Prvi na redu su bili prijatelji iz razreda... Mi smo uvijek bili slozan razred, u ove cetiri godine smo prosli kroz razne probleme, ali smo ih podnijeli zajedno... Obiteljske probleme, ljubavne, raspadi prijateljstava svi smo znali za to i pomagali pojedincu da ih rijesi, nikad nikog nismo osudjivali, jer i mi smo grijesili, nebrojeno puta...
Na jednom velikom odmoru, pozvala sam ih sve da im nesto kazem, okupili su se i ja sam to jednosatvno izgovorila:
-Trudna sam..
-Sta si??
-Molim!?!
-Trudna?!
-S kim?!
-Koliko?!
-Beba...
Toliko komentara i pitanja u jedan glas, svi su bili iznenadjeni, neki su samo sutili, neki su samo ispustili sok/sendvic/knjigu/mobitel/torbu...
-Da, trudna sam, s prijateljem s mora, upoznat cete ga, vec tri mjeseca...
Sljedecih dana sam stalno telefonirala s nekim, svi su me zvali, ispitivali svjetovali...
Najzanimljivija reakcija je bila kod mojih najboljih prijatelja Anje, Nikole, Daria...
Prvo su svi sutili, onda je Anja vrisnula i trznula ovu dvojicu, koja su se pocela budalasto smijeskati...
-Sa S.-om?? Pa to je odlicno!! Hoce li te ozeniti??
-Da s S.-om, hoce, kad napunim 18..
-Dobit ces bebu?!
Rekli su Nikola i Dario skoro u isti glas.
-DA...
Nikola mi je cestitao i izljubio me, a Dario mi je digao majicu i naslonio glavu na stomak...
Sutradan, na kavi, Nikola je kasnio, pojavio se nakon 10 min. sa 30 isprinatanih listova papira i 5 knjiga o trudnoci:
-Ovo je sve sto sam uspio naci, sad cu sve ovo prouciti tako da uvijek znam sta ti je i kako cu ti pomoci...
To nas je sve nasmijalo...

Doslo je vrijeme za ljijecnicki pregled.. Moja dobra prijateljica je giinekologinja, ima svoju ordinaciju, kod nje nalazi budu puno brze gotovi...
Nalazi urina i krvi su u redu...
Obavili smo i ultrazvuk:
Cula sam bebino srce kako kuca, cinilo se kao da ima vise otkucaja u isto vrijeme, ali sam pretpostavila da je to zbog aparata...
Monika je razvukla osmijeh od uha do uha...
-Cini se da je sve u redu...I, ovaj, prvo, smiri se, disi, - nosis blizance!!
Bila sam u soku...
-Blizance??
-Da, Mihaela, jesi li dobro??
-Jesam, samo BLIZANCI, jesi li sigurna??
-Blizanci su..Sad mi je jasno zasto si se toliko udebljala, s obzirom da nosis blizance to je normalna tezina.. Mozes ici, ako te nesto bude zanimalo ili ako budes nesto trebala samo zovi, ok??
-Ok..

O, Boze!! Blizanci!
Sutradan je S. dosao.
-Zao mi je sto nisam mogao jucer doci, jel sve bilo ok na pregledu?? Kad ce ti reci spol??
-S. , moram ti nesto reci..
-Jeste li ti i beba dobro??
-Jesmo, nije to... Vec, ovaj, ja i BEBE smo dobro...
-Cekaj, kako mislis bebE??
-Nosim blizance...
-Blizance, moje blizance...
Zagrlio me i poljubio..
-Hvala ti!! Zbog vas sam postao najsretnij covijek na svijetu!! Volim te!!
-I ja tebe!!

Sad je sve ok, napokon su prestale mucnine, i mogu uzivati u trudnoci...Jedini problem mi je skola, imam toliko puno za uciti, ali nikako se ne mogu skoncentrirati na ucenje, nista mi ne ide...Ali valjda ce biti bolje!! Sad moram ici, pradjed mi je sinoc umro, pa moram otici djedu dati inzulin, jer bake, mame, tetke i ujke nema...
Do citanja!!
Ljubim!!
Vasa trudnica!!


17:45 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.