subota, 19.09.2009.

______@hotmail.com

Jako sam zahvalna ljudima koji su izmislili laptope, internet i kamere!!
U prethodnih nekoliko postova sam vam u detalje ispricala svoju ljetnu avanturu...
Sad slijedi ono sto se dogadjalo nakon sto sam se vratila s mora, tj. kopirat cu mail koji sam dobila od njega...

------------------------------------------------------------------

Ey ljubavi,
Kako si mi?
Nedostajes mi puno... ja sam na poslu vracam se za 12(brojim dane) dana u Hrvatsku, a tebi cu doc vjerovatno par dana poslije... Ne znam hocu li izdrzati toliko bez tebe...Mogu ti reci da si postala popularna ovdje, moji prijatelji su nasli tvoju sliku... Jako su ponosni na mene, sto sam ostavio onu svoju i nasao ovako lijepu curu... Rekla si da volis pjesme koje imaju neki smisao u stvarnom zivotu, koje nesto znace, pa bilo mi je dosadno...Nasao sam neke koje bi ti se mogle svidjeti...Procitaj pa mi javi sta mislis...I da, ona Sumrak nema veze sa Twilight-om... hehe

Zaljubljen

Zaljubljen u cvijet
predivnih šarenih boja
zaljubljen u svijet
ljudi nemirnog hoda

Zaljubljen u nebesku zlatnu pticu
koja u letu širi svoja krila
zaljubljen u plavetnilo mora
koji struji hukom valova

Zaljubljen u hladovinu bora
čije iglice nose smolu s njegovih kora

Zaljubljen u tebe
čežnju moga srca
čija me ljubav nadahnjuje
i vodi sve do
bola
zaljubljen u tvoja oka dva
i smješak
koji dira
svu dubinu duše moje
Volim te...
volim te
želim da zauvijek
budeš
moja!

Ne smatram sebe grckim Bogom, ali... mislim da ce ti se svidjeti...

Vrele ljetne noci

U polumraku hvatam pogled tvojih divljih očiju.
Znam da to želiš.
Vreli znoj me obljeva dok pričaš nešto što ne mogu čuti. Tvoje vrele usne su me preplavile dok glazba udaraisti ritam, drugi se smiju i plešu...
Ti i ja smo na nekom drugom mjestu.
U zemlji užitaka!
Tu nema ljubavi i osjećaja, samo užitci.
Osjetim miris tvoje kože i pitam se : gdje si se samo skrivao do sada?
O ne, vrijeme je da krenem!
Idem bez traga i ostavljam za sobom grčkog Boga.
Ovo nam je bio prvi i nadam se da ne zadnji put.

Posljednji dan

Sunce je izašlo , osvanuo je novi dan
Nekome lijep , a nekome tužan
Nebom se oblaci raširi
I zlatno sunce sakrili
U tome će uživati neki
Ali vjerujte mi ne svi
Danas sretan neću biti
jer moj će život završiti
Razmišljao sam dugo , što učiniti
Al vjerujte mi , bez nje neću živjeti
Svaki novi dan , sve mi je mrži
Ne znam što me još na svijetu drži
Kad ovu pjesmu budete čitali
Znajte srce mi više neće kucati
Možda će me crvi pojesti
I samo moje kosti ostati...

Dobro, ova gore je mozda malo drasticna, ali slazem se s piscem...Bez tebe necu zivjeti...

Prekrasna noc

Došlo je jutro , a ja želim da je kraj mene
Okrećem se i ne vidim ni njene sjene
Njen miris u zraku se osjeti
I to me na nju odmah podsjeti
Podsjeti me da je bila kraj mene
I da sam ljubio usne njene
Da su me grlile njene ruke
I da nije bilo velike buke
U tišini smo se mazili
Jedno na drugo puno pazili
Ali brzo sve je prošlo to
Jer vremena nam je nestalo
Sa neba nas pozdravi mjesec žut
I kao da nam kaže : " Vidimo se idući put !“

Ovo bi moglo opisati noc prije nego sto si otisla, tj. Jutro...

Sumrak

Proplanak , oko nas šuma
Mrak , samo na nebu vidi se mjesec žut
Poneka zvijezda se probija kroz oblake
u krošnjama se čuje fijuk vjetra
Savršenu idilu upotpunjavaju
dvoje zaljubljenih i njihovi uzdasi
nijedno od njih ne ispušta ni glasa
nisu ni svjesni gdje su
za njih je vrijeme stalo i nije im važno
dal sutra smak je svijeta
sada su u raju , u carstvu požude
niz tijelo im klize kapljice znoja
Njegove ruke klize po njenim leđima
Nježno je uzima , i ulazi u nju
Iz njenih usta lagano se čuje uzdah
Živi za taj trenutak da su jedno
u tome trenu nije im ništa drugo u glavi
Želi biti njegova , želi mu pripadati
osjeća ga u sebi , i uživa
Poljubci , znoj , maženje , jedno tijelo
tek nakon duže vremena shvate da više zraka nema
otvore vrata i nastave uživati jedno u drugom
njenim tijelom poteče struja
osjeti ono što je željela
Stiskala ga je svojim rukama
kao da ga nikad neće pustiti
Želi ga zauvijek osjetiti u sebi
Ručnik , briše se znoj
Ljubavi moramo kući poć
I još jedan strastveni poljubac za kraj
Ljubavi želim te opet znaj !!!!

Ova mi je postala jedna od najdrazih...hehe

Sto zelim

Da sretan bi bio
Malo mi treba
To nije ni blago
Ni zvijezde sa neba
To nisu viile
Ni pegaz bijeli
Ne to mi ne treba
Za život cijeli
A voljen biti
To je dar s neba
Živjeti život
Uz koga treba
Sretan i zdrav biti
I nad njom bditi
Samo ću na tome
Bogu zahvaliti

Prekrasan dan

Diglo se sunce i osvanuo novi je dan
Oblaka nema , plavo je kao san
Ili ga to samo moje oko takvog vidi
Dragoj će mojoj isto ovaj dan da se svidi
Kako i nebi , kad ćemo zajedno biti
Iz jedne čaše , mi ćemo piti
Cijeli dan će biti praznik za moje oči
Samo nije mi drago jer veče mora doći
I znam da tada , kući će poći
Tješim se samo da ubrzo vidjet će ju moje oči
A dok je ne vidim , živjet ću od uspomena
Na ovaj prekrasan dan , kad je kraj mene bila voljena žena !!!!!!!!

Suze


U oku mi suza stoji
Kao da se izaći boji
Ne želi krenuti jer nebi jedina bila
Zna da bi jedna za drugom lila
I kako bi onda mogle stati
Ne žele dozvoliti srcu da pati
Kada bi krenula možda bi lakše bilo
Možda srce nebi patilo
Teško mi je što kraj mene sada nije
Ljubav moja što o meni snije
Jer i njoj je teško bez mene
Srce joj se stišće i polako vene
Znam da bi sada sretnija bila
Kad bi ju moja usta ljubila
Pa bi ju stiso na grudi svoje
Da osjeti da za nju kuca srce moje !!!!!!!!!!

Razmisljanje

Sjedim , mozgom mi misli kruže
Naravno , o svojoj ljubavi razmišljam sve duže
Svake sekunde sve mi više fali
Trenuci naše sreće nisu mali
I upravo sam jednu priču pročitao sada
Priču u kojoj tuga vlada
U kojoj je ljubav ostala slijepa
I biti će tako do kraja svijeta
I opet ne bi sve tako žalosno bilo
Kad se o ljubavi nebi puno snilo
Moj se vječiti san u javu pretvorio
I neznam kako al ljubav je kraj mene stvorio
Srce mi sada drhti zbog nje
Ostvarila mi je sve moje sne
Tek sad vidim što je ljubav prava
Vjerujte od tog uopće ne boli glava
Znajte da sretan bio bi sada
Da cijelim svijetom ljubav vlada
Da svatko pronađe srodnu dušu svoju
Kao što pronašao sam , ja moju !!!!!!!!!!!


Jutros se probudih i kraj mene nikoga nema
Ni ovaj krevet osim mene nitko ne sprema
Popiti kavu opet ću sam
To mi neće uljepšati dan
I kada na posao krenem , poljubac dobiti neću
Niti na vratima nitko mi neće poželiti sreću
I eto dani mi prolaze tako
Neznam koliko dugo ću izdržati ovako
Možda izdržim mjesec , a možda i dva
A možda ostane tako do kraja života
Znajte da protiv samoće ću se boriti
Sam ne želim živjeti
Želim osjetit toplinu srca
Da moje srce opet za ženu kuca!!

Ja sam osjetio toplinu srca, i moje srce opet s kuca s razlogom, hvala ti za sve...

Nadam se da ti se bar jedna svidjela... Evo decki te pozdravljaju...

Volim te puno...Jedva cekam da te vidim...Bubim :*

Vidimo se uskoro... Zvat cu te cim stignem...

-------------------------------------------------------------------------------------

zao mi je sto se nisam ranije javila...skola je pocela...imam i jos nekih problema o kojima cu poslije pisati...tako da...nadam se da se ne ljutite...

Ljubim ;)


12:20 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.