nedjelja, 23.08.2009.

Sljedeci tekst nije primjeren za djecu i maloljetnike!16+

Uvijek sam nalazila vrijeme i nacine da ga uzbudim, da ga izludim... Rekao mi je da nije mogao ni zamisliti toliki uzitak bez puno dodira... Jednom smo se dogovorili da cemo se naci u onoj nasoj uvali, obukla sam neku haljinu u kojoj sam se osjecala kako opatica, jer moji starci su mi poceli postavljati pitanja zasto se oblacim tako izazovno kad idem na plazu, dobro, haljina nije bila bas toliko zatvorena, ali bila je do koljena i nije imala dekolte... Kad sam stigla, on je bio u moru, sjela sam i cekala ga...Ne mogu bas reci da sam ocekivala da ce izaci potpuno gol... Kapljice vode na njegovom golom, savrsenom tijelu su svjetlucale... Bio je prekrasan... Uzeo me u narucje, bilo mi je cudno sto me nije odmah poljubio, pa sam ja pokusala poljubiti njega, izmaknuo se i nasmijao...
-Danas te necu poljubiti.
Nasmijao mi se onim svojim vragolastim osmijehom.
-Dobro.
Ali to cemo jos vidjeti, pomislila sam. Imala sam ideju. Spustio me, poderala sam komad haljine i svezala mu oci...
-Lezi. Ne brini ja te necu dirati danas.
Nasmijao se, nije znao sto cu tocno raditi njegovom golom tijelu, ali kladim se da je sumnjao...Kad je legao, skinula sam haljinu i kupaci, bila sam potpuno gola pored njega, a on to nije znao...Uzela sam malu grancicu(s listovima) i pocela lagano dodirivati njegovo tijelo... Gledala sam koliko ga to uzbuđuje, kako mu se misici napinju... Slusala sam njegove uzdahe zadovoljstva, ubrzano disanje... Mogla sam ga zadovoljiti do kraja, ali obecanje je obecanje...Pa sam to prepustila njemu... Gledala sam kako dolazi do vrhunca i uzivala sam u njegovom zadovoljstvu... Skinuo je povez sa ociju i pogledao me, bio je iznenađen sto me vidi golu, ali i zadovoljan.
-Sad sam ja na redu.
Rekao je i stavio mi povez na oci. Legla sam i pustila ga da se igra s mojim tijelom, prstima je dodirivao moje grudi, vjerovatno zaleci sto je rekao da me nece ljubiti...Uzivala sam kao nikad... Prstima me doveo do vrhunca, moram priznati da propisno zadovoljio...hehe...
Jedva smo izdrzali dan bez poljubaca i dodira, ali izazov je izazov, nijedno od nas nije htjelo odustati... Ali zato se sutradan nismo mogli odvojiti jedno od drugog...
Nakon nekoliko dana njegov najbolji prijatelj ostavio mu je kljuc od svoje kuce da mu moze paziti na psa... Imali smo na raspolaganju veliku praznu kucu, i mnostvo kreveta...
Ali prvi dan je on isao kod svog brata u Hercegovinu, pa se nismo vidjeli cijeli dan, a ja navecer nisam mogla izaci(tata se otrovao hranom)...Drugi dan sam ja isla u Dubrovnik, tatu odvest lijecniku, pa smo nocili tamo...Treci dan me cekao u prijateljevoj kuci...Na sebi je imao bez-bijelu kosulju i bez kapri hlace, a ja crnu haljinicu do iznad koljena sa dugmadima(izgleda kao kosulja samo je malo duza)...
Prisla sam mu i pocela ga ljubiti, pokusala otkopcati dugmad na njegovoj kosulji, ali mi nije islo pa sam je poderala, ne poderala nego sam je otkopcala tako da vise ni jedno dugme nije ostalo na njoj...On je uradio nesto slicno sa mojom haljinicom...
Poceo mi je ljubiti ruku, prste, lagano, jedva ih doticuci, nije skidao pogled s mojih ociju...Ludila sam od zelje za njim... Nakon toga sve se dogodilo vrlo brzo, oboje smo bili gladni jedno drugog, morali smo utaziti tu glad sto je brze moguce... Zavrsili smo u zamracenoj sobi na krevetu, svuda oko nas su bile upaljene svijece... Vjerovatno je cijeli dan proveo pripremajuci sve to...Usredotocila sam se na njega, i na to kako je njegovo tijelo savrseno odgovaralo mom...
Zajedno smo dozivjeli vrhunac, savseno, predivno, spektakularno! Nakon svega se cvrsto drzali jedno za drugo...
-Boze...Malena...Zao mi je... zelio sam to... tebe...
-Ne brini, i ja sam to zeljela, mozda i vise nego ti...
Tada sam poljubila njegove savrsene usne, zatim usi, vrat, a onda ponovo usta... I onda smo vodili ljubav, polako, uzivajuci u svakom trenutku, bolno polako...
Nakon toga smo oboje zaspali, iznenada sam se probudila, bila sam izgubljena, nisam znala ni gdje sam dok su mi se oci navikavale na tamu, pogledala sam na sat i vidjela da su prosla samo dva sata otkad sam dosla, mogla sam jos ostati...Pogledala sam ga, jos uvijek je spavao...Te njegove usne...nisam mogla odoliti, poljubila sam ga, trudila sam se da ga ne probudim, ali...Par trenutaka kasnije opet smo se valjali na krevetu. Seksu je postajalo gotovo nemoguce odoljeti. Oboma.
Ustali smo, navukla sam na sebe njegovu kosulju i krenula prema kuhinji, svijetlost dana me zaslijepila, zaboravila sam da je jos uvijek dan, jeli smo, a onda sam ja morala krenuti, prije odlaska potrazila sam iglu i konac da usijem svoju haljinicu. Poljubili smo se na rastanku i ja sam krenula prema plazi na kojoj su bili moji starci...
Na moje iznenađenje s njima je bila njegova zena, nisam je vidjela vec neko vrijeme, kad bi ona bila na plazi, ja bi bila s njenim muzem...U trenutku kad sam je vidjela oblio me hladan znoj, zeludac mi se okrenuo-imala sam griznju savjest... Nisu vidjeli da dolazim, pa sam cula razgovor o tome je li moj tata otac njenog mladjeg sina(6), ostala sam u soku, ona je spavala s mojim starim?!?! Nisam vjerovala svojim usima... Njegovog mladjeg sina sam uvijek voljela, dok se nisam bas najbolje slagala sa starijim (8), onda mi se sve poslozilo, tolika slicnost s mojim starim nam je uvijek bila zanimljiva, obojica su strasni ribari, mali je plav a starci crni, dobro se slaze samnom i tatom-mali mi je BRAT, u to nije bilo sumnje!! Kako je mogla?! Kad?! Zasto?! I onda sam se sjetila, prije skoro sedam godina, mama i tata su se posvadjali, rekao je da mu njeni starci idu na zivce(oni su tad ljetovali s nama) i da ide kuci, ali nije otisao-nije ga bilo cijelu noc, a ujutro se vratio i rekao da mu je zao zbog svadje koju je culo cijelo susjedstvo...
Nakon soka, pocela sam plakati od srece, uvijek sam htjela imati brata, ali su mi govorili da ga trebam zasluziti, ako ne budem slusala necu dobit bracu i te gluposti...Ja zaista imam malog bracu!!! Griznja savjest je nestala, kad je ona mom starom mogla rodit dijete, tko bi meni mogao zabranit da spavam s njenim muzem?!
Ali saznala sam jos nesto, ona je zaljubljena-u svog prvog susjeda, dok joj je muz na putu susjed ju jebe u njihovoj kuci, u njihovom krevetu... E, ovo nisam ocekivala...Moja prijateljica-prvorazredna kurva. Nezz kako bi je drugacije nazvala?
Rekla je da joj muz zna za sve to, da su napravili DNK analizu i da mali nije njegov, i da zna za njenu romansu, i da zbog tog vec dugo nisu u dobrim odnosima, da ne zele djeci unistiti djetinstvo, mozda im kazu istinu kad odrastu, ali sada ne.
Vratila sam se natrag, njemu...
-Malena...
-Zasto mi nisi rekao??Odakle ti pravo da takvo nesto krijes od mene?!!?
-Stani!! Smiri se!! Sta to krijem od tebe??
-Nisi mi rekao da imam brata!! I da ga ti odgajas!!
-Aaa to!! Oprosti, ali dogovorili smo se da necemo nikom reci, radi njih..zao mi je...
-Vidim da ste ti i tvoja zena vrlo iskreni, jesi li joj rekao za nas?!
-NE, naravno da nisam!! Nikada te ne bi ugrozio na taj nacin!! Ja te volim, sjecas se??
-Volim i ja tebe, oprosti, cula sam njihov razgovor i...
Poljubio me...Opet smo zavrsili u krevetu...Vise mi nije bila vazna tatina afera, prijateljica-kurva, a bila sam sretna zbog cinjenice da imam brata...Bili smo vazni samo nas dvoje...
-Koliko dugo nisi spavap sa zenom, ne suprugom, zenom?? Nasmijao se.
-Vec neko vrijeme, zasto pitas?
-Za mene je normalno da imam ovakav seksualni apetit-ja sam napaljena tinejderka, a ti?
-Ja sam musko!-ponosno je rekao...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadam se da u vasim ocima nisam najgora na svijetu-jer uvijek ima gorih...


21:59 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.