petak, 21.08.2009.

I'm back!!

Sinoc sam stigla....Ostala sam neocekivano dugo...Mojim starcima nije bilo dovoljno 15 dana da se odmore.....Ovako, da odmah razjasnim, Nikola je proslost, Anja i Dario su prekinuli (jos ne znam zasto)...O njima necu pisati, pisat cu o stvarima koje su mi se dogodile na moru i koje su me promjenile.....

Ucinila sam nesto sto nisam smjela, nesto zabranjeno, nesto sto nisam mogla zaustaviti, nesto cemu se nisam mogla oduprijeti... Spetljala sam se sa starijim muskarcem, ozenjenim muskarcem... Najgore od svega je sto mi je njegova zena dobra prijateljica... Ne znam sta mi je bilo, ni zasto sam to ucinila, ali vrijeme ne mogu vratiti, vise i ne zelim, vise se ne kajem... Sve je pocelo jednog poslijepodneva, njegova zena s njihova dva sina je otisla u Dubrovnik, a moji starci su otisli pripremiti veceru. Ostali smo sami na plazi i poceli razgovarati, o filmovima, knjigama, politici u RH i svijetu, njegovom poslu, zivotu, ljubavi... Njemu je postalo vruce i otisao se okupati, otisla sam za njim...Zaronila sam plivajuci prema njemu, i izronila sam tik uz njega, lica su nam bila udaljena nekoliko centimetara, srce mi je pocelo brze kucati... Poljubili smo se...cerekStao je na neku stijenu i drzao me u narucju dok smo se ljubili... Kad je pao mrak shvatili smo da bi trebali krenuti, nismo se mogli odvojiti jedno od drugog... Izasli smo i on je odlucio otpratiti me kuci, bar do pola puta, hodali smo jedno pored drugog, nismo smjeli riskirati da nas netko vidi. Tada sam shvatila da sam pogrijesila, sjetila sam se nase razlike u godinama (ja 17, on 28) i njegove zene, moje prijateljice, i njegove djece koju volim kao bracu... Jednostavno sam skrenula s puta, sjela na klupu i pocela plakati, nisam to smjela uciniti, ne njima... Sjeo je pored mene, nista mu nije bilo jasno, preklinjao me da mu kazem sta mi je, ali ja nisam prestajala plakati... Nikad ga nisam vidjela tako zabrinutog, a znam ga vec dosta dugo-8 godina, moja mama se sprijateljila s njegovom trudnom zenom... Samo sam ustala i otisla, ostavila ga bez objasnjenja iako mislim da je bilo jasno... Krenuo je za mnom, ali naisla je moja susjeda pa se okrenuo i otisao... Kad sam stigla kuci, otusirala sam se hladnom vodom i otisla spavati...

P.S. Ne mogu vise pisati, ovo je pretuzno za mene, nastavljam sutra...


15:49 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.