Komentari On/Off

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2009 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 25.05.2008.

Mislila sam da sam se rješila duha prošlosti.
Sada uviđam da nisam.
On se prikrio,sakrio se da ga ne vidim više.
Nadala sam se da je otišao zauvijek.
Ali on se vratio.

Stvorila sam svijet koji je ponovno bio samo moj.
Bila sam sama sebi dovoljna.
Bilo mi je svejedno.Mislila sam da sam opet pronašla sebe.
Varala sam se.

Moj svijet trune.
Iznutra i izvana.
Na sve strane se raspada.
Zidovi pucaju.
Pucam i ja...
Mentalno.

Ghost Lady

Zašto to mora biti tako?
Lagati sebe?
Da.
Zašto?
Zato.
Ne razumijem...
Nema se tu što razumijeti.
Sjeta.

Hladan vjetar luta kroz ruine mog svijeta.
Što je ostalo?
Vrlo malo.
čega?
Mene.
Wicked Condition - magic, ruins, sky, stone, gothic

Ne shvaćam to.
Mislila sam da je gotovo.
Da je zapečaćeno,spaljeno i bačeno
U dubinu tmine.
Otvorilo se,ponovono.
Varala sam sebe.
Najgori zločin.

Kajem se,kajem se mnogo.
Želim svoj svijet,želim ga natrag!
Reanimiraj.
Kako?
Nekako.
Neću uspijeti...
Možda?
Pokušaj barem.

Nađi nekog tko će ti pomoći.
Više njih,neka ti pomognu.
Gdje da ih nađem?
Tamo su gdje jesu.
Uzaludno.
Možda?

Ne želim izgubiti zadnju frontu.
Još ne...
Tražim pomoć.
Protiv njega,lijek.

Crni viteže spasi djevu!
Nije znala,zamijenila je NJEGA s tobom.Oprosti joj.
Treba joj pomoć.Hitno!
Nedaj da prijeđe na drugu stranu.
Iako je već kročila jednom nogom u crnu raku.
Vrati je.
Reanimiraj...

Love of a Knight


| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.