*****************Words are the source of misunderstandings***

"Words are the source of misunderstandings"... - Blog.hr

27.04.2006., četvrtak

MJESEČULJAK

Mjesečuljak je zeleni patuljčić koji stanuje na Mjesecu. Kad djeca zaspe, Mjesečuljak sipa na njih snove. Ako su bili dobri, sanjat će lijepe snove. Ako su bili zločesti, Mjesečuljak će im dati ružan san, pa će se cijelu noć prevrtati po krevetu.
Sinoć, tek što sam sklopio oči, netko mi pokuca na prozor. Otvorim oči i pogledam. Je li to san ili doista vidim Mjesečuljka?
Otvorim prozor, a Mjesečuljak veli:
- Dobra večer! Stanuje li možda ovdje jedan medo?
- Da, spava sa mnom u krevetu.
- Krasno! Onda sam pogodio pravu adresu. Molim te, reci mu da ga je pozdravio ujak sa Sjevernoga pola.
- Zar si bio na Sjevernome polu?
- Naravno! I na sjevernom i na južnom, na istoku i na zapadu. Svake noći obiđem cijelu zemaljsku kuglu noseći djeci snove.
- Kakav si san donio meni?
- Oh, oprosti, nemam više ni jedan san.
- Kako to?
- Zapela mi je vreća za dimnjak.
- Kakva vreća?
- Vreća sa snovima.
- Zar držiš snove u vreći?
- Jasno! Zar si mislio da ih držim u džepu?
- Zapravo nisam ništa mislio, ali drago mi je što sam saznao nešto novo. I, što ćeš sada?
- Pa, budući da su mi snovi iscurili iz vreće, noćas više nemam posla. Idem i ja spavati.
- Želim ti laku noć! Svrati opet sutra!
- Laku noć, maleni! Za tebe ću sačuvati najljepši san.



- 08:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.