*****************Words are the source of misunderstandings***

<Words are the source of misunderstandings>

31.03.2006., petak

Voda na mlin

-Što radiš s tom lopaticom, čovječe glupavi?
-Tjeram vodu na svoj mlin.
-Hej, smočit ćeš tablu!
-Ali ću natjerati vodu na svoj mlin.
-Daš onda meni lopaticu?
-Zašto?
-Da ja natjeram vodu na svoj mlin.
-Ti baš hoćeš sve raditi što i ja, je li? Ne može! Osuši tablicu pa ćemo nastaviti igru. Ti si crveni.
-Opet?
-Nego što nego opet! Da ne bi možda okrenuo kabanicu?
-Nema svrhe; i iznutra je crvena.

- 08:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

28.03.2006., utorak

Negda bilo - sad se spominjalo

-Daj malo meni kanticu!
-Ne dam!
-Vidiš kakav si!
-Opak
-Najopakiji čak.
-Pa, to baš ne može svak'...
-...nego samo bedak.
-Ti to možda meni?
-Ne! Tihooceanskoj sireni.
-Otkud ona na Manduševcu?
-Tja, ni sirene više nisu gdje su negda bile.

- 10:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

27.03.2006., ponedjeljak

Ulje na vatru

-Znaš da me jako zabrinjavaju ovi požari.
-Aha! I mene.
-Imaš li kakvu ideju?
-Nemam, ali imam šlauh.
-Da se pridružimo vatrogascima?
-To bi bilo plemenito.
-Tko će prvi polijevati?
-Ja!
-Ne može! Maloprije si ti prvi bio doktor u hitnoj pomoći.
-A malomaloprije si ti prvi bio policajac u helikopteru.
-Zašto ne možete obojica biti istovremeno vatrogasci?
- Zato što imamo samo jedan šlauh, pametnjakoviću! Miškec, pusti vodu! Vuuuš! Tako! To će te naučiti da ne dolijevaš ulje na vatru.



- 09:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.03.2006., četvrtak

De gustibus

-Što misliš o lubenici?
-Mmmm, uukusnaa. Dodaj još jednu krišku!
-Je li dosta crvena?
-Mmmm, super. Dodaj još jednu krišku!
-Ne čini li ti se da ima previše koštica?
-Ni govora! Dodaj još jednu krišku!
-Mogla bi biti malo slađa, zar ne?
-Ma kakvi! Dodaj još jednu krišku!
-A da ti - umjesto refrena Dodaj još jednu krišku - malo mene priupitaš što mislim o lubenici?
-Pa, što misliš o lubenici?
-Sasvim suprotno od onoga što ti misliš.
-Tja, o ukusima ne valja raspravljati. Dodaj još jednu krišku!



- 21:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

22.03.2006., srijeda

Pseće teme

-Dobro jutro, Arf!
-Dobro jutro, Nera!
-Kako ti je Maksimilijan danas sladak!
-Je li? Da znaš, pojeo je pola pladnja kolača, slatkić moj mali.
-Nemoj mi reći?! A moja Barbara nešto kunja. Jedva sam je izvukla van. Sinoć je bančila do sitnih sati, jadničica moja.
-Da, da, i Maksimilijanu se to često događa, slatkiću mojem malom, ali ja točno u šest sati povučem pokrivač i skačem po njemu dok ne uzme lajnu i ne izađe sa mnom van. Vidi, vidi tvoju Barbaricu kako koluta očicama.
-Ah, ne znam što bih bez nje, mazice moje. Ponekad se ponaša kao prava kuja. Samo što ne maše repom. A tvoj Maksimilijan gleda pametno kao pas.
-Da, da, samo što ne zalaje, slatkić moj. Do viđenja, Nera! Dovedeš opet sutra Barbaru u park?
-Aha! Izgleda da joj se sviđa tvoj Maksić.
-Što misliš kakvi bi bili njihovi mladi?
-Prekrasni! Do viđenja, Arf!
-Do viđenja, Nera! Hej, ne vuci, Maks! Valjda je tu ipak pas gazda!



- 21:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

18.03.2006., subota

Račun bez krčmara

-Jeste li dobro ručali?
-Hvala, odlično!
-Izvolite račun!
-Jeste li vi krčmar?
-Na žalost, nisam. Ja sam krčmarev konobar.
-E, onda ništa od računa.
-Kako to mislite?
-Nećete vi praviti račun bez krčmara.
-Najte delati z norca bedaka, gospon!
-Žalim, ali ne dopuštam da netko radi račun bez krčmara.
-Znači, nećete platiti ručak?
-Nemojte vi mene vrijeđati, mladiću! Ja ću pošteno platiti što sam pojeo, ali račun bez krčmara...
-No, dobro, može i bez računa.
-Aha, tu sam vas čakao, mladiću! Bez računa, velite? Sada ćemo jednu prijavicu, pa jednu globicu...
-No, no, ne morate platiti ručak...
-Pa, ako baš inzistirate, ne mogu odbiti. Zbogom i pozdravite mi krčmara!

- 23:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.