*****************Words are the source of misunderstandings***

"Words are the source of misunderstandings"... - Blog.hr

03.04.2006., ponedjeljak

Nije zlato sve što sja


- Sanjam ja tako da sam dobio na lutriji zlatni Mercedes i cijeli dan jurim od Črnomerca do Dubrave, od Sljemena do Sloboštine, i već mi se ukočila noga od gasa, i onda stavim ciglu na papučicu, a moj ti zlatan opali tri stotke po zelenom valu kroz crveno, kad li kod kazališta plavac zajaši motorčinu pa za mnom Savskom, a ja ciglu s gasa pa kroz prozor, ha! ha!, samo se ti kotrljaj, plavac, i sve bi bilo lijepo i krasno da mi nije nestalo benzina nasred Jadranskog mosta, Daj vozačku!, Nemaš vozačku, ptico ribolovna?, Dođe mi da te bacim u Savu, veli on meni, Odsjedit ćeš ti meni, i odsjedio sam u Petrinjskoj sve dok se nisam probudio.
- Tako ti i treba kad se nisi sjetio mene provozati u zlatnom Mercedesu! Noćas ću ja sanjati da sam dobio avion, ali nemoj misliti da ćeš letjeti sa mnom.



- 10:46 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

AutoHits.dk

Komentari On/Off

"Words are the source of misunderstandings"...

...rekla bi Exuperyjeva lisica, ali kako bez njih?

IP


Hit Counter
Hit Counter

Linkovi

Tko nije ljubio nikad,
taj sutra ljubiti mora!

Milan Begović





biblion@hi.htnet.hr
Copyright © Blanka Pašagić, 2005.

Copyright © Blanka Pašagić, 2005.