[IZNENAĐENJE]

ponedjeljak , 18.01.2016.


Dakle,nagradna igra počinje početkom veljače.
Potrudio sam se (iako sam bolestan) organizirati neki cooll #giveaway.
Na slici imate "moju bilješku",pa pokušajte nadopuniti što mislite/što biste željeli da
bude nagrada,te s kojim sponzorom i koji da Vam bude zadatak.
Iako,sam ja već smislio,ali ipak pokušajte i nekome će se želja ostvariti rofl
By A :

kiss:

LOOK DANA

ponedjeljak , 11.01.2016.


#lookdana
Prije svega,sretan vam dan smijeha! smijeh
Smijte se svaki dan i provedite ga kao da vam je posljednji!
A sada prelazim na look dana.
Ovoga puta za nježniji spol.
Odabrao sam veselu i zanimljivu kombinaciju,jer mi je i takav današnji dan.
Osnova mi je ovaj ELFS ogrtač,koji je savršen. Pronaći ga možete na njihovom web-shopu. Osobnost ogrtaču daju i ove resice koje su jesensko-zimski hit. Inače,dolazi u dvije boje i to u svijetlo i tamno sivoj,ja sam odabrao svijetliju varijantu jer mi ide ljepše u cjelokupni look.Vi pokušajte s tamnijom pa javite rezultate. Moram naglasiti i da su veeeliki popusti na ELFS web-shopu ,požurite sretan
Uz ogrtač tu su i otkačene tajice s odličnim uzorkom. Dolaze s Vešmašina web-shopa. Uzorak je drukčiji od tipičnog mornarskoga,prugastoga. Ako ih uzmete neće požaliti jer ćete zasjati u njima,a drugi će Vam biti zavidni. A također bit ćete sretni jer ih niste platili po punoj cijeni,nego po akcijskoj.
Ispod ogrtača predlažem da odjenete Yamamay body. Jednostavan je i elegantan,popravit će Vam figuru tako da ćete outfit nositi još sretniji sretan Uz svu jednostavnost i eleganciju ipak je sexy,a također nećete se morati gnjaviti s dosadnim potkošuljama.
Cipele su me oduševile. Odlične su i totalno IN.Pronaći ćete ih u ZARA prodavaonicama. Također su na akciji tako da je cijena prava sitnica.Cipele su lagane i jednostavne i ne bodu (iako idu u "špic") u oči,a opet bit ćete uočeni u njima.
Ova savršena torba,koju ste odmah vidjeli,također je na akciji na ZARA web-shopu.Potpuno je drukčijeg dizajna od torbi koje smo naviknuli svakodnevno gledati. Nećete požaliti ako ju uzmete sebi ili prijateljci za rođendan. Jer ovakvu torbu sigurno još nema u kolekciji.
Sve što nedostaje ovom stylingu je malo lijepoga nakita,a njega sam pronašao na Colleraj stranici. Ogrlica je apsolutno divna,te što je najvažnije uklapa se u kombinaciju.Za cijenu pitajte gospođicu na stranici koja će Vam brzo i ljubazno odgovoriti.
Hvala svima koji me prate,isplatit će im se sretan
Nisu pravi fanovi samo oni koji igraju nagradne igre,nego oni koji me konstantno prate i cijene moj "rad" pa makar to bio i jedan lajk.
-Uskoro novi nagradni natječaj!
-Ukoliko imate nekakvih pitanja ili trebate savjet o tomu što kupiti ili odjenuti ,javite mi se u inbox stranice
By A kiss

Oznake: ELFS, zara, colleraj

Vizija i Televizija

subota , 09.01.2016.

Još nisam pisao o blagdanima kao svi,pa ću sada spojiti i blagdane i temu o kojoj sam
želio pisati.Praznika je sve manje.Blagdani su iza nas.Prošao je i Božić i Nova Godina.
Sve prolazi,ali uspomene ostaju.Sjećat ćemo se barem jedne sitnice iz 365 dana.
Neki su donijeli i novogodišnje odluke. Ja nikada nisam,niti ću jer i da ih donesem
znam da bi ih prekršio. Jednostavno,kad nešto kažem da neću onda baš to želim.
Tako da se nikako ne bih mogao odreći slatkiša,cigareta i bloga :)
Znate one fore kao moraš probati,pa vidjeti ali nekada jednostavno imaš
već viziju svega :)
Ja ću Božić pamtiti po odluci da napravim blog :) Možda mi je to najbolja,a možda
najgora odluka koju sam donio,ali napravio sam.Eto.I sada pišem blog.Jupi.
Novu Godinu sam proveo kao i svaku,tj. bolje reći doček Nove jer je 1.1. zapravo
Nova Godina.Jel da? Nebitno. Uglavnom,1.siječnja je program na TV-u bio
gori od popusta od 50 lipa. Svi kanali redom su najvaljivali blagdansku atmosferu
ali od te "blagosfere" nije bilo ni B.Dosadne reprize dosadnih filmova .
Ali,nisam stručnjak,barem nisam još,da ih kritiziram.Zapravo,ja sam najbolji
kritičar jer tko bolje vidi greške od samih gledatelja. No,zaboravimo to jer je to
ionako tradicionalna kritika kao i Sam u kući na RTL-u.
Toga dana kao i svih ovih dana sam malo promatrao styling-e u emisijama na
najgledanijim programima. Tako sam odlučio kritizirati ili pohvaliti outfite voditeljica
emisija Sve u šest, InMagazin i Ja to mogu.
Tako sam na modnu pistu kritika postavio Barbaru Kolar,Antoniju Stupar Jurkin i Miju Kovačić.
Nasumice sam odabrao njihove outfite,jedan najgori i jedan najbolji.
Krenut ću od HRT-ove voditeljice Barbare Kolar,koja vodi emisiju Ja to mogu.
Odmah u startu ću biti iskren,po mom mišljenju HRT ima najgore stiliste.
Ne čudi me što se Jacques posvađao s jednom od stilistica.Barbara vodi i emisiju
Život je lijep u kojoj je tema i o modi,tako da mislim da ona kao pojedinac se zna bolje
odjenuti negoli ju odjenu ovi stilisti. Bilo mi je teško izabrati najgori oufit (jer ih ima dosta loših),
ali odlučio sam se za ovaj.


Izvor: jatomogu.hrt.hr
Dakle,ne znam odakle bih krenuo. Istina,emisija je pomalo i "cirkuska" zbog
raznih vratolomija,ali ne mora voditeljica biti obučena kao da radi u cirkusu.
Počet ću od frizure.Ona je sama po sebi OK,ali u ovaj outfit nikako ne ide.
Previše je,pa čak i glamurozna za ovo.
Nakon frizure prijeći ću na ovu ogrlicu koja mi se jedina sviđa i koju bi preporučio
drugima.Ali nemojte ju ni slučajno nositi u ovoj kombinaciji.
Najviše mi je grozan ovaj prsluk (ili je to bluza) ,izgleda kao da je došla s neke
etno zabave i zaboravila skinuti taj prsluk koji se šareni više nego ovo božićno
drvce iza nje. I još taj prsluk,što li je,svezati crvenom trakom,koja me podsjeća
na onu kojom se uvezuju božićni darovi. Apsolutni fail. Čudi me da već nisu reagirali
neki blogeri na ovaj styling.Ili sam ja propustio to.
Crna haljina je klasika. Ili je ovo ipak suknja. Vidite i sami da me ova modna kombinacija
totalno zbunjuje. Ugllavnom,što god bilo (suknja ili haljina) ne pristaje baš Barbari najbolje.
I dolje još crne čizmice tako da izgleda kao da ide na sahranu,ali nakon etno zabave.
Definitivno unlike. Ocjena za styling bi bila (od 1 do 10) 2. Iz sažaljenja.

Sada idemo,na najbolje Barbarino izdanje u istoimenoj emisiji koja se emitira na HRT 1 subotom
u 20:00 . Eh,to je bila teška odluka.

Izvor: jatomogu.hrt.hr

Odlučio sam se za look iznad.
Zašto? Ne znam ni sam,ali ovdje mi još izgleda najbolje i najnormalnije odjevena.
Plava košulja,kroz čiji ovratnik prolazi srebrna "vezica",je dobar izbor. I čini mi se
kao kvalitetan odjevni predmet. Odabrana je i crna duga suknja koja je još i
najbolja od svih suknji koje je nosila u emisiji. Sviđa mi se tekstura same suknje.
Ocjena za ovo izdanje: 6 jer me bole oči od pisanja ;)

Zbroj ocjena za Barbarina izdanja (najgore i najbolje) u emisiji Ja to mogu je: 8/20

S Prisavlja odlazimo do Krapinske,tj. do RTL-a.
Na RTL-u čeka me emisija Sve u šest. Koju vodi voditeljica Antonija Stupar Jurkin.
Inače,voditelji na RTL-u su solidno,lijepo obučeni i primjereno obučeni obzirom o kakvoj
vrsti emisije se radi. Što je iznimno važno.

Najgore izdanje Antonije u emisiji ,čije ime govori i u koliko sati počinje svakog radnog dana,
teže sam odabrao jer je većinom lijepo obučena.

Izvor: www.sada.rtl.hr
Ovaj look mi je najgori u kojemu se RTL-ova voditeljica pojavila u emisiji Sve u šest.
Ova haljina mi se nikako ne sviđa,baš me vraća u prošlost.Uopće nije niti zanimljiva
uzroka ili dizajna. Stvarno je bezveze,iskreno.Ovo kod grudi na haljini mi izgleda kao da
Antonija ima onaj stari grudnjak koji izgledom podsjeća na kornet.Bar mene.
Boja haljine mi je...dosadna,jer ne znam kako bih se drugačije izrazio.
Ocjena za ovaj look je 2.

Najbolje izdanje Stupar-Jurkin u emisije je ovo,po mom mišljenju:

Izvor: www.sada.rtl.hr
Ovo izdanje mi je definitivno najbolje. Antonija nosi ELFS haljinu imena Anela .
Frizura je drukčije nego što smo naviknuli vidjeti kod nje na malim ekranima. Jedino što nedostaje
je neka ogrlica,kako bi styling bio potpuniji. I bilo bi fora da je haljina u nekoj drugoj boji.
Ocjena za ovu kombinaciju je: 9

Zbroj ocjena za Antonijina izdanja (najgore i najbolje) u emisiji Sve u šest: 11/20

Posljednja emisija za koju sam se odlučio je InMagazin.
Lijepa voditeljica Mia Kovačić već 9 godina vodi ovu emisiju. I njeno je zaštitno lice.
Mia prati modu i sudjeluje u modnim kampanjama tako da je teško pronaći
najgore izdanje.Nadam se da ću imati prilike i surađivati s njom.
Također,nema žalbe na stiliste s Nove TV jer su uistinu dobri.
Emisiju InMagazin možete gledati od ponedjeljka do petka,te nedjeljom.
Prikazuje se odmah nakon Vijesti Nove TV.
Najlošije izdanje ove voditeljce u emisiji je:

Izvor: novaplus.dnevnik.hr

Ovaj styling je meni odličan,ali morao sam neki odabrati kao najlošiji pa sam
se odlučio sam neki manje dobar.Sviđaju mi se salonke i suknja,ali mi
ova majica nije baš najs(p)retniji odabir. Nedostaka boja je i
malo mi je monoton look.
Ocjena za ovu modnu kombinaciju : 6

Najbolje izdanje u kojemu se pojavila voditeljica je:


Kombinacija me osvojila na prvu. Jeans košulja je nešto što nikada ne izlazi
iz trenda.Uvijek ju možete nositi i s mnogo odjeće kombinirati.
Iako je košulja mogla biti i bez ovih ukrasa na džepićima.
Ogrlica je kao rađena za nju. Sviđaju mi se hlače,iako su mi najmanje
drage u cijelom look-u jer su malo glomazne. Sviđa mi se kako se vežu.

Ocjena za ovo izdanje je: 8

Zbroj ocjena za Mijina izdanja (najgore i najbolje) u emisiji InMagazin: 14/20

Poredak po emisijama izgleda ovako:


Hvala na pažnji i čitanju!
Također,ukoliko ne znate što odjenuti ili tražite mišljenje o kombinaciji ,na raspolaganju sam! sretan
Uskoro ću uvesti "kartice vjernosti" :)
I just wanna break the rules! ;)
-Početkom veljače ide i nagradni natječaj :)
By A

Oznake: tv emisije

MUST HAVE

petak , 08.01.2016.



Wooow,ova kapa je zakon. ELFS me oduševljava svojim odjevnim predmetima i modnim dodacima sretan
Ova kapa je ovosezonski hit,definitivno pripada oboj rubrici-MUST HAVE.
Zimu 2015./2016. ovakve kape su obilježile,kao i krzno na kapuljačama jakni.
Nawww.elfs.hr pronaći ćete mnogo ovakvih kapa u mnogo boja (siva,bež,crna,losos,zelena).
Također,na ELFS web-shopu pronaći ćete i mnogo odjeće na popustu.
Ja sam si već pronašao hlače koje su bile jednom u rubrici LOOK DANA.
Cijena im je bila 800 kn,a sada je 240 kn. Definitivno ih uzimam,požurite na web-shop jer proizvodi brzo nestaju.
Cijena kape je 450,00 kn.

Oznake: ELFS

Ne daj da od tebe naprave roba!

srijeda , 06.01.2016.


"Vrijeme je za blog !" ,čuo sam ovu rečenicu u snu. Nisam bio siguran je li to san ili java.
Pa da počnem,jučerašnji dan mi je bio vrlo zanimljiv. Kod kuće nisam bio ni dva sata.
Ujutro sam se probudio kod sestrične u stanu,lagano krenuo kući. Kod kuće ostao sat vremena.
Otišao sam do prijateljice,od nje na Vijeće za FRAMU,da nećete vjerovati,framaš sam.
Samo ću reći da me FRAMA promijenila kao osobu. Nakon toga sam bio u kafiću do 22:40.
I eto,prošao je jučerašnji dan. Ali ovo je samo grubi opis dana,površni.
Najviše od svega mi je bila interesantna situacija u kafiću,oko 20:00.
Ja sam inače opičen (ako ovo smijem napisati u blogu). I zajeban. I ´ajde,modno osvješten.
Živim u maloj primitivnoj sredini. U Slavoniji. Koja je dobra sam da dođeš u nju na tjedan dana,
ali ako živiš u njoj samo te zaglupljuje i nazaduješ ako ne pružaš otpor.
Ne daj da od tebe selo napravi roba! Malo preoblikovani stihovi jedne cajke.
Uglavnom,da opišem situaciju. Ulazim ja u kafić,sa sestričnom i prijateljicom. Naravno,svi
nas gledaju kao da smo sišli s Marsa i došli im ukrasti komadić jetre. Ali,"najčudnije" od svega
je to što ja imam rep na glavi. Zamisli? Kao da imam litru mlijeka u tetrapaku na glavi
i na slamku ga pijem. Možda bi to bilo manje iznenađujuće. Po njihovom metalitetu,
očito bih trebao doći u šeširu s perom. Čast izuzetcima! Oduvijek sam bio,neka vrsta atrakcije
u svom mjestu. Sjećam se kada sam imao 12 godina i obukao hlače boje cigle s tregerima.
To je bio ŠOK! Očekivao sam i da ću na TV-u završiti. Svi su se čudili,čak i profesori.
Nakon toga svi su počeli nositi hlače u boji,tako da se ne bi čudio danas kad budem u
caffe baru da netko dođe s repićem na glavi. Odmah su počela šaputanja,i okreću se svi redom
i ja u jednom trenutku viknem na jednog lika : "Okreni se ko čovjek,jebote,šta se izvrćeš."
Zanijemili su svi. Tada je na kavi postalo zanimljivo i dosadno. Sestrična je stala na
stranu toga lika na kojeg sam se izderao jer kaže da nije gledao mene nego nju,ali srećom
imam oči. Tada mi je došla ogromna želja da se istog trenutka preselim u Zagreb.
Živim za to. Još "samo" 3 godine.Volim Zagreb,ljudi se ne obaziru jedni na druge.
Zagreb mi je draga i zbog Arene Centra koji je najbolji shopping centar u Hrvatskoj <3 .
Želja mi je da upišem Fakultet političkih znanosti (smjer: novinarstvo)
ili Akademiju dramske umjetnosti (smjer: gluma). Inače,idem u
Zdravstvena i veterinarsku školu dr. Andije Štampara u Vinkovce. Idem za medicinskog
tehničara i to smatram najvećim promašajem života,jer to ne volim i planiram se čak
i prebaciti u Gimnaziju. Ne znam,vidjet ću (dajte mi savjet ako želite).
Eh,sad je ovo otišlo daleko od modnog bloga ali nema veze ,neka bude osobni blog
ponekad. Inače,jedna moja prijateljica ima problema sličnih kao i ja. Roditelji su joj pred rastavom.
Ali njenu mamu podržavam jer misli da ti u životu ne treba neka osoba koja
ti samo podmeće nogu i zatvara te u krug usranog suživota.
Eto,baš mi je bilo gušt ovo pisati .
Također,ukoliko niste vidjeli objavljena je dobitnica čizmi po izboru :)
Uskoro će ići još jedna nagradna igra,
a planiram uvesti i "kartice" za najvjernije ali o tome drugi puta :)
Poruka za kraj: Budite svoji,baš onakvi kakavi jeste i iskačite iz mase!
Pogotovo ako je primitivna :D

LOOK DANA



#lookdana
#iskoristidan
#ukradistil
Još jedan look dana za muškarce. Ovaj look mi je definitivno TOP.
Pronašao sam ga na Instagramu na @mensfashions . Na tom profilu ćete pronaći insiparciju ukoliko ne znate što odjenuti danas.
Odjeća je odlična,a također imate i linkove na web-shopove na kojim pronaći određeni odjevni predmet ili modni dodatak,po odličnim cijenama.
Uživajte u današnjem danu,kao i u svakomu. Carpe diem sretan
Danas ide novi blog ,a idući mjesec ili čak i pred kraj ovoga novi nagradni natječaj ,kao što sam i obećao kiss
Pratite blog i stranicu jer najvjerniji će se nekada ugodno iznenaditi sretan
By A

Oznake: modna zona

Dnevna doza prosječnog modnog dana

nedjelja , 03.01.2016.

Kako započeti ovaj blog (modni blog)? Hoće li ići u smjeru kolumne ili bloga?
Ovo sam se pitao prije početka pisanja i odlučio da ću pisati kako mi je sada na srcu :)
2.siječnja - Ustajem se ujutro,ako se može nazvati jutrom 13:00 :) Nova Godina je prošla zanimljivo,
došao sam kući u 4:00 ;) Nagledao sam se svakakvih modnih kombinacija od onih modnih katastrofa
do skoro perfektnih kombinacija. Neki su se odlučili zaploviti u sigurnu luku,a neke je očito omela bura na
toj plovidbi. Dok su neki uspješno prebrodili cijeli Pacifik. Ove usporedbe su nekima jasne,a nekim nejasne
poput stylinga koje sam vidio. Prijatelj je odabrao bijelu košulju,crnu kravatu,Timberlandice i tamne traperice.
Nije to loše,zar ne? Ali je to nešto obično i dosadno! Većina je bila u košuljama i trapericama,a neki hrabriji
su odabrali i neke svečanije hlače i malo svečanije cipeleu kojima su možda bili i preozbiljni za svoje godine.
Prijateljica su bila možda malo uspješnije u kombiniranju,jedna je odlučila za bordno haljinu A kroja. Odabrala je uz nju crne gležnjače.
Koje su već pomalo dosadnjikave. Ali pohvaljujem odabir haljina takvog kroja,jer se nije odlučila za dop**njake poput nekih
kolegica. Bilo je naravno i odabira topića koji su čamac kroja i koji su ljetni,ali ih očito neke curke vole nositi
jer-Što je Nova Godina bez upale pluća? Ta dama u crnom topiću,odlučila se i za usku pripijenu suknja (bez tila, kao što je na linku) jer to po njenom mišljenju odlična kombinacija. Naravno,
odabrala je iste cipele kao i prijateljica ali u bordo boji. Sviđa mi se jedino odabir bogatije ogrlice.
Ali,dosta o Novoj Godini ipak je to najluđi provod u godini i opraštaju se modni failovi :)
Eh,vratimo se 2. siječnju ,nakon razmišljanja o prethodnoj noći i ustajanja iz toplog kreveta,otišao sam do
toaleta u majici koju sam izrezao ljetos i napravio "bolju",pa zapravo fora je,ali služi samo za spavanje.Eh,sad malo
i o meni. Odabrao sam kombinaciju u kojoj su temelj crvene hlače,crnu majicu koja je iza dužeg kroja ,i zbog koje sam
dobio jezikovu juhu od časne sestre jer ne njoj piše FUCK YOURSELF a časna voli svašta čitati,a naprijed standardnog.
Tu su i cipele iz CCC-a koje su na popustu bile 175 kuna. Odlične su mi zbog
ovih crvenih vezica,pertli,šnjira,žnjiranca ili kako god želite reći,ali znate na što mislim. I naravno sive čarape,jer su crne
u perilici belj . Dan je bio pomalo dosadan,doručkovao sam i malo bacio oko na TV. Gledao sam Sudnicu na RTL-u 2.
Inače,zanimalo me što se nosilo 2005. ili 2007. jer nisam imao pametnijeg posla. Iako je sudac u istom odjelu barem
se odvjetnica oblačia u skladu s ondašnjim trendovima. Nakon Sudnice,ništa nije bilo previše zanimljivo. Otišao sam malo
do bake i popričao s njom i čuo neku pametnu. Malo sam se prošetao do ujne i shvatio da ona obožava
kožnate odjevne predmete. Ima lijepih komada odjeće,ali ne iskombinira ih baš uvijek dobro. Ali OK,ovo nije
blog o neuspjelim modnim kombinacijama bliže rodbine. Potom sam slušao pjesme i gledao spotove i u spotu za meni najdražu pjesmu
Lopove od Maje Šuput uočio njene odlične
cipele. Zaustavite na 0:36 i vidjet ćete ih,sandale na vezanje su mrak. Svaka čast ,Maja! Ako ovo čitaš bit
ćeš ponosna na sebe :) Gledao sam i na RTL-u SADA emisiju Shopping Kraljica.
U kojoj sam imao prilike i sudjelovati s mamom,ali o tome drugi puta :) Potom sam išao s prijateljicom Tihanom ,koja je
najviše od svih prijateljica modno osvještena, išao na kavu. Obukao sam još svoju crnu jaknu koju sam prošle zime
kupio u New Yorkeru. Također,od modnih dodataka uzeo sam sivi šal koji je odličan i obožavam ga.
Tihana je obukla sivu suknju srednje dužine,grilonke i gležnjače slične ovima na linku. Obukla je jednostaviju majicu dugih rukava i crnu jaknu.
Ako bude prilike,upoznat ću Vas s njom :)
I tako smo na kavi ostali do 22:00 i vidjeli mnoge stylinge ,ali niti jedan ne zaslužuje da ga spomenem :(
Sutra očekujte novi blog i nadam se da Vam se sviđa prvo izdanje,komentirajte i dijelite :)
By Alen :*

LOOK DANA

I ovo nam je prvi ovogodišnji LOOK DANA!
Dosta sam razmišljao što postaviti i kako složiti odjevnu kombinaciju. Ima stvarno svega,teško je izabrati između 10 kaputa 1,između 100 suknji 1 ...
Malo sam gledao i koje su boje hit ove zime,a to su: siva,tamno plava,tirkiz,smeđa,maslinasta i crvena.
Odlučio sam danas spojiti LOOK DANA i STARO U NOVOM RUHU sretan
Stigla je zima,tako da je i ova kombinacija zimska još jedino nedostaju neke grilonke koje će upotpuniti zimski look.
Grilonke možete potražiti i u Jadran čarapama.
Odabrao sam suknju iz ljetne kolekcije sa stranice ITO ITO. Tako da je to recimo "stari predmet" u ovoj modnoj kombinaciji. Ova suknja je zvonastoga kroja i ima dva džepića koja odlično upotpunjuju samu suknju. Siva suknja se uklapa u mnoge kombinacije,a i ovakav kroj svima stoji. Još mnogo cool stvari pronađite njihovoj stranici sretan
Predivna bluza koja je ovo suknji kao sestra dolazi iz ELFS tvornice divnih stvari. Bluza je odlično krojena i ukoliko imate trbuščić super će ga sakriti. Cijena bluza je 900,00 kn ,ali je vrlo zahvalan odjevni predmet. Meni,osobno,je odlična zbog ovih zimsko-jesenskih boja sretan
Čizme koje su apsolutno odlične potražite u ShoeBox prodavaonicama. Cijena je malo iznad 200 kn. Za ovakve čizme je to prava sitnica. Smeđa boja je hit ove sezone tako da su čizme u trendu. Ovi nabori su odlični i čizme izgledaju zanimljivije.
Tu je i Nohaa crvena torba! Crvena je ,kao što sam i naveo,također hit boja ove sezone wink Nohaa ima odlične torbice koje će Vas na prvu oduševiti. Boja torbe razbit će tamnije tonove ove modne kombinacije.
Od modnih dodataka su tu i Madrid sunčane naočale by ELFS. Daju poseban štih ovoj kombinaciji! Cijena:1000 kuna.
Za kraj obucite Spitz Jacket s Vešmašina web-shopa. Jakna je SAVRŠENA. Možete ju nositi na hlače,suknje,haljine i mnogo toga.Sivo-crna boja jakne sjeda na look kao šlag na tortu. Definitivno mi je na listi dražih odjevnih predmeta sretan
Lijep pozdrav od A wave
Uživajte,a danas pišem blog o jučerašnjem danu i svojim odjevnim kombinacija i kombinacijama drugih sretan

SRETNA NOVA GODINA !

Ispričavam se jer čestitku objavljujem tek danas,ali imao sam problema s postanjem :)
[ČESTITKA]
Svima sretna Nova 2016. Godina sretan
Sve najbolje želim sadašnjim i budućim fanovoma i pratiteljima,kao i svima sadašnjim i budućim suradnicima.
Želim Vam puno sreće,zdravlja i ljubavi. Želim da ostvarite svoje ciljeve i svaki dan provedete s osmijehom na licu.
Također Vam želim mnogo dobrih i kvalitetnih odjevnih predmeta kao i obuće i modnih dodataka.
Nadam se da ćete biti Kraljice i Kraljevi stila i postati prave modne ikone uz moju stranicu.
Puno pozdrava od Alena
-*OBAVIJEST* Nagradni natječaj za čizmice ili gležnjače po izboru produžujem do 5.siječnja kada ću u jutarnjem terminu objaviti dobitnicu :))) Zovite prijateljice da zaigraju sretan
Prilažem i fotku Looka za novogodišnji tulum iako je prošao :)