LOOK DANA

nedjelja , 03.01.2016.

I ovo nam je prvi ovogodišnji LOOK DANA!
Dosta sam razmišljao što postaviti i kako složiti odjevnu kombinaciju. Ima stvarno svega,teško je izabrati između 10 kaputa 1,između 100 suknji 1 ...
Malo sam gledao i koje su boje hit ove zime,a to su: siva,tamno plava,tirkiz,smeđa,maslinasta i crvena.
Odlučio sam danas spojiti LOOK DANA i STARO U NOVOM RUHU sretan
Stigla je zima,tako da je i ova kombinacija zimska još jedino nedostaju neke grilonke koje će upotpuniti zimski look.
Grilonke možete potražiti i u Jadran čarapama.
Odabrao sam suknju iz ljetne kolekcije sa stranice ITO ITO. Tako da je to recimo "stari predmet" u ovoj modnoj kombinaciji. Ova suknja je zvonastoga kroja i ima dva džepića koja odlično upotpunjuju samu suknju. Siva suknja se uklapa u mnoge kombinacije,a i ovakav kroj svima stoji. Još mnogo cool stvari pronađite njihovoj stranici sretan
Predivna bluza koja je ovo suknji kao sestra dolazi iz ELFS tvornice divnih stvari. Bluza je odlično krojena i ukoliko imate trbuščić super će ga sakriti. Cijena bluza je 900,00 kn ,ali je vrlo zahvalan odjevni predmet. Meni,osobno,je odlična zbog ovih zimsko-jesenskih boja sretan
Čizme koje su apsolutno odlične potražite u ShoeBox prodavaonicama. Cijena je malo iznad 200 kn. Za ovakve čizme je to prava sitnica. Smeđa boja je hit ove sezone tako da su čizme u trendu. Ovi nabori su odlični i čizme izgledaju zanimljivije.
Tu je i Nohaa crvena torba! Crvena je ,kao što sam i naveo,također hit boja ove sezone wink Nohaa ima odlične torbice koje će Vas na prvu oduševiti. Boja torbe razbit će tamnije tonove ove modne kombinacije.
Od modnih dodataka su tu i Madrid sunčane naočale by ELFS. Daju poseban štih ovoj kombinaciji! Cijena:1000 kuna.
Za kraj obucite Spitz Jacket s Vešmašina web-shopa. Jakna je SAVRŠENA. Možete ju nositi na hlače,suknje,haljine i mnogo toga.Sivo-crna boja jakne sjeda na look kao šlag na tortu. Definitivno mi je na listi dražih odjevnih predmeta sretan
Lijep pozdrav od A wave
Uživajte,a danas pišem blog o jučerašnjem danu i svojim odjevnim kombinacija i kombinacijama drugih sretan