Vizija i Televizija

subota , 09.01.2016.

Još nisam pisao o blagdanima kao svi,pa ću sada spojiti i blagdane i temu o kojoj sam
želio pisati.Praznika je sve manje.Blagdani su iza nas.Prošao je i Božić i Nova Godina.
Sve prolazi,ali uspomene ostaju.Sjećat ćemo se barem jedne sitnice iz 365 dana.
Neki su donijeli i novogodišnje odluke. Ja nikada nisam,niti ću jer i da ih donesem
znam da bi ih prekršio. Jednostavno,kad nešto kažem da neću onda baš to želim.
Tako da se nikako ne bih mogao odreći slatkiša,cigareta i bloga :)
Znate one fore kao moraš probati,pa vidjeti ali nekada jednostavno imaš
već viziju svega :)
Ja ću Božić pamtiti po odluci da napravim blog :) Možda mi je to najbolja,a možda
najgora odluka koju sam donio,ali napravio sam.Eto.I sada pišem blog.Jupi.
Novu Godinu sam proveo kao i svaku,tj. bolje reći doček Nove jer je 1.1. zapravo
Nova Godina.Jel da? Nebitno. Uglavnom,1.siječnja je program na TV-u bio
gori od popusta od 50 lipa. Svi kanali redom su najvaljivali blagdansku atmosferu
ali od te "blagosfere" nije bilo ni B.Dosadne reprize dosadnih filmova .
Ali,nisam stručnjak,barem nisam još,da ih kritiziram.Zapravo,ja sam najbolji
kritičar jer tko bolje vidi greške od samih gledatelja. No,zaboravimo to jer je to
ionako tradicionalna kritika kao i Sam u kući na RTL-u.
Toga dana kao i svih ovih dana sam malo promatrao styling-e u emisijama na
najgledanijim programima. Tako sam odlučio kritizirati ili pohvaliti outfite voditeljica
emisija Sve u šest, InMagazin i Ja to mogu.
Tako sam na modnu pistu kritika postavio Barbaru Kolar,Antoniju Stupar Jurkin i Miju Kovačić.
Nasumice sam odabrao njihove outfite,jedan najgori i jedan najbolji.
Krenut ću od HRT-ove voditeljice Barbare Kolar,koja vodi emisiju Ja to mogu.
Odmah u startu ću biti iskren,po mom mišljenju HRT ima najgore stiliste.
Ne čudi me što se Jacques posvađao s jednom od stilistica.Barbara vodi i emisiju
Život je lijep u kojoj je tema i o modi,tako da mislim da ona kao pojedinac se zna bolje
odjenuti negoli ju odjenu ovi stilisti. Bilo mi je teško izabrati najgori oufit (jer ih ima dosta loših),
ali odlučio sam se za ovaj.


Izvor: jatomogu.hrt.hr
Dakle,ne znam odakle bih krenuo. Istina,emisija je pomalo i "cirkuska" zbog
raznih vratolomija,ali ne mora voditeljica biti obučena kao da radi u cirkusu.
Počet ću od frizure.Ona je sama po sebi OK,ali u ovaj outfit nikako ne ide.
Previše je,pa čak i glamurozna za ovo.
Nakon frizure prijeći ću na ovu ogrlicu koja mi se jedina sviđa i koju bi preporučio
drugima.Ali nemojte ju ni slučajno nositi u ovoj kombinaciji.
Najviše mi je grozan ovaj prsluk (ili je to bluza) ,izgleda kao da je došla s neke
etno zabave i zaboravila skinuti taj prsluk koji se šareni više nego ovo božićno
drvce iza nje. I još taj prsluk,što li je,svezati crvenom trakom,koja me podsjeća
na onu kojom se uvezuju božićni darovi. Apsolutni fail. Čudi me da već nisu reagirali
neki blogeri na ovaj styling.Ili sam ja propustio to.
Crna haljina je klasika. Ili je ovo ipak suknja. Vidite i sami da me ova modna kombinacija
totalno zbunjuje. Ugllavnom,što god bilo (suknja ili haljina) ne pristaje baš Barbari najbolje.
I dolje još crne čizmice tako da izgleda kao da ide na sahranu,ali nakon etno zabave.
Definitivno unlike. Ocjena za styling bi bila (od 1 do 10) 2. Iz sažaljenja.

Sada idemo,na najbolje Barbarino izdanje u istoimenoj emisiji koja se emitira na HRT 1 subotom
u 20:00 . Eh,to je bila teška odluka.

Izvor: jatomogu.hrt.hr

Odlučio sam se za look iznad.
Zašto? Ne znam ni sam,ali ovdje mi još izgleda najbolje i najnormalnije odjevena.
Plava košulja,kroz čiji ovratnik prolazi srebrna "vezica",je dobar izbor. I čini mi se
kao kvalitetan odjevni predmet. Odabrana je i crna duga suknja koja je još i
najbolja od svih suknji koje je nosila u emisiji. Sviđa mi se tekstura same suknje.
Ocjena za ovo izdanje: 6 jer me bole oči od pisanja ;)

Zbroj ocjena za Barbarina izdanja (najgore i najbolje) u emisiji Ja to mogu je: 8/20

S Prisavlja odlazimo do Krapinske,tj. do RTL-a.
Na RTL-u čeka me emisija Sve u šest. Koju vodi voditeljica Antonija Stupar Jurkin.
Inače,voditelji na RTL-u su solidno,lijepo obučeni i primjereno obučeni obzirom o kakvoj
vrsti emisije se radi. Što je iznimno važno.

Najgore izdanje Antonije u emisiji ,čije ime govori i u koliko sati počinje svakog radnog dana,
teže sam odabrao jer je većinom lijepo obučena.

Izvor: www.sada.rtl.hr
Ovaj look mi je najgori u kojemu se RTL-ova voditeljica pojavila u emisiji Sve u šest.
Ova haljina mi se nikako ne sviđa,baš me vraća u prošlost.Uopće nije niti zanimljiva
uzroka ili dizajna. Stvarno je bezveze,iskreno.Ovo kod grudi na haljini mi izgleda kao da
Antonija ima onaj stari grudnjak koji izgledom podsjeća na kornet.Bar mene.
Boja haljine mi je...dosadna,jer ne znam kako bih se drugačije izrazio.
Ocjena za ovaj look je 2.

Najbolje izdanje Stupar-Jurkin u emisije je ovo,po mom mišljenju:

Izvor: www.sada.rtl.hr
Ovo izdanje mi je definitivno najbolje. Antonija nosi ELFS haljinu imena Anela .
Frizura je drukčije nego što smo naviknuli vidjeti kod nje na malim ekranima. Jedino što nedostaje
je neka ogrlica,kako bi styling bio potpuniji. I bilo bi fora da je haljina u nekoj drugoj boji.
Ocjena za ovu kombinaciju je: 9

Zbroj ocjena za Antonijina izdanja (najgore i najbolje) u emisiji Sve u šest: 11/20

Posljednja emisija za koju sam se odlučio je InMagazin.
Lijepa voditeljica Mia Kovačić već 9 godina vodi ovu emisiju. I njeno je zaštitno lice.
Mia prati modu i sudjeluje u modnim kampanjama tako da je teško pronaći
najgore izdanje.Nadam se da ću imati prilike i surađivati s njom.
Također,nema žalbe na stiliste s Nove TV jer su uistinu dobri.
Emisiju InMagazin možete gledati od ponedjeljka do petka,te nedjeljom.
Prikazuje se odmah nakon Vijesti Nove TV.
Najlošije izdanje ove voditeljce u emisiji je:

Izvor: novaplus.dnevnik.hr

Ovaj styling je meni odličan,ali morao sam neki odabrati kao najlošiji pa sam
se odlučio sam neki manje dobar.Sviđaju mi se salonke i suknja,ali mi
ova majica nije baš najs(p)retniji odabir. Nedostaka boja je i
malo mi je monoton look.
Ocjena za ovu modnu kombinaciju : 6

Najbolje izdanje u kojemu se pojavila voditeljica je:


Kombinacija me osvojila na prvu. Jeans košulja je nešto što nikada ne izlazi
iz trenda.Uvijek ju možete nositi i s mnogo odjeće kombinirati.
Iako je košulja mogla biti i bez ovih ukrasa na džepićima.
Ogrlica je kao rađena za nju. Sviđaju mi se hlače,iako su mi najmanje
drage u cijelom look-u jer su malo glomazne. Sviđa mi se kako se vežu.

Ocjena za ovo izdanje je: 8

Zbroj ocjena za Mijina izdanja (najgore i najbolje) u emisiji InMagazin: 14/20

Poredak po emisijama izgleda ovako:


Hvala na pažnji i čitanju!
Također,ukoliko ne znate što odjenuti ili tražite mišljenje o kombinaciji ,na raspolaganju sam! sretan
Uskoro ću uvesti "kartice vjernosti" :)
I just wanna break the rules! ;)
-Početkom veljače ide i nagradni natječaj :)
By A

Oznake: tv emisije