Oj,Oskare!

nedjelja , 06.03.2016.



"Najiščekivaniji događaj godine!" , "Događaj koji se pamti!" , "Odbrojavamo do Oscara!" , "Najbolja večer u godini!" ,
sve su to samo neki od naslova koji su vam se vjerojatno nametali prošlog tjedna. Ponajviše u nedjelju 28.veljače.
Svakodnevno smo slušali o dodjeli nagrade najboljim umjetnicima u Hollywoodu i prvo što bismo rekli kada
bih nas netko pitao " Što su to Oscari?" bilo bi - "Prestižna dodjela nagrada." Iako možda nismo niti sigurni u te
riječi,ne znamo što znači prestižno,ali odmah bi nam izletjelo. Zašto? Zato jer smo to konstantno slušali preko
medija. Medije,ne krivim ni za što jer ljudi samo rade svoj posao,dapače posao kojeg bi/ću ja radio rado u
budućnosti. No,ovdje imamo primjer koliki je utjecaj medija u današnjici.
Stigla je večer dodjele,neki su gledali dodjelu neki spavali. No,svi smo bili sretni jer je Leonardo di Caprio dobio
Oscara,bez obzira voljeli mi njega ili ga prezirali gledajući. Ta večer se naglašava kao najsvečanija dodjela
nagrada u svemiru,no ona se pretvori u sve osim u dodjelu nagrada. Gledamo sve ostalo osim te dodjele,
to nam postane najdosadniji dio večeri,a zapravo nismo ni svjesni da gledamo dodjelu nagrada,a ne
dolazak zvijezda i zvjezdica. Večer se pretvori u dodjelu "Modnih Oscara" ,što je jedina pretvorba koja se
meni sviđa. Tako da sam i ja sastavio listu Modnih Oscara i Modnih Malina.
Počet ću s Oscarima jer sam ipak donositelj dobrih vijesti.

Na 6. mjesto najbolje odjevenih postavljam Rooney Maru.

Izvor: gloria.hr
Iako je mišljenje o njenom outfitu vrlo podijeljeno,ja stajem da stranu onih koji kažu da
je ovaj styling vrlo dobar. Sviđa mi se ova haljina,iako istina ima moža viška čipke,no
haljina odlično ističe njenu lijepu figuru. Fali malo boja,malo je styling "blijed". Sve ostalo
odlično! Haljina je Givenchy Couture.

Na 5. mjesto zasjela je Sofia Vergara.

Izvor: gloria.hr
Sofia se odlučila za Marchesa Gown haljinu. Po mom mišljenju haljina je taman na
granici kiča i elegancije. Lijepo pristaje njenoj figuri i puti. Sofia je poznata
po lijepom odjevanju tako da nije previše iznenadila ovom kombinacjom.
Svaka pohvala za nju! Jedina zamjerka je taj "kič" na haljini.

Na 4. mjestu našla se Olivia Munn.

Izvor: gloria.hr
Za Oliviu definitivno vrijedi ona : "Manje je više!" Što je ponekad
odlična misao za osmišljavanje stylinga. O njenoj figuri se ne
treba previše govoriti,a haljina joj odgovara kao salivena.
Narančasta boja daje živost i energičnost ,dok elegantni rep
i jednostavna narukvica to smiruju.

Na 3. mjesto odlučio sam posjesti Charlize Theron

Izvor: gloria.hr
Charlize se odlučila za dekoltiranu elegantnu crvenu haljinu.
Njen izbor pozdravljam i jako sam zadovoljan njime.
Ne sviđa mi se ogrlica jer mi je malo previše
casual u odnosu na frizuru i make-up.
Haljina je Dior.

Na 2. mjestu je Olivia Wilde.

Izvor: gloria.hr
Olivia je odabrala haljinu Valentinu,koje je potpuno drugačija
od onih koje gledamo na tepihu. Sviđa mi se
što se donji dio haljine potpuno zatvoren dok je gornji
skoro potpuno otvoren.Pohvaljujem odabir torbice,kao
i ogrlice.

Na 1. počasnom mjestu je Lady Gaga.

Izvor: glora.hr
Lady Gaga je po mom mišljenju najbolje odjevena dama na
oskacarsovskom crvenom tepihu.
Ona je odjenula nešto potpuno atipično,odlučila
se za kombinezon koji potpisuje Brandon Maxwell.
Kombinezon je fantastičan i glamurozan,frizura
daje dodatan dašak elegancije. Jedina mala zamjerka
upećena je nedostaku nakita.


Pohvaljujem još i Jennifer Lawrence,Rachel McAdams,te Patriciu Arquette.

Ovime završavam listu najbolje odjevenih,a lista najlošije odjevenih ide kroz nekoliko dana!
Alen :)

Oznake: Oscar 2016.