< | srpanj, 2017 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |
Jutros preporukica za odlazak u kino (po mogućnosti klimatizirano). Daje se na znanje svim zaljubljenicima u žanr - Nolan je snimio jedan od boljih povijesno-ratnih filmova. (Kojeg, ako se već gleda - preporučujem gledati na velikom platnu, sve drugo bilo bi zakidanje filma i umanjeni doživljaj.) Vjerujem da će "Dunkirk" mnoge, zbog teme II.svj.rata (konkretna priča bi trebala biti poznata iz školskih klupa) i mjesta radnje (pješčana plaža), neizbježno asocirati na britansku verziju Spielbergovog „Saving Private Ryan / Spašavanje vojnika Ryana“ (i/li seriju „Band of Brothers / Združena braća“). A osobno bih zapazila da je, iako dijele sličnosti, Nolanov rukopis već prepoznatljivo drugačiji, on ne daje mjesta predahu i sklon je skokovitom a ne linearnom pristupu. "Dunkirk" dakle u redu velikih (anti)ratnih filmova, već spomenutog Spielberga, a na tragu remek-djela Malicka („The Thin Red Line / Tanka crvena linija“), Coppole („Full Metal Jacket“) ili Kubricka („Paths of Glory / Staze slave“ i „Apocalypse Now / Apokalipsa danas“). |