Backgrounds FreeGlitters.Com #glava{font-family:verdana,arial,sans-serif;color:#CC9933;font-weight:bold;background:#000000;padding-left:15px; } #glava a, #glava a:link, #glava a:hover{font-family:verdana,arial,sans-serif;font-size:120%;color:#9370DB;text-decoration:none;} #sadrzaj{float:left;width:70%;background:#000000;padding-bottom:20px;} #links{background:#000000;color:#CCC;margin-top:0px;} .blog{padding-left:15px;padding-top:15px;padding-right:15px;} .postovi{font-family:verdana,arial,sans-serif;color:#CCC;font-size:small;font-weight:normal;background:#000000;line-height:140%;padding:10px;border: 1px dotted #C0C0C0;margin-bottom:10px;} .font-posta{font-family:verdana,arial,sans-serif;color:#CCC;font-size:80%;font-weight:normal;line-height:150%;letter-spacing:0px;} .postovi a, .postovi a:link, .postovi a:hover{font-weight:normal;text-decoration:underline;} .title{font-family:verdana,arial,sans-serif;font-size:80%;text-transform:uppercase;color:#CCC;font-weight:bold;} .datum{color:#999;margin-top:10px;border-bottom:0px;font: 14px small-caps bold lighter verdana,arial,sans-serif;} .slika{margin:0px 10px 0px 0px; border:0px solid black;width:200px;height:150px;} .ispodposta{font-family:verdana,arial,sans-serif;font-size:x-small;color:#999;margin-bottom:7px;} .stupac{font-family:verdana,arial,sans-serif;color:#CCC;font-size:60%;font-weight:normal;background:#000000;line-height:150%;padding-top:0px;margin-left:70%;} .stupactitle{font-family:verdana,arial,sans-serif;color:#000000;font-size:60%;font-weight:bold;background:#9370DB;line-height:140%;padding:2px;margin-top:10px;border-bottom:1px solid #666;text-transform:uppercase;letter-spacing:.2em;margin-left:69%;} .logo{margin: 0px 0px 0px 1px;border:0px solid black;} .komentari{margin-bottom:7px;margin-top:-5px;margin-left:0px;color:gray;font-size:10px;font: Arial;line-height:13px;} .kalendar {width:190px;border-width:1px;border-style:solid;border-color:#666666;background:none;text-align:center;font-size:70%;font-family:verdana,arial,sans-serif;} .kalendar-aktivni-dani {background:#9370DB;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi {color:white;font-size:11px;font-weight:bold;text-decoration:none;} .kalendar-aktivni-dani-linkovi:hover {color:white;text-decoration:none;} .kalendar-neaktivni-dani {background:none; color:#CCCCCC;} .kalendar-prazni-dani {background:none;} .kalendar-nazivi-dana {background:none;color:white;text-align:center;} .kalendar-mjesec-godina {background:none;color:white;text-align:center;} .kalendar-strelica-natrag {background:none;} .kalendar-strelica-natrag a:link {color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-natrag a:visited{color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-natrag a:active{color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-natrag a:hover{color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-naprijed {background:none;} .kalendar-strelica-naprijed a:link {color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-naprijed a:visited{color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-naprijed a:active{color:#FFFF7B;} .kalendar-strelica-naprijed a:hover{color:#FFFF7B;} .quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #9400D3;border-right: 6px solid #9400D3;color: #000000;background:#9370DB}+

M na kvadrat ili Johnny be good

petak, 01.04.2005.

samo za tebe lujka :) ....ili kako se to moze dogoditi u mojoj masti

Prije nego sto je rekao «drago mi je sto te vidim» skinuo mi je jaknu, jednostavno me zgrabio, poceo da me ljubi, dodiruje po cijelom tijelu, grudima, kao da je previse vremena cekao a sada osjeca da taj trenutak vise nikad nece doci.
Ostala sam gola, i tamo, u hodniku tog stana, bez ikakvog prethodnog rituala ili pripreme, neimajuci vremena da kazem da je to bilo dobro ili lose, dok je ledeni vjetar ulazio kroz odskrinuta balkonska vrata, vodili smo ljubav. Razmisljala sam da mu kazem da prestane, da odemo na neko malkice udobnije mjesto, a malo priceka kako bi poceli istrazivati taj ogroman svijet nase senzualnosti, ali istovremeno sam ga toliko zeljela unutar sebe, jer to je bio covjek koji nikad nece biti moj. Zato sam mogla da ga volim svom energijom, da to popodne imam ono sto nikad ranije nisam imala, i sto, najvjerojatnije, nikad vise necu imati.
Polozio me na pod, usao u mene prije nego sto sam potpuno bila vlazna, ali bol mi nije smetala, naprotiv, svidjalo mi se tako, jer mi je u tom trenutku trebalo da skuzim da sam njegova, bez ikakve dozvole i daljnjeg premisljanja. Pasalo mi je to potpuno nepostivanje pravila koje smo ustanovili izmedju nas, sad su nas vodili samo basic instinkti muzjaka i zenke. Bili smo u najkonvencionalnijem polozaju (unatoc svim pricama, my favorite position) – ja dole, rasirenih nogu, a on gore, ulazeci i izlazeci, dok sam ga gledala, bez namjere da se pretvaram, da jecam , da nista, jedino sto sam zelila je da mi oci ostanu otvorene, da zapamtim svaki trenutak, da gledam njegovo lice kako se transformira, njegove ruke zapetljane u moju kosu, njegove usne koje me grizu, ljube. Nista od predigre, milovanja, suvisnih priprema, njeznosti, samo on u meni, a ja unutar njegove duse.
Ulazio je i izlazio, pojacavao i smanjivao ritam, s vremena na vrijeme na trenutak stao da me promatra, ali bez ikakvih pitanja i razgovora, znao je da da je to jedini nacin da nase duse razgovaraju u tom trenutku. Ritam je ubrzan, orgazam je blizu, a ja zelim da taj trenutak potraje zauvijek jer bilo je tako dobro – Aaaaaaa, taaaaako dobro. Sve ociju sirom otvorenih, primjetila sam da ulazimo u neku drugu dimenziju. Vidjela sam kad je njegov orgazam stizao, njegove ruke su snazno drzale moje, pokreti su se pojacavali, a onda je vrisnuo, nije ječao, nije stisnuo zube, vec je vrisnuo. Viknuo. Zarezao kao zivotinja. Groarrrrrrrrrr..... :)
Nakon sto je njegovo tijelo sislo s moga, ne znam koliko dugo smo ostali zagrljeni, milovala sam njegovo lice, rupicu, njegove «antene», osjetila otkucaje njegovog srca, brze, a njegove ruke su njezno klizile mojim rukama, od cega sam se jezila po cijelom tijelu.
- 00:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>