What you fear is your desire.

subota, 16.02.2008.

.the love below

Dušo, nisi jedina koja se uhvatila za njegove laži. Samo sam ja to shvatila davno prije no što si ti proletila kroz naše živote.
Prilaziš do mog stola. Samouvjeren, ali nisam ja dovoljno snažna da te nosim na duši.
I ne znaju oni da si na pozornici tiho šaptao moju najdražu pjesmu.

Ona je stajala kraj mene tako smirena, kao da ne zna što joj se događa iza leđa.
Otpila je šampanjac tako otmjeno i zagrizla zadnji komadić čokolade.
Vatreno crvena kosa padala joj je do pola golih leđa dotičući rubove haljine.
Zatim je nestala. Ne boli li kada vidiš voljenu osobu kako svu tu, navodnu, ljubav predaje drugoj osobi?
Večer je bila uništena, obje smo sjedile na podu razmazane šminke, bez trunke ponosa i gracioznosti koje smo ponijele sa sobom.
I ta ljubav nam više ne da dišemo, koračamo, mislimo, živimo.
Možda te nikada neću pustiti da odeš.
I riječi se raspadaju poput domina, ali bez mogućnosti vraćanja na početak.
I dalje se borim, a nemam kome plakati, kome doći kući.
Opet ti zvonim na vrata i pred njima ostavljam sve ono do čega mi je bilo stalo.
Odričem se svega što mi je bilo drago, zaboravljam obećanja i izdajem samu sebe.
Drži me snažno, jer ti ispadam iz ruku.

In my dreams you hold me tight
In my dreams you're always here.

- 23:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.