What you fear is your desire.

ponedjeljak, 17.12.2007.

.BIJELO, CRVENO, BIJELO, CRVENO

Pokazala sam ti ljubav, ne žali zbog toga.
Puštam te u svrhu pronalaženja slobode.
Kako tvoje, tako i moje.
Bili smo izdani u prošlosti, izdani smo sada i biti ćemo izdani u budućnosti.
Nije to naš odabir, to je tvoj odabir.
I sad čekaš tople riječi utjehe, oprosti, ali nemam ti više što za reći.
Uživali smo, voljeli se, ŽIVJELI.
Mjesec nas taman napušta, s svitanjem dolazi poštar. Misliš da nosi sretne vijesti?
Ne bih se kladila.

Gledam te ujutro, stojiš pred ogledalom i briješ se.
Prilazim ti s leđa i kao da se režeš na moju ljubav, odjednom pjena postaje crvena.
Kao da krvariš ljubav, a ja bih trebala biti zavoj.
Ljubim te u vrat i mičem ruke s tvog struka, taman si se htio okrenuti i poljubiti me.
Kakav je osjećaj ne imati onoga nekoga kraj sebe kada ga trebaš?
Gledaš na sat, u dva tri poteza si obučen, ljubiš me u čelo i dovikuješ kako nećeš stići na večeru.
Poslovni sastanci, svečane večere i te stvari, pomišljam.
Da bar, lažove.

Dovoljno sam te voljela, vrijeme je da počnem istom jačinom naučim voljeti sebe.
Uništio si me, ali jača sam ja od toga.


DOSTA.
Neće me biti neko vrijeme.
- 23:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.