What you fear is your desire.

srijeda, 28.11.2007.

.illusion never changed into something real

Opet sam ta kojoj se laže.
Osmijeh na tvojem licu kazuje da ćemo se zauvijek smijati.
Tvoje ruke obećale su me uhvatiti ako padnem.
Istina u tvojim lažima svjedoči o tome da ćeš zauvijek ostati moj.
Kiša moči pločnik, ali i dalje nam to ne smeta.
Ponosno gazimo preko vode kao da sunce sja.
Prošao si mi kroz srce kao oluja, a more je ostalo mirno poput ulja.
Bojim se našeg susreta za nekoliko godina.
Opet ćemo žrtvovati sve što imamo da bismo samo nakratko opet uživali jedno u drugome.
Pereš ruke, spašen si.
A što sa mnom? Mene ćeš ostaviti da se sama branim od njih?
Strvinari, samo čekaju našu nesreću. Nećemo im dati da uživaju u našoj tuzi, jeli tako?
Skupo si me prodao, a malo dobio.
Nije ovo ništa opasno, sjedi, samo je vožnja.
Nemoj se sad slomiti, trebam te.
Ne smiju oni vidjeti tvoje suze.
Ne moraju vidjeti čak ni da smo pokušali.
Mogla sam ti pokazati što je ljubav.
Ali samo ona više nije dovoljna.
Samo ćemo mi znati, obećajem.
OBEĆAJ MI ISTO.

You waste your time on hate and regret.
- 22:17 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.