What you fear is your desire.

srijeda, 31.10.2007.

.i'm taking love

Zamolila sam te da ostaneš, nisi me slušao.
Otišao si prije nego što sam počela govoriti.
Nije večeras sve gotovo.
Jastuci zaudaraju na prijevaru, a ostatak posteljine u tonu je s njenim lažljivim usnama.
Padaš ničice, moliš za oprost.
Oprost se ne kupuje autom i novcem. Oprost se ne kupuje.
Preteška je ova noć.
A ne idem kući bez tebe.
Dopustit ću si da zajedno legnemo u krevet.
Dokrajčimo bocu, pričajmo prljavo i zaspimo u nadi da zora donosi spas.
Toliko su teške riječi koje su ostale neizgovorene.
Toplinu tvog daha nikad neću zaboravit.
Okus dana kada sam otišla ostaje urezan u meni.

Gledala sam kako se tvoji najdivlji snovi ostvaruju, a nijedan nije uključivao nju.
- 10:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.