What you fear is your desire.

subota, 27.10.2007.

.girls like cars and money

Ostajem netaknuta nakon cijele noći tvojih dodira.
Gledam ti u oči, prilazim ti.
Čekam lijepu, toplu riječ koja silazi s tvojih usana.
Umjesto toga s mojih usana silazi nekontrolirana gomila hladnih i grubih riječi.
Sutra će mi biti žao, ali moralo se dogoditi.
Hej, čujem li ja to našu pjesmu na radiju?
Čekaj, s kime da je pjevam?
Noćas bliži si nego ikad, a tako si daleko, daleko s njom.
Veži se, nije ovo spora vožnja.
Dala sam ti volan, nisi me znao voziti.
Brzo će svanuti dan kada ću reći da si ti bio samo pogreška.
Tražio si sve, sve si i dobio. Ono lijepo. Jednako tako i ono ružno.
Očekuješ suze?
Dobit ćeš smijeh.
Uzet ćemo sutra, dan po dan.
Zapravo sam bila zaljubljena u tvoj auto i novac, ne u tebe.
I nije mi žao, dobila sam što sam htjela.

Nadam se da će se laži oprati s posteljinom.
- 00:02 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.