What you fear is your desire.

srijeda, 24.10.2007.

.electric nights

Ne trudi se sa praznim pričama, ne vjerujem.
Ne opravdavaj se, ne tražim opravdanja.
Nemoj mislit da se suze neće osušiti.
Samo ugasi svjetlo i budi kraj mene.
Trebam te još samo na koji čas.
Trebam ti pokazati samo što znači osveta.
Ne trebam dramu, to možeš mami pričati.
Pusti me malo samu u svijet, oslobodi me.
Probat ću, makar se opekla i pogriješila, reći ću PROBALA SAM.
Mogu sama dalje hodat, iako sam navikla da me prate tvoje stope.
Reci kakav je osjećaj kad se gubiš?
Požuri kući, sljedeći prizor neće ti se svidjeti.
Sada ćeš vidjeti kakvog sam zapravo okusa.
Okreni glavu, mogu se brinuti sama za sebe.
Opet ćeš se vratiti po moje donje rublje s bocom šampanjca.
Ne moramo se zavaravati, trebat ću te iz požude.
Nemoj mislit da ću ostaviti lijepu uspomenu.
Hvala što si me naučio da moram znati što želim od pojedine odluke koje donesem.
Jučer voljena, danas ostavljena.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
- 16:26 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.