[15.09.2007., subota 12:24]

Fascinacija pjesmom

Na mnogobrojna negodovanja fanova glede mog grubog odsutstva s ex. Marvinovih kronika odgovor može biti samo jedan: pojavljivanje u velikom stilu. Ma, ne u autu! Stilo je ionako kod mojih na čišćenju injektora. Mislio sam na stil kao kulturni fenomen (koga zanima više, kliknuti ovdje). Uglavnom, u velikom stilu sam vam prenio nekoliko najrelevantnijih verzija kultne pjesme My Way, možda najvažnije pjesme u povjesti Rock Roll-a.

Za neznalice, slavnu pjesmu je napisao Paul Anka, a proslavio Frank Sinatra. Većina ljudi (i ja nekad) tu pjesmu nazivaju Sinatrinom pjesmom.


No naravno, kasnije se i Anka usudio snimiti svoje remekdjelo pa je red i njega prenijeti.


Osim njih dvojice, pjesmu je otpjevao i The King. Ova snimka pokazuje Elvisa samo 2 mjeseca prije njegove smrti, ali svejedno je sasvim jasno zašto ga milijuni smatraju najvećim ikad.


Pjesma ne bi bila toliko velika da je nije otpjevala i neka operna faca, pa prenosim i verziju otpjevanu od strane opernog baritona Davida Serea.


Isto tako, kakav bi to evergreen bio da nije preveden pa izveden i na nekom drugom jeziku.


I za kraj, obavezno pogledajte i interpretaciju tog evergreena od strane Sida Viciusa, frontmena Sex Pistolsa.


Stavio bih zasigurno i svoju verziju na You Tube, ali nažalost imam dvije otegotne okolnosti: nemam glasa i nemam sluha.



Komentari (7) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ostavite svaku nadu vi koji dolazite tražeći nešto pametno.
marvinovekronike(at)gmail(dot)com
Čovjek i magarac su pametniji od samog magarca.
(profa s treće godine)



Tekstovi na Bestseleru



























Rečeno mi je da mi banneri i nisu baš neka umjetnička djela. Znam, ali nije ni blog pa ga svejedno pišem. Jer mi je gušt. :-)