22

ponedjeljak

prosinac

2008

ZIMSKA LIGA LAGVIĆ/6. kolo - Tema "PEROLAKA"

prije starta








Nedelja, 21.12.08., Lagvić, 10:00....
CESTA: 9,2km, 691m uspona....


Raport by Jankovichi ;)

Fotke - Lagvich 6. kolo


Aaaaaaaa yes....snijeg sretan, prvi put ove godine (na 1.zimski dan) sam vidjela snjeg (u live verziji zubo )....
Tema: "Perolaka", za žemske ispod 60kg (konačno sam se prebacila iz sumo kategorije smijeh) i muškice ispod 70kg....Odabralo se po 5 najlakših i nasumce "sparilo", prvi par prema rezultatu dobiva majicu, a ako je već ima onda prvi slijedeči....sa svojih 60kg (u opremi) nisam ušla u konkurenciju cry zubo....
E da....taktika "nova" naughty....pošto sam do ove nedilje speglala "Lagvić-cestu" već!? pjeva 3 puta (neš ti iskustva zubo), odlučila sam prva 3km maaalkiiiiice brže odtrčat, pa da vidim dali mogu izdržat do kraja, kad ću puknut i dali šta dobijem sa takvom taktikom???....
Eeeeee, ama baš ništa nisam profitirala smijeh, samo umor...još dobro da sam u "dobroj formi", jer da sam to pokušala izvest prije pol godine na brdu mislim da bi pukla ko balon smijeh....
Tako je ipak bolje pod kočnicom....pa nakon 3km ubrzat, a /zadnja 3 km/ koja su "relativno ravna" još brže i eto, možda padne neki novi PB u narednim kolima (još 4komada do kraja ovosezonske lige).....
Moj rez: 1:02:44....

I za kaznu belj, jer sam se umorila u brdo, morala sam se trčajući spustiti sveeeee dooooo Mlinarice eek sretan ....pošto sam optimist zubo, veselo sam ta 3 neplanirana km, upisala u dnevnik i time nadoknadila subotnji manjak smokin....naime, dok sam u subotu rano ujutro peglala nasip (prema rasporedu dugi trening), nije mi na pamet palo nono neko divljanje..... pa sam u 100 min odjoggirala cca 15km zijev wink...

U subotu 27.12. Novogodišnja trka u centru Zagreba, 10km vrtenja u krug zujo, jurcanje po uskim i malo manje uskim ulicama, crvenim tepisima eek...ma svašta zubo...al eto, pošto nisam više toliko zimogrozna lud kao prošle godine i to ću odtrčati rolleyes cool...
CU wave

<< Arhiva >>