27

srijeda

rujan

2006

Pearl Jam 26.09.06 - Dom sportova/ Zagreb

Naj koncert godine 2006 ;)










F E N O M E N A A A A A A L N O O O :D ! ! ! ! ! YEAHHHHHHHHHH


Zimona, Marjetka in Lenchi so veselo prijadrale iz Ljubljane dead party u Zagreb - takoj po šihtu thumbup .... Doma smo se še mal okrepčale party ter se veselo podale v gužvanje pred Domom sportova..... Mal nam ni blo jasn zakaj vsi dol stojimo in zakaj gre vse bol počas zijev party "Red bull daje ti krilaaaaaa" hahahahaha rofl smijeh.....no ja, wink po polurni gneči simpatičnem prerivanju in plezanju čez pregrado smo le uspele smokin thumbup .... prvo seveda na wc, pol pa še po eno rundo party dead "Žuja je zakooooon!" smijeh in seveda iskanje primerne pozicije z dobrim pogledom in pregledom naughty.... Koncert je bil fenomenalen, super izvedba, naj štimung, dobra zabavva, cool publika,.....
Baje drug let pridejo spet thumbup....ja pol se pa vidmo, a ne wink mah


Fotkice s koncerta:

Edie je splezal na steber :)

V elementu ;)

Vesele Janezice v Domu sportova ;) :D


"Alive"

Son, she said, have I got a little story for you
What you thought was your daddy was nothin' but a...
While you were sittin' home alone at age thirteen
Your real daddy was dyin', sorry you didn't see him, but I'm glad we talked...
Oh I, oh, I'm still alive
Hey, I, I, oh, I'm still alive
Hey I, oh, I'm still alive
Hey...oh...
Oh, she walks slowly, across a young man's room
She said I'm ready...for you
I can't remember anything to this very day
'Cept the look, the look...
Oh, you know where, now I can't see, I just stare...
I, I'm still alive
Hey I, but, I'm still alive
Hey I, boy, I'm still alive
Hey I, I, I, I'm still alive, yeah
Ooh yeah...yeah yeah yeah...oh...oh...
Is something wrong, she said
Well of course there is
You're still alive, she said
Oh, and do I deserve to be
Is that the question
And if so...if so...who answers...who answers...
I, oh, I'm still alive
Hey I, oh, I'm still alive
Hey I, but, I'm still alive
Yeah I, ooh, I'm still alive
Yeah yeah yeah yeah yeah yeah

<< Arhiva >>