AKO MI TE ZABRANE

13.06.2015.


Image and video hosting by TinyPic

Šaputat ću srcu ….
kuj žezlo od mjedi
pripremi početak usprkos bijedi,
pazi i čuvaj što je voljeno
k˙o dijete prvi put povijeno
….ako mi te zabrane

Ruke čvrsto da sklopljene ima
dušu da hrabre što izdaje je snaga uma
i nebeskoj svjetlosti uputit ću molitve
latice cvjetova neka su proklete
….ako mi te zabrane

Ne bio mjesec brat netaknutih zvijezda
što se meškolje u vedrini noći mekih gnijezda
Ne bila rosa suza na papiru što se ispiše
ni dodiri pokisli od ledene kiše
….ako mi te zabrane

Neka tuga hara danima mog života
sve što je i nije dano od Boga
plamen što dušu pali na osami
staklom mi oštrim izrezani dani
….ako mi te zabrane

Stablima korijenje neka istrune
čuda svijeta neka se pobune
i pepeo od njih postane
ludilo da nikada ne prestane
….ako mi te zabrane….

Autorica: Pejak Mirjana Peki (Prow.Quantum.Xm)-"Strah svitanja"
Lektura: Zvjezdana Karmela Hercegovac

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.