Kreativka u akciji

12.12.2009., subota


Povratak…
Photobucket


Dugo me nije bilo na blogu, predugo…
Nedostajalo mi je, priznajem. Ponekad bi onako, na brzinu obišla vaše blogove, pogledala što radite i sretna sam što ste svi još tu.
Ove godine dogodile su mi se dvije važne stvari u životu, zapravo, ostvarila su mi se dva životna sna. Prvo – zaposlila sam se i radim već deset mjeseci ( nakon nekoliko godina pauze ). Drugo – kupili smo manju kuću blizu grada, što je bio moj životni san! Dogodilo se iznenada, neplanski, ali toliko me poneslo da sam se dušom i tijelom predala renoviranju. Istina, treba još dosta uložiti, dio nadograditi, promijeniti vrata, prozore, krov, ali napredujemo i iskreno se nadam da ćemo u godini koja je pred nama većinu poslova uspjeti i obaviti.
Nedostatak vremena pratio me u korak. Ljeto mi je proletilo, samim tim što smo uz posao uspjeli zasaditi papriku i ubrati rekordnih 8 tona. Često bi prespavala tek nekoliko sati na dan. Zaradili nismo bog zna što, razočarana sam. Stanje u Podravki i našoj poljoprivredi je poznata stvar i bolje da ne pričam o tome.
Plela, heklala a ni vezla nisam od veljače i čudim se da sam uspjela izdržati toliko dugo. Tješi me što radim još sljedeći tjedan i konačno idem na zasluženi godišnji odmor, negdje do kraja siječnja. Baš me veseli jer ću se konačno pošteno odmoriti i posvetiti se završetku zaostalih radova. Ali i napraviti nešto novo. Između ostalog, prošlog smo mjeseca proslavili 19 godina braka, najstarija kćer je proslavila 18 rođendan ( kad već?! ).
Blagdani su pred nama, sve mi je došlo prebrzo, ali jedva čekam. I nadam se da nećete dugo čekati sljedeći post…

- 21:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.