Kreativka u akciji

02.02.2009., ponedjeljak


Zima…
Dosta je bilo snijega ove zime! Nije li? Meni ga je preko glave! Između ostalog jer školski autobus ne dolazi po djecu pa s njima svako jutro propješačim 2,5 km do glavne ceste gdje ih onda pokupi. U povratku još 2,5 km, tako da svako jutro propješačim 5 km. U jutro je još dosta mračno, a dio puta vodi kroz šumu i bojim se pustiti ih same. Kod nas na brdu ima duplo više snijega nego u nizini, a cestu jako loše čiste, ima dosta leda, čak i grana na cesti koje su popucale od težine snijega. No dobro, nadam se da će se brzo otopiti.
Protekla dva tjedna išla sam na fizikalnu terapiju. Od jednog bezazlenog pada na ledu pred četiri godine pomaknuo mi se kralježak i od tada otklizao s mjesta za 3 mm. Čini se malo, no vjerujte, to je jako puno. Bolovi su ponekad bili nesnosni. Kod takvih padova je najgore što se posljedice ne osjete odmah, nego tek nakon nekog vremena.
Vježbe u bazenu su mi baš 'legle', kad sam izašla iz vode osjećala sam se lagano, ništa me nije boljelo. Ali vježbe u dvorani su me dotukle. Cilj tih vježbi je da se ojačaju mišići koji podupiru kralježnicu, da se popravi držanje, i na neki način da se kralježnica istegne i prodiše.
Iako su u početku vježbe bile prilično bolne, nastavila sam vježbati kod kuće, pola sata svaki dan. Osjećam se puno bolje, nema više one ukočenosti kao prije, bolovi su se smanjili.


Photobucket

Od pletenih radova uspjela sam završiti ovaj šal. Jednostavan je i isplela sam ga relativno brzo. I jedna vesta je pri kraju, ostale su mi samo prednje strane. Kad pletem nešto obično počinjem od prednjice ili rukava, i onda su mi leđa nekako dosadna i to potraje. Zato sam ovaj put okrenula redoslijed!

Photobucket

Photobucket

Ove zime silno me razveselila božikovina koja nakon desetak godina prvi put ima nekoliko predivnih crvenih bobica.

Photobucket
- 20:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.