My Music

Image Hosted by ImageShack.us


Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari...See it/Don't see it

Oni koje volim...

Plawaaa(Zaljubljena MaWwa)...Obavezno posjetiti...
6 Zlocestih Vrazica
Alison Amy Jackson(Teen Cura HPFF blog)
Analena River Fox
Aya Hamville
B.B.
B.B. ali njena HPFF prica =)
Beyonce_Fan_13
Cath Jones(Beyonce HPFF blog)...
Celine McDonald
Chiara Shiare
Corvus Corax
Crystal Corwin
Ea Black
Glam Girl
H@t€ th@t ! L()/€ Y()u!
Hermione Jean Granger
Jade Cromwell
Jedna MaLla...Plawina frendica...
Kaly Turner
Kika
Kim Smith
Kontesa Nera
Lana
Leda Steilles
Leah Slytherin
LiZzie Shadan
Luise Bennigton
Maggie Riddle
MaLa ZwJeRkIcA
May Stox
Nerchi
Nikolina
Nina-Balerina
Ramona Cavalier
Roby
Roxy Kent
Shea Nirvana Cole
Teen Cura
Zajednicki blogg Teenice & Beyonsice :))))

Likovi...

Image Hosted by ImageShack.us


Hit Counter
Hit Counter
Brojac postavljen 24. Oktobra 2007. u 15.00 sati...

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr


online



Myspace Layouts


Blog o osnovnoskolski,a kasnije srednjoskolki, Minji Karić...Pratite pricu,a ako ste Teenager,pogotovo zaljubljeni,prica ce vam se jako svidjeti...
Likovi...

Minja Karić(ja!)

Image Hosted by ImageShack.us


Osnovnoskolka,Matutrantica (8. razred,sad za sad smijeh)
Godine:14
Ljubav:Hmmm..Ne znam sta da osjecam...Mislim da sam zaljubljena u Tahira...Ipak se ispostavilo da on donosi ruze...
Porodica:Tata Zlatan,Mama Jelena & brat Robi...
Pametna polu plavusa-brineta(smedja) zelenih okica smijehnjami

myspace graphic

myspace graphic



Cicko,Ćiro i Toni

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Moja maca,Kanarinac i plisana igracka koje jakoooo volim....

Robi Karić(moj brat!)

Image Hosted by ImageShack.us


Osoba koju jako volim...hehe...bolje reci obozavam ga...sve cure mu se ulizuju(Sto se vidi na slici :P),ali se njemu svidja samo jedna za kojom jakoooo tuguje...heh...Vidjecete koja ;) Najfrendovi su mu Mrki,Buna & Tahir...myspace icon

myspace icon



Tahir...

Image Hosted by ImageShack.us


Totalno sam promijenila misljenje o Tahiru...Otac mu je umro a Majka se jedva bori sa zivotom...Zaista mu ej tesko i jako mi ga je zao...prije sam mislila da je odvratan,a sad je zaista...ma nemam rijeci...Ali sad ga jos i VOLIM!On mi donosi ruze i patim za njim...Jako mi je tesko pisati o njemu...Jer je to jako teska tema za mene...Ugl. citajte sve u mojoj prici...kao sto spominjem:"Hvala ti Tahire,sto si me odraslom ucinio,tebi toliko dugujem,ti si jedna velika gromada,jedna velika prica,jedna stvarna bajka."

Mrki

Image Hosted by ImageShack.us


Prezgodni momak Robijevih godina...Gimnazijalac,ali se on i Robi poznaju jer su isli zajedno u osnovnu...Robijev najfrend poslije Tahira...Ne vjerujem dali je on ikad hodao sa nekom curom...Robi mi je rako mozda samo u 1. gize...Nisam ga bas najbolej upoznala ali se cini kao OK tip...

May Stox

Image Hosted by ImageShack.us


Živi s mamom. Jako je romantična, dobra, pomalo naivna i nespretna. Voli biti u svojim mislima. Voli crtati. Jako je pametna i voli pomagati drugima. Nekad zna biti jako depresivna pa se povuče u svoj svijet.
Ne voli zločeste ljude i ljude koji zezaju ostale.
Ima preslatku macu Roxy i sovicu Rowenu (Ro).Moja best frendica...

Luise Bennigton

Image Hosted by ImageShack.us


Ima četrnaest godina, svijetlo plavu kosu i tamno plave oči.
Živi s majkom, otac ju je napustio kad joj je bilo dvije godine. Nespretna je i jako zaboravna. Često cinična i sarkastična, čime zna iživcirati ljude. Pesimistična je, od muhe radi slona, spava na nastavi i u vječnom je sukobu s pravilima kojih se ne pridržava.
Voli maštati i crtati. Obožava tetovaže, ima paukovu mrežu na pupku i ramenu,
i pauka na lijevoj šaci. Iako o sebi govori sve najgore(belj) ona je moja best frendica...Zajedno sa May...

Anamarija

Image Hosted by ImageShack.us


Ima 12 godina , voli lude provode, mrzi školu i smotana je ko sajlasmijeh(al samo da znate da to nisam ja rekla vec ona...stalno o sebi najgore laze smijeh).Kažu da je opičena,sluša sve osim cajki.Luda je za jednim dečkom iz škole,Zove se Ante Polić. živi s mamom,tatom i starijim burazom koji ima 18 godina.Njen buraz se druzi sa mojim...

Marielle Cobain

Image Hosted by ImageShack.us


Ide samnom u razred, druželjubiva je, ima frčkavu smeđe-plavu kosu, i smeđe oči...al je nitko ne razumije u razredu...pomalo je čudna, al ju neke osobe zbog tog jako vole(cerekkao npr ja smijeh)...umjetnička je duša, svira gitaru i klavir, pjeva i crta...i najviše ju volim zato jer me razumije i podržava u svakoj mojoj odluci!

Ella Jurcevic

Image Hosted by ImageShack.us


Preslatka cura mojih godina,smedja kosa,malo niza od mene...Voli da se zeza i preextra je frendica...zaista imam srece sto mi je ona frendica...Volim je jer me jako podrzava...

Danielle Ava Parker

Image Hosted by ImageShack.us


Za prijatelje Dani. Obična 14-ogodisnjakinja.Cura veselih smeđih očiju. Uvjek nasmijana I zadužena za šalu I provale u društvu. Rijetko ćete ju naći samu jer je uvjek okružena prijateljima. Pomalo je razmažena I malo previše buntovna. Ima rotwailere Atosa I Taru koje dživljavam kao porodicu,cak ih i ja jakooo volim... Potpuni je ovisnik o crtanju, internetu, muzici I knjigama, pogotovo krimićima, a trenutno piše svoju knjigu(jedva cekam da izadje...neda mi ni da virnem...). U ljubavi I nema sreće,još uvjek traži svoju srodnu dušu.Nepodnosi laž, dvoličnost I šminkere.Ima plavu kosu I plave oči I to u mnogim situacijama mrzi jer izgleda kao mamina maza I zbog toga nosi pretežno crnu odjeću. U školi je odlična ali je rođeni kampanjac I uvjek uči u zadnji čas zbog čega joj mi(njeni prijatelji) stalno prigovaramo...

Alison Amy Jackson

Image Hosted by ImageShack.us


No,mi je zovemo samo Ali. . jedna cetrnaestgodišnjakinja.. uvijek vesela, i spremna za salu. . uvijek spremna pomoci prijatelju u nevolji. .bavi se plesom. .i voli rolanje. .uglavnom slusa rock i pop.. najdraze boje su joj crna i crvena.. najdrazi predmet joj je engleski(kao i menicerek),dok mrzi matisu zbog profe.. koja ju ne podnosi i uvijek joj zadaje najteze zadatke. .. . voli sport. .posebno nogomet i odbojku. . nevoli se puno šminkati. . ali za sjajilo i maskaru uvijek ima mjesta(smijeh).. najdraze zivotinje su joj psi . .ima psa rex-a(kojeg ja obozavammmmcerek)...mjesanac izmedju lesi-a i njemackog ovcara. .. osim zivotnja,voli i nakit.Od odjece ugl. prevladavaju. crne i crvene stvari kao i trapke.. voli nositi starke. .iako vecinom osim starki nosi i nikice.. i sl. . ne voli kad joj netko pametuje. .i kad joj netko laze u facu. . te umišljenost. . . nije razmazena osoba.,. vec skromna.. . .ima starijeg brata kojeg cesto davi(on je robijev prijatelj...) .. ali sto ces i to mora neko...hehe...ma bubav moja...Najludja je tu...

Dana Ellisabeth Shadan

Image Hosted by ImageShack.us


15 god,brzopleta,razmazena,bezobrazna,ne podnosi grljenje,obozava starke,uvijek u crnom ili crnom pa s bijelim ili krvavo crvenim,slusa metal,rock,puno srebrnih prstena,na ledima kod vrata tetovaza pauka...Ne volim je bas puno...Bas zbog prethodnih osobina...

Katarina Kolak

Image Hosted by ImageShack.us


-zgodna
-zabavna
-svida se gotovo svim deckima
-jako dobra prijateljica
-druzi se sa:
Minjom(Mee!Weeecereksmijeh),May,Luise,Ellom,
ali najbolja joj je Ella
-idem sa mnom u razred

subota, 17.11.2007.

X Poglavlje+Anketa...

Eto ga,pipalzi...Izvinite za gramaticke greske,ali to mi se zaista ence dati ispravljati...mozda grijesim kad pisem ali-napisam lai ili ma-am i najcece su kod ja ili je-aj ili ej...al ett...to je u brzini pisanja jer mi inspriejsin brzo "istice" pa zato...nadam se da vam to ne smeta previse...ett...sad se bacite na citanje,a ovaj sam napisala sa puno ljubavi,i po 1. put sam ustvari osjetila Minjinu ljubav prema Tahiru...KiZzam...


Dinko je trubio.Bila sam spremna za izlazak.Pogledah kroz prozor.Sjedio je na svom motoru isprsivsi se.Plava kosa mu se presijavala na suncu.Robići moj,ti uvijek imas pravo-pomislih i strcah niz stepenice kao da mi se strasno zuri.
Dinko se sav vazan pomjeri naprijed praveci mi mjesto iza sebe.Stajala sam ispred njega ozbiljna,ozbiljnija nego sto sam ikad bila.
-Sta stojis?Penji se,Bibercicu!
-Moram nesto vazno da ti akzem.I da te zamolim.Hoces li to uraditi za mene?
-Obecavam da hocu,sve sto mogu.
-Ovo mozes.
-Onda reci.
-Ne trazi me vise.Nikad,nikad vise!
Osmijeh mu se zaledio na usnama.Kao da je izgubio dah.Ja sma se okreula i posla niz ulicu.
-Ama,cekaj,reci nesto,objasni mi.
-Nema se sta tu objasnjavati.Decko kojega sam voljela nisi ti,Dinko.
Prosla sma citav blok zgrada i zaisla iza ugla.Zvuk motora nije se oglasio.Znaci,stajao je i dalje na istom mjestu.
Nisam ni bila svjesna,a isla sam prema Lasvi,prema Tahirovoj kuci.Stajala ej tamo scucurena i malena,kao da u njoj uopste nema zivota.Zastala sma nekoliko minuta,guseci u sebi zelju da otvorim te drvene vratnice i udem unutra.Znala sma da je to glupo,pa produzih "rivom".Taklo uvijek zovem ulicku koja vodi uz Lasvu.Zazalih sto duz te ulice nema ni jednog izloga,ni jedne prodavnice,Ni jednog jedinog kioska,zapravo,ni jednog mjesta gdje bi se covjek kao usput mogao zaustaviti.Lutala sma takojedno vrijeme bez ikakvog cilja,ali potpuno smirena.U jednom kratkom trenu spoznah da sam preko noci osrasla.
Poslije podne provedoh dovodeci svoju sobu u red.Brisla sam prasinu s polica,prala prozor i zavjese,cistila prozorsku dasku.Jer,za dan ili dva ruza ce me ponovo cekati,draza nego ikad,u to sam bila potpuno sigurna.
Ali,na moje iznenadjenje one se pojavila jos iste noci i to ej bilo tako cudesno,toliko lijepo,toliko iscjeliteljsko,toliko svemirsko,toliko nevjerovatno.Ta on mora mirovati,zato je bilo nevjerovatno da sam se stotinu puta pitala tog desetog jula da li ej to uistinu stvarnost ili sam usnila,ili neku zapretenu zelju i nadu pretvorila u sopstvenu stvarnost.
Kako sma se mogla zavravati da je Dinko sposoban za nesto gotvo nadzemaljsko?Bilo mi ej mucno i od same pomisli kako sma povjerovala da ga volim.Hvala nebesima,bar to njemu nikad nisam rekla.
Tek sam otrila ljubav.Sad sam ZNALA da volim Tahira,da ga vlim do besvijesti,i da cu sve vise i vise voljeti tajnu svoje ljubavi.Jer,ja sma znala,ali Tahir nije znao da ja znam.
Ta ljubav jarkom svjetloscu obasjava moj zivot,koji mi se jucer ucinio tako siv i tako potamnio.A cista ej kao suza,to je u osnovi ljubav prema ljubavi,bit,poimanje onog sto ej prva snaga pokretanja covjeka na najbolje i najljepse.Bila sam mu beskrajno zahvalna za to pokretanje u meni u trenutku kad sam mislila da sma sve izgubila i da je sve besmisleno.
Tesko ej jedino u tome sto to zaista mora ostati tajna.Tajna sve dotle dok sam Tahir ne poima istinu.A ja cu se potruditi da mu za to pruzim priliku.Shvatila sam,takode,da sam ja,zapravo,od prve ruze zavoljela Tahira,jer ja sam zavoljela Djecaka koji ej u svojopj glavi smislio divnu bajku o ruzi.
Hvala ti Tahire,sto si me odraslom ucinio,tebi toliko dugujem,ti si jedna velika gromada,jedna velika prica,jedna stvarna bajka.(ovu recenicu mozete vidjeti u boxu,u Tahirovom opisu...)


Tu noc sam prospavala tako slatko i mirno da sma se probudila lezeci potrbuske,glave okrenute u stranu,s rukom ispod glave,u istom polozaju u kome sam zaspala.Cudestan spokoj cijelu me ispunjavao,samo mi je ruak bila utrnulasmijeh.


-Sele,Mila mojasmijeh,toliko se radujem sto si dala nogu onom klipanu.
-Otkud znas,Robi?-pitala sam ga obglivsi mu ramena.To sam mogla napraviti s lakocom,jer je sjedio,inace bih se morala propinjati na vrhove prstiju da bih ga dosegla.Nisam mu bila ni do remena.
-Dobar glas daleko se cuje.Kako li ti se samo digose roletne s ociju?Da samoznas koliko me on nervira,mucno mi je i da ga vidim.A tek kad progovori!Da pozelenis,ne,bolje receno,da kreopas od miline.
-Eto i meni ej bio dosadan.Sad ej an to definitivno stavljena tacka i bila bnih sretna kad ga vise nebi pominjao.
-Za to šlje nljebrljini(citaj:Za to se ne brini)-rekao je govoreci usta punih kruhom i nutellom.smijeh


To popodne Robi i ja smo setali.Predlozih da podemo "rivom".Tahjira nije bilo ni na vidiku.
Poslije smo otisli na kolace,pa u disko.A kad sam se vratila kuci,ruza mi je pozeljela dobrodoslicu.Ovaj put nije bila crvena nego nekakve,neodredjene narandzaste boje i menis e ucinila ljepsa nego i jedna prije.
Poljubila sam je,a da nisam ni bila svesna sta cinim.

Weeeee...Minja je sutnula Dinka =)))::ett nadam se da vam se svidja,a po mom,sada vec,obicaju new post stize u petak-subotu,ugl. za weekend winkA sada,Anketa koju sma dobila od Ramone

Što više voliš? Mačke ili pse?
Hmm..macke sam vec imala,jako su umiljate ali bih voljela imati psa i volim ih zasigurno vise...

Crno ili bijelo?
Crno definitivno...

Da li bi rađe otišla na neki tulum koji ti priređuje najbolja frendica ili na date s nekim dečkom koji sutra putuje čak iz grada?
Isla bih sa deckom na tulum...A ak nece an tulum,nek se goni ejr friends are forever and boys are whatever wink

Dali bi ikada ušla u Big Brother?
Ne nikada,jer ne volim da em stalno prate,grozan je to osjecaj...

Da putuješ u neku državu,avionom...i on se sruši na pusti otok što bi učinila da dođeš doma?
Posto cesto gledam seriju Lost,uradial bih isto sto i oni...jer ipak nebih bila sama,bilo bih ih tu jos...tko zna,mozda cak nebih ni prezivjela...

Da li bi rađe otišla u kino s dečkom koji ti se sviđa već dugooo vremena ILI s W. MILLEROM koji sutra putuje u L.A. (da imaš 18 ili 20 godina) ?
W. Miller je preruzan zato i da je Chad M. Murray,izasla bih sa deckom...jer kolika je uopce vjerovatnoca da JA izadjem sa poznatim facama???

Da li bi voljela na tjedan dana živjeti u Hogwartsu?
Mora da se salite!!!Tjedan dana?TJEDAN?!?!?!Ne uopce odgovoriti an ovo pitanje jer ej odgovor ocito jasan...

Najdraža hrana?
Hmm..PiZza?Inace volim sve fast food proizvode,ali i jako volim krumpir pire i mesne snicla njaminjami

Naj piće?
Sprite i CoCca-CoLla...

Najdraža pjesma:

Nemogu izdvojiti samo jednu...

Avril Lavigne-Girlfriend
Evanescence-Bring me to life
Evanescence-Haunted(koju mozete naci u zadnjem boxu mog blogga :P)
Sean Kingston-Beautiful Girls
Edo Maajka-Bomba
Edo Maajka-Znas me
BEP-Let's get it started
PCD-Buttons
RHCP-Otherside
Green Day-Wake me up when September ends
I josh mnoge druge..neda mi se nabrajati...

Bez čega ne bi mogla živjeti?
Osim bez osnovnih stvari,nebih mogla zivjeti bez svojih frendova i family...heheh..i bez mog najdrazeg brata...Nebih mogla zivjeti bez klizanaj,skajanja i plivanja =)))

Što misliš o sebi?
Mislim da to nebih aj trebala odgovoriti...Neka to drugi kazu...Recite mu vi,barem ovakvu kakvu me poznajete,kakva sma vam?wink


Da li bi voljela upoznati neku poznatu osobu? koga?
Chada M. Murraya,Hp trojac i J.K. Rowling...Nitko poseban,al ett...I naravno Hilary Duff i ekipu iz Evanescenca =)))

Kome ćeš predati štafetu i zašto?
Stafetu predajem dolje navedenim ljudima zato jer bih zeljela njihov novi post i da se bar nakratko zabave =)) i naravno da otkrijem malo vishe o njima...

Evo ljudofa(samo troje jer mislim da je to limitwink)

Ea Black
Leda Steilles
Zajednicki blogg Teenice & Beyonsice :))))

Ett..i brzo pisite ovu stafetu wink

KiZz,
Emina...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.