MiniMaxine

ponedjeljak, 30.07.2007.

Kengijevo jato

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Get this widget | Share | Track details



Kenguur ide na ljetovanje hrvatska.

Spakirao kofere, popravio kočnice, ištekao frižider i razdijelio meso njami.

Stavio tužnu pjesmu o zeki i potočiću na blog, što je dodatno otežalo stvar.
Najtužniju pjesmu na svijetu.

Ne treba mu ni blog, ni chat, ostavlja nas same nono.

Na milost i nemilost bespućima neta eek.
Na milost i nemilost raznoraznim nepoznatim kuharima, roštiljdžijama i buregdžijama lud.
Receptima za višnjevače bez navedenih točnih mjera rofl.
I ono najgore od svega - ostavlja nas bez ispijanja kavice s njim blabla.

Kava kod Kengija nije istog okusa kad gazda nije za šankom.

Bili smo Kengijevo jato.

Sad Kengi ide.

Smije se, uzima sunčane naočale sa stola, zatvara balkonska vrata, nehajno odmahuje rukom...

...zabacuje nestašni čuperak s čela...

...čuperak...naughty....

...i odlazi rolleyes.

Kengi, od mene imaš pjesmu za put.
Cijelu večer prekopavala sam po starim pločama, našla sam napokon to Jato, otpuhnula prašinu s omota, stavila gramofon u pogon i eto, tu je.

Ja na chat više ne idem zaliven.

Nema gazde, nema chata, u koroti sam smijeh.
Vidite li neku MiniMaxine ili MM tamo, to zaista nisam ja rofl.
Vraćam se kad se vrati i gazda smokin.

Kengi, lijepo se zabavi, odmori, okupaj, najedi ćevapa i svih mogućih čuda, popij koju višnjevaču i dođi nam brzo!

Pusa za sretan put kiss,

XXX


wave
- 00:01 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.