MiniMaxine

četvrtak, 07.06.2007.

Tko pjeva...jede, jede, jede, jede...:-)))



Heh, tko o čemu, ja na mom blogu o mom maestru cerek...

Za tjedan dana dječje radosti - tjedan dana ( bloške ) žalosti...

Nakon ovog spotića, hihihi, pukla bih da vam se nisam pohvalila svojom...hmmm, dobro, mužiću, našom rolleyes vještinom...valjda vam je i naslov posta malo jasniji, a moje sklonosti očitije.

njami njami njami njami njami njami njami njaminjami njami njami njami njami

Jede, jede, jede, jede - pjevaju naši prijatelji ispred švedskog stola koji tek što nije...

Jede, jede, jede, jede - pjevamo i mi svi zajedno, k'o jedan, pa i tu na blogu smijeh smijeh smijeh...

Ljudi moji, čega sve ovdje nije bilo!!!

Prve su krenule cure iz Karakter Cluba - i ja mam krenula za njima kiss!

Jede, jede, jede, jede tri mjeseca, oplela ja po reguli mesine, pašte, pizze, tutti frutti & verdure, maneštre, čokolade & kremšnite i nu me, nu!!!

PETNAEST I POL KILA LAKŠA!

Centimetre da i ne spominjem, mogao bi tkogod štogod pomislit naughty, a geslo našeg PAGD-a je "Sram ga bilo tko zlo pomisli", pa kud baš ja da ispadnem provokator wink.

A zaredao i ostatak blog-ekipe, 'vamo pašticade i soparnikova rodbina, tamo rožade, ribe ovako i onako, neki nude i cijele marende, zbog nekih sa provokativnim sličicama cijeli božji dan priviđaju mi se smotani bureci i baklave...headbang headbang headbang

Pa ti budi karakter!

Jedva se izvukoh od one maestralne napasti, a sad kao da cijeli blog kuha!!!

Eh, pa da ne zakuha i kod mene nešto, preventivno mužića za ručicu i pravac kućica u cvijeću cerek.

Jer, smrklo nam se nebo nad Učkom, vrijeme je za poć yes.

Aš će nas noć zijev.

A mogal bi i grom iz čista mira puknit, i nuto jada iznenada eekeekeek!!!

A i znate već di je ko kad grmi kod nas smijeh...

...pa vas lipo pozdravljam smijeh....

...i ostavljam u obostranoj nadi da je maestralna trilogija finila rofl...


wave



- 19:58 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.